Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Ei jente jeg gikk i klasse med før har visst blitt slått ned med balltre av noen utlendinger :blink: Sykt!

 

Her jeg bor så er det en gjeng på kanskje 50stk som er veldig rasister, sist det skjedde noe som var langt fra alvorlig som dette så stormet de asylmottaket. Lurer på hva som kommer til å skje nå jeg  :wow:

 

Freaky shit

5812 666[/snapback]

Oj, herregud, når skjedde det?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ei jente jeg gikk i klasse med før har visst blitt slått ned med balltre av noen utlendinger :blink: Sykt!

 

Her jeg bor så er det en gjeng på kanskje 50stk som er veldig rasister, sist det skjedde noe som var langt fra alvorlig som dette så stormet de asylmottaket. Lurer på hva som kommer til å skje nå jeg  :wow:

 

Freaky shit

5812 666[/snapback]

Oj, herregud, når skjedde det?

5812687[/snapback]

 

Noen timer side i følge søstra til en kamerat av meg...

 

Har ringt rundt og hørt om noen har hørt noe mer, men nei...

Er redd det kommer til å stå noe "ikke så positivt" i lokalavisa på mandag :no:

Lenke til kommentar
Kan virke som at stedet har endret seg litt siden jeg gikk der på skole for et par år siden. Kjipt å høre hvis det er tilfelle.

5812898[/snapback]

 

Hehe, vel... med tanke på at du ikke var here nede i sør så lenge så kjenner du ikke the dark side of the town :p

 

Noen av ungdommene rundt 18 og oppover er litt vel rasistike av og til. En gang slo en utlending en kjent fyr her i byen (ca 5-6k innbyggere, ikke store byen)

Han som ble slått har mange venner så neste dag så stod 60 ungdommer utenfor mottaket der utlendingen bor :roll: Sykt? Ja...

 

EDIT: Masse leifer rundt å går på denne tiden av døgnet :sleep:

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...