dysfunctional Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Du tar helt feil og hadde jeg vært deg, så hadde jeg holdt en hvis lav profil . . 5810605[/snapback] Sorry, but no. 5810615[/snapback] Du sier sorry? Det trenger du ikke(: Sånne som deg vet ikke hvordan å oppføre seg, så jeg godtar at du er frekk mot meg:) helt greit. Noen må være bastaRds å det ble dessverre deg, så det er deg jeg synes helt synd på 5810624[/snapback] cre8tive aKa Cecilie is messing with the big guy. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Du tar helt feil og hadde jeg vært deg, så hadde jeg holdt en hvis lav profil . . 5810605[/snapback] Sorry, but no. 5810615[/snapback] Du sier sorry? Det trenger du ikke(: Sånne som deg vet ikke hvordan å oppføre seg, så jeg godtar at du er frekk mot meg:) helt greit. Noen må være bastaRds å det ble dessverre deg, så det er deg jeg synes helt synd på 5810624[/snapback] du er klar over at den posten her går under "personhets" og gir advarsler? Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Du tar helt feil og hadde jeg vært deg, så hadde jeg holdt en hvis lav profil . . 5810605[/snapback] Sorry, but no. 5810615[/snapback] Du sier sorry? Det trenger du ikke(: Sånne som deg vet ikke hvordan å oppføre seg, så jeg godtar at du er frekk mot meg:) helt greit. Noen må være bastaRds å det ble dessverre deg, så det er deg jeg synes helt synd på 5810624[/snapback] cre8tive aKa Cecilie is messing with the big guy. 5810648[/snapback] You're right, I do. . Zeromac aka vetle ganske nøytral Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Du sier sorry? Det trenger du ikke(: Sånne som deg vet ikke hvordan å oppføre seg, så jeg godtar at du er frekk mot meg:) helt greit. Noen må være bastaRds å det ble dessverre deg, så det er deg jeg synes helt synd på 5810624[/snapback] Den måten der å prøve å overse noe på har jeg hørt/sett før, den fungerer ikke. Jeg føler meg på ingen måte slått av at noen sier de synes synd på meg. hvorfor den uhyggelige tonen? 5810625[/snapback] Bare meg som er teit som alltid. Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Du tar helt feil og hadde jeg vært deg, så hadde jeg holdt en hvis lav profil . . 5810605[/snapback] Sorry, but no. 5810615[/snapback] Du sier sorry? Det trenger du ikke(: Sånne som deg vet ikke hvordan å oppføre seg, så jeg godtar at du er frekk mot meg:) helt greit. Noen må være bastaRds å det ble dessverre deg, så det er deg jeg synes helt synd på 5810624[/snapback] du er klar over at den posten her går under "personhets" og gir advarsler? 5810655[/snapback] Kan jeg si noe? Hvor var du da alle gjorde narr av bildet av meg? Og hvor ER du når du ser alle tingene som blir sagt til meg? Ja, takk! Da er vi enige da ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 W00t. Personhets eier! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 This thing right here Is lettin all the ladies know What guys talk about You know The finer things in life Hahaha Check it out Ooh dat dress so scandalous And ya know another nigga couldn't handle it See ya shakin that thang like who's da ish With a look in ya eye so devilish Uh Ya like to dance at all the hip hop spots And ya cruise to the crews like connect da dots Not just urban she likes the pop Cuz she was livin la vida loca BRIDGE She had dumps like a truck truck truck Thighs like what what what Baby move your butt butt butt Uh I think to sing it again She had dumps like a truck truck truck Thighs like what what what All night long Let me see that thong CHORUS I like it when the beat goes da na da na Baby make your booty go da na da na Girl I know you wanna show da na da na That thong th thong thong thong I like it when the beat goes da na da na Baby make your booty go da na da na Girl I know you wanna show da na da na That thong th thong thong thong That girl so scandalous And I know another nigga couldn't handle it And she shakin that thang like who's da ish With a look in her eye so devilish Uh She like to dance at all the hip hop spots And she cruise to the crews like connect da dots Not just urban she likes the pop Cuz she was livin la vida loca BRIDGE CHORUS (2x) Whoaaa That dress so scandalous And I swear another nigga couldn't handle it See ya shakin that thang like who's da ish With a look in her eye so devilish (Whoa) Uh ya like to dance at all the hip hop spots And ya cruise to the crews like connect da dots Not just urban ya like the pop Cuz she was livin la vida loca (Whoa) She had dumps like a truck truck truck Thighs like what what what Baby move your butt butt butt (Ooh) Uh think to sing it again Cuz she had dumps like a truck truck truck Thighs like what what what Baby move your butt butt butt Uh think to sing it again Come on Come on Come on Come on Yeahhhh yeah CHORUS (3x) Whoa Uh alright Uh whoa yeah Ooh Whoa (Like it when the beat goes da na da na) (Baby make your booty go da na da na) (Girl I know you wanna show da na da na) Baby (That thong th thong thong thong) (I like it when the beat goes da na da na) (Baby make your booty go da na da na) (Girl I know you wanna show da na da na) (That thong th thong thong thong) Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Psst! Jeg vil bare nevne at SO4 ble stengt for en stund siden. B|Real og Ueland er ikke glad i store quoter og heftige diskusjoner. Samt dårlig språl, ja, jeg tenkte på deg cre8ive Noen må være bastaRds å Småfeil, men store nok. Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 (I like it when the beat goes da na da na) (Baby make your booty go da na da na) (Girl I know you wanna show da na da na) (That thong th thong thong thong) 5810675[/snapback] Bra sang, men når var den populær? På tiden med Bobbysocks? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 førstemann til å rapportere... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Vel. Jeg tror det skal større personhetsen enn det før Fredrik reagerer ¨ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Kan jeg si noe? <- kommer ann påHvor var du da alle gjorde narr av bildet av meg? hjemme og koste meg med WoW Og hvor ER du når du ser alle tingene som blir sagt til meg? fortsatt hjemme og koste meg med WoW. Ja, takk! Da er vi enige da ? O RLY Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Rxj0n håper vel at jeg blir banned. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Til dere som har sett skrivebordet mitt: Det er nå ett ikon der, Papirkurv. Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Kan jeg si noe? <- kommer ann påHvor var du da alle gjorde narr av bildet av meg? hjemme og koste meg med WoW Og hvor ER du når du ser alle tingene som blir sagt til meg? fortsatt hjemme og koste meg med WoW. Ja, takk! Da er vi enige da ? O RLY 5810697[/snapback] Hmm. Når du begynner med en alvorlig talk til meg, om at jeg personhetser. Så skal du svare seriøst på mine innlegg. Men joa, kos deg med WoW. I couldn't care less Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Hihi, her var man i gang. *benke seg med pizza* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Hmm. Når du begynner med en alvorlig talk til meg, om at jeg personhetser. Så skal du svare seriøst på mine innlegg. Men joa, kos deg med WoW. I couldn't care less 5810709[/snapback] Du brød deg nok til at du tydeligvis irriterte deg over måten han svarer deg på. Sisqo - Thong Song var populær rundt 1999-2000 forresten. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Han svarte da rimelig seriøst der vil jeg si. (Mr L) Endret 25. mars 2006 av Volcov Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Hmm. Når du begynner med en alvorlig talk til meg, om at jeg personhetser. Så skal du svare seriøst på mine innlegg. Men joa, kos deg med WoW. I couldn't care less 5810709[/snapback] Du brød deg nok til at du tydeligvis irriterte deg over måten han svarer deg på. Sisqo - Thong Song var populær rundt 1999-2000 forresten. 5810719[/snapback] Jeg brød meg med innlegget hans. Men ikke at han spiller WoW. Og det var nettopp det jeg sa Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Humra godt da jeg lette i mine bilder og fannt Steffy's gamle skjermbilde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg