Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er kjedelig å encode om 2GB med vob til XviD.

5809174[/snapback]

Hvor lang tid bruker du på det?

5809265[/snapback]

Med en AMD XP 2600+ brukte jeg rundt 1 time og 50 minutter tror jeg. Dette var fra en 2GB vob, til en 350MB avi på 544x416 (på siste sesong av The Shield).

Lenke til kommentar
Krise! Laderen til laptopen tok nettopp selvmord, syv minutter før Eplehuset stenger. To tunge dager ligger foran meg...

5809584[/snapback]

Ring og be dem vente? :p

Yes, da slipper vi Thomasr for resten av helga. :green:

*danse*

5809671[/snapback]

*danse sammen med Herr Brun og bumper borti stumpen hans*

Lenke til kommentar

5809671[/snapback]

Hadde det vært et sted jeg handlet mye hadde jeg selvfølgelig bare gjort det, men jeg handler ikke engang nok der til at jeg kjenner de som jobber der, så da synes jeg det blir litt drøyt.

(Men, dere slipper ikke unna helt ennå, har litt batteritid å leve på. :) )

Lenke til kommentar
Krise! Laderen til laptopen tok nettopp selvmord, syv minutter før Eplehuset stenger. To tunge dager ligger foran meg...

5809584[/snapback]

*danse*

5809671[/snapback]

Tror ikke du også Thomas har tilgang på enheter som kan brukes som laptop-erstatning i helgen?

Lenke til kommentar

5809584[/snapback]

*danse*

5809671[/snapback]

Tror ikke du også Thomas har tilgang på enheter som kan brukes som laptop-erstatning i helgen?

5809695[/snapback]

Han skrev at det kom til aa bli to tunge dager, saa jeg gikk ut fra at det var hans eneste mulighet. Jeg hadde ogsaa rett :)

Lenke til kommentar

5809584[/snapback]

*danse*

5809671[/snapback]

5809695[/snapback]

Han skrev at det kom til aa bli to tunge dager, saa jeg gikk ut fra at det var hans eneste mulighet. Jeg hadde ogsaa rett :)

5809740[/snapback]

Jaja, legger meg flat.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...