Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Ayez un gentil Carl M. de voyage puis. Vous assurez vous obtenir un certain âne français tandis que vous êtes cher. Et svp, images de prise (de l'ofcourse français d'âne) ;)

5808699[/snapback]

Skymarshall: Lenge siden du hadde fransk paa skolen?

"Ha en snill Carl M. sin reise saa. De sikrer aa skaffe dem en viss ? fransk saa lenge de er dyr. Og vennligst bilder av tak." :wee:

5808756[/snapback]

Det er bare du som ikke er kultivert nok til å tolke innholdet korrekt.

5808776[/snapback]

Aha. Dasaa.

Svamp: Jeg klarer ikke helt tyde hva det staar. "vos" betyr deres, poteaux er vel et adjektiv av et eller annet slag, men jeg har aldri hoert det foer, "précieux"="precious". Setningen i seg selv gir ingen mening.

Evt. er jeg for ukultivert til aa forstaa det ogsaa :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*oversette på Babel Fish*

En villkårlig tekst oversatt fra engelsk til fransk:

La vipère jaune de cil

Régime : La vipère jaune de cil est une carnivore. Elle mange la plupart du temps de petits mammifères, grenouilles et lézards.

Prédateurs : Hérissons, renards, blaireaux, grands poissons, et grands oiseaux.

Adaptations : La vipère jaune de cil est arborescent. Au moment où elle attrape la nourriture, il peut se tenir sur une branche à l'aide de sa queue et manger en même temps. Dans sa queue il contient les couleurs il est facile camoufler que. Les cils qu'il a des aides il à camoufler facilement. La vipère jaune de cil peut résister à un an sans manger.

Faits Intéressants : La vipère jaune de cil mange toutes les fois qu'ils bidon, n'importe pas s'ils ont besoin de lui ou pas. Ils sont trouvés 3.280 pieds du niveau de la mer. Cet animal peut être beaucoup de couleurs comme brun rougeâtre ou vert jaune, jaune, grisâtre. Les couleurs légères peuvent avoir les taches blanches et les couleurs foncées peuvent avoir les taches rouges ou noires. Ils vivent habituellement sur les forêts humides avec la basse altitude, les arbres, les paumes etc... Ils sont habituellement près de l'eau.

Jeg tror ikke dette gjorde Herr Brun noe klokere. :wee:

Den samme teksten oversatt fra engelsk til AOL:

TEH YELOW 3Y3LASH VIEPR

DEIT TEH Y3LOW EY3LASH VIEPR IS A CARNIVOR311!1 OMG WTF IT MOSTLY EATS SMAL MMMALS FROGS AND LIZARDS1!1!11!! OMG WTF

PRADA2RS HADGEHOGS FOXES BADGARS LARGE FISH AND BIG BIRDS!!11

ADAPTATIONS TEH Y3LOW AYELASH VIEPR IS ARBOR3AL1! AT TEH MOM3NT IT CATCH3S FOD IT IS ABLE 2 HOLD ON2 A BRANCH USNG ITS TALE AND EAT AT DA SM3 TIEM!1!1!11 WTF IN ITS TALE IT CONTANES COLORS TAHT R 3ASY 2 CMOUFLAEG!11! OMG LOL DA EYELASHES TAHT IT HAS HALPS IT 2 CMOUFLAEG AASILY!11! WTF LOL DA YELOW 3YELASH VIEPR CAN RASIST ONA YAAR WITHOUT EATNG

INTAR3STNG11!111!1 LOL FACTS TEH YELOW EYALASH VIEPR EATS WHAN3VER THAY CAN DO3SNT MATAR IF THAY NED IT OR NOT!1!1!11! OMG THEY R FOUND 3280 FET FROM TEH S3A L3V3L!11111 THIS ANIMAL CAN B MANY COLORS LIEK REDISH YELOW YELOW GRAYISH BROWN OR GREN11111 OMG LOL DA LIGHT COLORS CAN HAEV WHIET SPOTS AND DA DARK COLORS CAN HAEV RED OR BLAK SPOTS!1!! OMG THAY USUALY LIEV ON W3T FORASTS WIT LOW ELEVATION TRES PALMS ATC111!1! WTF TH3Y R USUALY NEAR W8R!1!111 OMG LOL

Noen som ble noe klokere? :p

Rare oversettelser er gøy. :wee:

Lenke til kommentar
Ayez un gentil Carl M. de voyage puis. Vous assurez vous obtenir un certain âne français tandis que vous êtes cher. Et svp, images de prise (de l'ofcourse français d'âne) ;)

5808699[/snapback]

Skymarshall: Lenge siden du hadde fransk paa skolen?

"Ha en snill Carl M. sin reise saa. De sikrer aa skaffe dem en viss ? fransk saa lenge de er dyr. Og vennligst bilder av tak." :wee:

5808756[/snapback]

Det er bare du som ikke er kultivert nok til å tolke innholdet korrekt.

5808776[/snapback]

Ja er det ingen som kan fransk her? Tehehehehe?

Jeg skriver sikkert fransk som en pakistaner skriver norsk.

Men do forstå oansett ...

Lenke til kommentar
Nå skulle jeg ønske jeg hadde litt kjappere PC, går treigt å encode film.

5809143[/snapback]

Hva data har du dåh?

Jeg gjør om en .avi til dvd på under 1 time.

AMD 64 4000+ 2,4 @2,8

2048RAM

5809162[/snapback]

AMD 64 3500+, 1GB RAM. Hadde ikke hjulpet så mye med noe raskere, da jeg vil at ting skal skje med en gang. Blir så lei av å vente på 60MB som skal encodes til WMV, tar vel 3 minutter eller noe.

Lenke til kommentar
Da var jeg hjemme, og nyklipt.

5808983[/snapback]

Ditto!

Jeg klipte av meg noen centimeter. Savner dem allerede. :(

5809129[/snapback]

syns det var godt å få amputert av litt hår jeg da.

ikke det at jeg hadde så fryktelig mye.

-----

Ja det var interessant må jeg si herr brun :wee:

Lenke til kommentar
Nå skulle jeg ønske jeg hadde litt kjappere PC, går treigt å encode film.

5809143[/snapback]

Hva data har du dåh?

Jeg gjør om en .avi til dvd på under 1 time.

AMD 64 4000+ 2,4 @2,8

2048RAM

5809162[/snapback]

AMD 64 3500+, 1GB RAM. Hadde ikke hjulpet så mye med noe raskere, da jeg vil at ting skal skje med en gang. Blir så lei av å vente på 60MB som skal encodes til WMV, tar vel 3 minutter eller noe.

5809171[/snapback]

stfu folkens. Jeg sitter enda på en AMD Barton 2800+, 1gb DDR400 Twinmos og nForce 2 HK(som begynner å gi meg en del frys og bsod's) og en 6800LE (som ikke vil kjøre modda lenger :S )

så når dere sitter på AMD 64 3500+ og whiner over at PCen deres er treig, så foreslår jeg at dere holder kjeft :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...