Shikaru Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Det skjer ganske ofte det Marius E. I dag skal jeg klikke meg halv 1 ellerno :\ Får finna meg no frokost jeg nå da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Ohh, i dag kommer Harald Zwart på jobben. Edit: og der poppet Trond Giske innom. Endret 25. mars 2006 av LarsP Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Tok bussen hjem fra en venninne nå, skal snart på jobb. Drakk altfor mye i går, føler meg langt fra edru. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Å spise for å bli mett er en primitiv og barbarisk aktivitet. Å ta del i en bedre diner, derimot, har intet med slike verdier – eller mål – å gjøre. 5808044[/snapback] *Være primitiv og barbarisk* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Åhh, herregud... På bordet forann meg ligger det fullt med flasker. Pils, Smirnoff og Cider... For en kveld i går... Gikk hardt for seg for en kamerat i går... Han fikk i seg litt for mye. Jaja, nå er jeg klar for poker senere i dag, da heldigvis uten alkohol. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Å spise for å bli mett er en primitiv og barbarisk aktivitet. Å ta del i en bedre diner, derimot, har intet med slike verdier – eller mål – å gjøre. 5808044[/snapback] *Være primitiv og barbarisk* 5808299[/snapback] Enig Kommer det ånkelig mat på bordet her i huset spises det til du sprekker Lenke til kommentar
brd Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Ohh, i dag kommer Harald Zwart på jobben. Edit: og der poppet Trond Giske innom. 5808176[/snapback] Hvor jobber du? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Fy faen! Spiller av SkyMarshall på et meget bra anlegg... Rister som faen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Fy faen! Spiller av SkyMarshall på et meget bra anlegg... Rister som faen 5808406[/snapback] Hvem spiller og hvilken sang? *må teste* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Fy faen! Spiller av SkyMarshall på et meget bra anlegg... Rister som faen 5808406[/snapback] Hvem spiller og hvilken sang? *må teste* 5808427[/snapback] Jeg testet en god del sanger da... A soldiers Story Highlands From Paris to Berlin Redux... Det er noen av dem. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Å spise for å bli mett er en primitiv og barbarisk aktivitet. Å ta del i en bedre diner, derimot, har intet med slike verdier – eller mål – å gjøre. 5808044[/snapback] *Være primitiv og barbarisk* 5808299[/snapback] Man skal jo spise for å bli mett. men det kan ikke hindre deg i å kose seg med maten. ------ wtf. jeg kjeder meg litt, så jeg slår litt uti lufta i gangen. så tar jeg en "høyre sving" og treffer tilfeldigvis veggen. Nå er det et stort hakk i veggen og jeg blør på knoklene min Tok jo ikke i no Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 *Være primitiv og barbarisk* 5808299[/snapback] Ikke at det er noe galt i å foretrekke det, men blir litt merkelig å «klage» på appetittvekkere fordi de ikke var «store nok» – da har man kanskje gått til feil sted? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 *Være primitiv og barbarisk* 5808299[/snapback] Ikke at det er noe galt i å foretrekke det, men blir litt merkelig å «klage» på appetittvekkere fordi de ikke var «store nok» – da har man kanskje gått til feil sted? 5808476[/snapback] Skal ikke en appetittvekker gjøre deg klar til at det skal komme mer mat senere? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Var på fest igår og der var det en gærning som absolutt skulle være macho og slå i veggen hele tida. Problemet var at det var en murvegg med sånn ruglete maling på. Han var dritfull og fast bestemt på å knuse veggen, det ble så ille at vi måtte holde ham igjen for at han ikke skulle ta rennefart og havne på sykehuset med knust hånd. Tulling deluxe. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Zlatzman: Jo, men det var en av disse hansakebab spesifikt mente var alt for liten, så derfor nevnte jeg den. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Var på fest igår og der var det en gærning som absolutt skulle være macho og slå i veggen hele tida. Problemet var at det var en murvegg med sånn ruglete maling på. Han var dritfull og fast bestemt på å knuse veggen, det ble så ille at vi måtte holde ham igjen for at han ikke skulle ta rennefart og havne på sykehuset med knust hånd. Tulling deluxe. 5808485[/snapback] jeg bare slår litt for moroskyld jeg da. mente ikke treffe veggen en gang Men murvegg slår jeg ikke i. syns bare ikke jeg slo no hardt :\ Edit: brakk jo knoken når jeg traff en dørkarm en gang. så jeg har lært noe 3 uker med gips i starten av sommerferien er ikke kos. Endret 25. mars 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Fy faen! Spiller av SkyMarshall på et meget bra anlegg... Rister som faen 5808406[/snapback] Hvem spiller og hvilken sang? *må teste* 5808427[/snapback] Jeg testet en god del sanger da... A soldiers Story Highlands From Paris to Berlin Redux... Det er noen av dem. 5808472[/snapback] Hehe du spiller av de gode gamle råtne låtene også da. Skal du ha deilig risting på bra anlegg med noe jeg har laget, så må du skru opp "Turrican" Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Hehe du spiller av de gode gamle råtne låtene også da.Skal du ha deilig risting på bra anlegg med noe jeg har laget, så må du skru opp "Turrican" 5808522[/snapback] Råtne? Det er gode. Skal snart sette den på. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Ja greit da "Råtne" betyr gamle og slitte i hz og kvalitet da. *løpe til frisør og fjerne hockey, så skru Hihace ... æsj* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Ja greit da "Råtne" betyr gamle og slitte i hz og kvalitet da. *løpe til frisør og fjerne hockey, så skru Hihace ... æsj* 5808540[/snapback] Ok. Det er kvalitet som er prikken på i-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg