Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Agressive: Ditt gamle brukernavn+2 var her i sted.

5807625[/snapback]

Espen542? Kan for all del være en som har dette som brukernavn flere stedet.

Har opplevd at noen har registrert mailen min på en dykkerklubb på nettet før også, med sitt eget navn og tlf-nr. :ermm:

Endret av Agressive
Lenke til kommentar

Æsj...

Bare negativt inntrykk av stattholdergården i kveld ass.. Fikk en 4 retters til nesten 800kr som liksom skulle mette en gutt på 1.94 og 80kg.. Men neeeeeida, så ut som at de ikke hadde en krone til overs i sparekassa, herregud så små porsjoner man fikk :ermm:

Vet ikke om det er noe som kommer med åra (verdsetter sånne måltider) men jeg hadde vært fornøyd med en kebab på carmel grill for å si det sånn..

Det var seriøst ikke verdt de 800kr ass..

Og maten var ikke no spesielt god heller, eneste som smakte veldig bra var grilla nordhavs røye og kalvefilet greia..

Men men

Lenke til kommentar
Espen542? Kan for all del være en som har dette som brukernavn flere stedet.

Har opplevd at noen har registrert mailen min på en dykkerklubb på nettet før også, med sitt eget navn og tlf-nr. :ermm:

5807661[/snapback]

Nesten, Espen56.

hansakebab: Åtte hundre kroner for ett måltid? Da vet jeg hvor jeg aldri skal spise :p

Du skulle ha kjøpt kebab og Hansa i stedenfor?

Leggetid, går og pusser tenner.

Lenke til kommentar
Æsj...

Bare negativt inntrykk av stattholdergården i kveld ass.. Fikk en 4 retters til nesten 800kr som liksom skulle mette en gutt på 1.94 og 80kg.. Men neeeeeida, så ut som at de ikke hadde en krone til overs i sparekassa, herregud så små porsjoner man fikk  :ermm:

Vet ikke om det er noe som kommer med åra (verdsetter sånne måltider) men jeg hadde vært fornøyd med en kebab på carmel grill for å si det sånn..

Det var seriøst ikke verdt de 800kr ass..

Og maten var ikke no spesielt god heller, eneste som smakte veldig bra var grilla nordhavs røye og kalvefilet greia..

Men men

5807709[/snapback]

Vel, etter måten du uttrykker deg på å dømme, så er vel ikke du akkurat den typiske Statholdergaardgjesten heller? =)

Lenke til kommentar

Da har jeg stått opp igjen...god morgen tror jeg. Jeg stakk ikke ut idag fordi jeg skal spare meg (og pengene) til i morgen. Skal opp klokken 8 idag og gå på jobb. Fyllesyk på jobb er ikke noen favoritt akkurat, så derfor har jeg hatt nerdekveld med meg selv, 1,5 liter cola, web-design og tv.

Lenke til kommentar

Bla bla bla

5807709[/snapback]

Vel, etter måten du uttrykker deg på å dømme, så er vel ikke du akkurat den typiske Statholdergaardgjesten heller? =)

5807817[/snapback]

Vel, du har nok ganske rett i det :p

...liksom skulle mette en gutt på 1.94 og 80kg..

5807709[/snapback]

Å spise for å bli mett er en primitiv og barbarisk aktivitet. Å ta del i en bedre diner, derimot, har intet med slike verdier – eller mål – å gjøre.

5808044[/snapback]

Å kjøpe en 4 retters middag til 800kr og ikke bli mett, eller ikke sulten lenger da syns jeg var bortkasta penger.

Men maten var jo go, skjønner bare ikke helt pointet med så små retter, liksom en rett besto av 10ml suppe, en bitte liten knært med blomkål mos elns og et glasert eple(bit) :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...