Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Hade alle svette nerder! Reiser til Frankrike i ei uke, elsker og hater dere alle sammen. :wee:

5807234[/snapback]

Ikke glem å hils Hr.brun fra meg der nede/borte/oppe/rundt hjørnet og til venstre etter veikrysset. :wee:

5807262[/snapback]

Det gule huset du mener? Tredje hus på høyre hånd i gata du snakker om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Soerreisa er tidenes moekkaplass :wee:

5806849[/snapback]

Hvordan visste du det, har du vært der? :wee:

Det fins nok andre steder jeg heller ville tilbragt tjenesten, men da ville jeg hatt med meg de som er i Sørreisa også.

Edith Artois: God tur, Carl M. Sjekk innom Herr Brun og påse at han oppfører seg :p

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Hade alle svette nerder! Reiser til Frankrike i ei uke, elsker og hater dere alle sammen. :wee:

5807234[/snapback]

Ikke glem å hils Hr.brun fra meg der nede/borte/oppe/rundt hjørnet og til venstre etter veikrysset. :wee:

5807262[/snapback]

Det gule huset du mener? Tredje hus på høyre hånd i gata du snakker om.

5807345[/snapback]

Ja rundt fem minutter å gå fra togstasjonen. Naboen til Hans. Du kjenner han. Ikke sant?

______ ______ ______

Lurer på å legge meg og være uthvilt på jobb i morgen. Eller å fyre i to dvd-filmer og være dautrøtt i morgen :hmm:

Lenke til kommentar
EvoZ: Du kan jo se èn film og bli litt trøtt?

Newt32: Trackmania er jo gratis, har aldri prøvd det, men det kan se ut som visse andre her liker det.

Fredrik: Du har ingenting å si, som vanlig når du ikke sier noe?

5807474[/snapback]

Jo, jeg kan jo det. Er bare det at jeg har to filmer jeg ikke har sett som jeg vil se...og nå fant jeg enda en...jaja.... Ser en film og legger meg.

Lenke til kommentar
Forresten. I dag var jeg på besøk hos søsteren min sammen med mamma og pappa, og søsteren min har som flere av dere sikkert vet akkurat fått en datter til. Ei lita, 5 dager gammel jente. Så, når jeg pratet til henne i dag så gliste hun til meg.

Søtt. :)

5807529[/snapback]

Awww... Onkel Fredrik... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...