Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flyr med SAS nå til New York -- det er ikke første gangen jeg har surfet på et fly, men det er første gang det skjer på et SAS fly. Sitter i en Aribus A330 forresten, med "Connexion by Boeing" som ISP: http://www.connexionbyboeing.com/

5805085[/snapback]

Og du betaler for dette?

5805108[/snapback]

Mener det var $14,95 for to timer. :) Dette er gøy, har en individuell TV som sier hvor flyet befinner seg, samtidig som jeg surfer -- litt surrealistisk kan du si.

Lenke til kommentar
Dette innlegget er for å bevise at det er mulig å poste på diskusjon.no selv fra 36.000 fots høyde.

5805048[/snapback]

Kult. 36.000 fot? Det høyt det. :)

På vei ut av Norge da? Trur ikke jeg har fløyet så høyt i Norge før. Bare ut av Shipol mot Seattle. :)

5805076[/snapback]

"I'm gonna join the mile high club at 37'000 feet" :wee: Quotet fra "Rockstar" av Nickelback.

 

The Mars Volta - Inertiatic ESP :love:

Lenke til kommentar
Mener det var $14,95 for to timer. :) Dette er gøy, har en individuell TV som sier hvor flyet befinner seg, samtidig som jeg surfer -- litt surrealistisk kan du si.

5805135[/snapback]

Litt i dyreste lager for meg. :) Hvor befinner du deg nå da? :)

5805146[/snapback]

Er ved østkysten av Grønland (som i landet ;)) -- mellom Island og Grønland sånn ca.

Lenke til kommentar
har lett gjennom Finn.no,Zett.no,Aetat.no,deltidsjobb.no og Manpower.no men INGEN har deltidsjobb til meg :no:

må vel bare gå å spørre litt da...

5801520[/snapback]

 

manpower har , men di ligger ikke annonsert på hjemmesidene demmes , hvist du møter opp personelig er det en større sjangs for at di har noe til deg

 

btw hvor er du , her i stavanger er det mange andre byråer som driver med deltidsjobber

 

 

ligger en på madla , så har du acebemaning , det er en i nabobygget til manpower og .

Lenke til kommentar
jeg vil også til New York :(

 

Får nøye meg med Rockefeller :p

5805209[/snapback]

Jeg vil faktisk ikke så mye til New York. Vil heller til Montana. :love:

5805212[/snapback]

 

New York, hip-hop'ens mekka :love:

 

Anyways, Jeg vil ønske alle forum hoder en god helg, nå må jeg fyke å starte å drekke!

 

Mvh Proppen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...