Fredrik Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Men, hvem vil slå meg i TMN? 5802142[/snapback] Tipper kongen av Sverige... (ROFLMAO! ! !) 5802156[/snapback] That is so funny! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 faen,faen og faen i tredje...finner ikke arket jeg skulle oversette til nynorsk til i morra... håper hu ikke spør, eller håper hu spør meg først, hra gjort litt. har 8 annmerkninger, lærern sa 10 ga nedsatt orden. jeg tåler 1 skudd til på bauen, men så ingen fler fra til sommeren, fordi da synker jeg... 5802162[/snapback] Nei. Dritt! Nå kom jeg på at jeg har lekser jeg også. Damn... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Hansi: espen er det noe som kjenne tegner lyd filer til lyd kortet mitt? Hansi: jeg har lagd backup cd'r men det kommer opp foskjellige ting Hansi: vet du hva lyd kort filene ''mappa'' vil hete? Espen: Hva i svarte er det du prater om? Hansi: jeg har lagd back upp filer av alle filer på pc'n første gangen jeg skrudde den på.... så nå har di filene til lyd kortet mitt pluttselig blitt borte så jeg ser etter di på 1 av di 4cd'ne men hva ville mappen hete Espen: Nå henger jeg ikke helt med her. Du har tatt backup av lydkort-filene? Hva er "lydkort-filene" for noe? Hansi: nei jeg tok back upp filer av hele data maskinen.... Espen: Altså, absolutt alle filene? Hansi: ja Hansi: det ble 6cd'r Hansi: det komm opp et allternativ Espen: Hva var det? Hansi: vil du gjøre deg sikker på at alle filene dine blir bevart så ta og brenn back upp filer! Hans: så gjorde jeg det Hansi: og på en eller annen måte nå helt uten videre så er lyd filene til lyd kortet borte Espen: Du mener driverene? Hansi: ja:P Espen: Hvilken type lydkort har du? Hansi: jeg vet ikke siden det er ikke instalert... Hansi: så det går ikke ann og se Hansi: og vis jeg tar av lokket så dreper pappa meg siden da ryker garantien på 2år Espen: Javel, ok. HAHAHAHA! Synd for deg. Endret 23. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
applemania Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Nå har jeg holdt på med dette psykologiprosjektet om schizofreni i fire timer, og jeg har fortsatt ingen vettug konklusjon. Gah, tror jeg sover på konklusjonen. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Men, hvem vil slå meg i TMN? 5802142[/snapback] Enkelt, du prøver jo bare å gjøre triks! 5802152[/snapback] He he. Triksene kommer bare av seg selv. Jeg er jo så bra. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 faen,faen og faen i tredje...finner ikke arket jeg skulle oversette til nynorsk til i morra... håper hu ikke spør, eller håper hu spør meg først, hra gjort litt. har 8 annmerkninger, lærern sa 10 ga nedsatt orden. jeg tåler 1 skudd til på bauen, men så ingen fler fra til sommeren, fordi da synker jeg... 5802162[/snapback] Nei. Dritt! Nå kom jeg på at jeg har lekser jeg også. Damn... 5802169[/snapback] *gjøre sitt beste med å fortrenge naturfagrapporten* Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 ekke vits å legge seg tidlig...blir føkka dag i morra uansett... har glemt å øve til naturfagprøve i Energi Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 *gjøre sitt beste med å fortrenge naturfagrapporten* 5802229[/snapback] Oi, faen. Det var jo det, ikke spille TMN, jeg skulle gjøre når jeg satt meg her. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg skal skrive to stiler på tysk til i morgen. Men det bryr meg midt i. Orker ikke stresse. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg skal skrive to stiler på tysk til i morgen. Men det bryr meg midt i. Orker ikke stresse. 5802253[/snapback] Wish I could. Men hun læreren vi har nå har samlet karakter på hele gruppa. Om en ikke har gjordt noe går det utover de andre. Og nå er jeg så trøtt at jeg ikke skjønner engelsk. Damn you, Jon Blund! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Nei, nå får jeg gå og legge meg. Skal tidlig opp på ekskursjon til Sjøskolen i morgen. Natta, alle sammen. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Busserulls - Å da lo eg! Jepp, da lo jeg! Får gå og legge meg... Lenke til kommentar
Seether Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Hm. Har naturfagsprøve etter helgen. Teller vel ca 1/3 del av karakteren min. Håper jeg greier å komme meg opp litt tidlig i morgen slik at jeg får øvd. Må vaske også. Synd og skam å bruke en fridag slik, menmen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Wee! Skal på skitur i morgen jeg! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Tja, strengt tatt burde jeg kansje ikke drite i den, men tysk karakteren min går til helvete uansett. Jeg har bare hatt det i to år, og går vk 2. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Morsomt. Det første bildet som ble lagt på nettet var av "babes". Link Nå skal jeg jobbe. Endret 23. mars 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Seether Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Kjeder meg no. Noen som har lyst til å underholde meg? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Kjeder meg no. Noen som har lyst til å underholde meg? 5802439[/snapback] Gjerne, men for det første har jeg ikke webcam og for det andre må jeg jobbe. Det var mye vanskeligere enn jeg trodde å finne en kort historie om internettets skapelse. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Kjeder meg no. Noen som har lyst til å underholde meg? 5802439[/snapback] Just like the bad guy from Lethal Weapon 2 I've got diplomatic immunity, so Hammer cannot sue I can write graffiti, even jaywalk in the street I can riot, loot, not give a hoot, and touch your sister's teat Can't touch me! Stop! It's Skarstad time I'm a big shot, there's no doubt Light a fire then pee it out Don't like it, kiss my rump For a second, let's all do the bump Can't touch me! Yea do the SO-Skarsad Bump Can't touch me! I'm Presidential Skarstad Interns think I'm hot Don't care if your handicapped I'll still park in your spot I've been around the world From Hartford to Backbay It's Skarstad, go Skarstad, MC Skarstad, yo Skarstad Let's see Regis rap this way Can't touch me! Except you, you can touch me. Endret 23. mars 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Seether Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Kjeder meg no. Noen som har lyst til å underholde meg? 5802439[/snapback] Gjerne, men for det første har jeg ikke webcam og for det andre må jeg jobbe. 5802455[/snapback] :!: tøysegutten Kjeder meg no. Noen som har lyst til å underholde meg? 5802439[/snapback] Except you, you can touch me. 5802459[/snapback] Rawr. Tøff sang. thx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg