Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
ZeroMac: Les noen sider tilbake, så skjønner du hvorfor noen ikke vil ha henne her.

Bryr meg egentlig ikke. Finnes det noen blokkefunksjon her på forumet? Aldri hatt behov for det, så jeg har aldri lett etter det.

5801602[/snapback]

Er mulig å ignorere brukere. Har aldri prøvd, men det funker sikkert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

man går inn på profilen dems og trykker ignorerr bruker. da kommer det opp "Denne brukeren er ignorert, trykk denne linken for å se innlegget likevel" eller noe i den duren :)

Lenke til kommentar
man går inn på profilen dems og trykker ignorerr bruker. da kommer det opp "Denne brukeren er ignorert, trykk denne linken for å se innlegget likevel" eller noe i den duren :)

5801806[/snapback]

You have chosen to ignore cre8ive. View this post · Un-ignore cre8ive

Tusen takk.

Lenke til kommentar

5801806[/snapback]

Får man selv vite om man blir ignorert av noen, eller kan over halvparten av forumet ignorere meg uten at jeg vet om det? :p

Lenke til kommentar

Sykt. Skjermen jeg har hatt som hovedskjerm rimelig lenge har vært i bruk 3502 timer. Jepp. Riktignok er den ikke veldig ny, men noen enorm steinalderfaktor har den ikke, og den har stått ubrukt i omtrent ett år, i tillegg til at jeg har vært innom en del andre varianter i mellomtiden. Om jeg gjetter på at skjermen er tre og et halvt år blir det sånn ca. litt flere timer per dag enn det jeg ønsker å tenke på. :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hey, apropos aktiv, jeg har ikke akuratt vært aktiv her i det siste? :-)

5801570[/snapback]

Ikke jeg heller.

Forumet er noe dritt.

5801599[/snapback]

Skulle ønske jeg var som dere og hadde et liv så jeg hadde sluppet å sitte her så ofte. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
er jo ikke vanskelig å ha et liv uten å sitte her da :p

på lørdag skal jeg spille fotball i 5 timer :w00t:

5801872[/snapback]

Jeg lider av sosial ensomhet, er så lavmælt både fysisk og psykisk at jeg aldri får gjort det jeg vil gjøre og min seksuelle legning ble rota bort av Posten.

Trøst finner jeg enkelte ganger ved å sitte her eller å prate med vennene mine. Men så er det nå slik at vennene mine har et liv...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...