Ø.B. Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Jaja, kjøpte den nyeste wallace & grommit filmen da, og det fulgte med en tskjorte. Den var da selvfølgelig i medium barnestørrelse Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Passa fint for deg eller hva Ø.B? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 jeg ringte og spurte etter B|real til 5 forskjellige folk en gang 5799974[/snapback] Akkurat, sjangsene er små for å treffe på meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Jaja, kjøpte den nyeste wallace & grommit filmen da, og det fulgte med en tskjorte. Den var da selvfølgelig i medium barnestørrelse 5799977[/snapback] Jeg så den filmen på kino og jeg var ENESTE på min alder som var å så den..alle andre var barn med forreldre og slike stuff. Følte meg konge da Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Passa fint for deg eller hva Ø.B? 5799979[/snapback] Duh, jeg fikk den på meg. Hotteste mannfolket i mils omkrets med bar mage. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Elkjøpmannen er slem. "Jada, dette minnekortet passer garantert til ditt kamera." "Kan du hjelpe meg å sette det inn så vi kan se om det fungerer?". "Det er virkelig veldig enkelt." Jeg betaler, går hjem og gjett hva kamera sier: "Card error". Seriøst ... trodde en måtte kunne ting for å jobbe i sånne butikker. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Elkjøpmannen er slem. "Jada, dette minnekortet passer garantert til ditt kamera." "Kan du hjelpe meg å sette det inn så vi kan se om det fungerer?". "Det er virkelig veldig enkelt." Jeg betaler, går hjem og gjett hva kamera sier: "Card error". Seriøst ... trodde en måtte kunne ting for å jobbe i sånne butikker. 5800033[/snapback] Hvilket kamera, hvilket kort? og har du satt det i rett vei.. (tviler på at du klarer sette det i feil da..) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Elkjøpmannen er slem. "Jada, dette minnekortet passer garantert til ditt kamera." "Kan du hjelpe meg å sette det inn så vi kan se om det fungerer?". "Det er virkelig veldig enkelt." Jeg betaler, går hjem og gjett hva kamera sier: "Card error". Seriøst ... trodde en måtte kunne ting for å jobbe i sånne butikker. 5800033[/snapback] Hihi, jeg var faktisk inneom en sånn Biltema-ting ved Sandvika. Vi manglet noen "hylleknekter". Først tok det meg laaang tid å finne noen som kunne hjelpe, jeg mener, jeg kan jo ikke bare gjette varenummeret til hylleknekter på en sånn maskin? Så sier jeg at jeg skal ha hylleknekter, og han fjompen kommer med noen svære greier. "Er det det der jeg skal ha?" spurte jeg. "Ja, så klart, detta er hylleknekter" "javel", sa jeg, og betalte... Det var visst ikke sånt han fjompesnekkeren vår hadde tenkt på... Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 ringte på jobben, men den var tatt sjekka hele Aetat, men på det meste på man ha bil.... eller ha utdanning fra før. ingen jobb for en 16'åring i området Lenke til kommentar
applemania Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Har du satt det i rett vei.. (tviler på at du klarer sette det i feil da..) 5800047[/snapback] Fikk en pakke der det er to kort, tok det største og puttet det i og da kom feilmeldingen. Det litt mindre kortet passer jo ikke i kameraet, altfor lite, så jeg skjønner ikke helt hva det kortet skal brukes til? JoachimR: Litt vanskelig å vite akkurat hva slags hylleknekt du skal ha da vi har mange forskjellige typer. Da er det veldig fint hvis du hadde fått en beskrivelse av snekkeren først. I mitt tilfelle synes jeg det var en annerledes situasjon, i og med at jeg tok med kameraet og viste han det. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 AnAnAs, prøvd å sette det lille kortet ned i det store? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 AnAnAs, prøvd å sette det lille kortet ned i det store? 5800076[/snapback] Skal man det? Isåfall så dør jeg på meg av flauhet. :!: Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Det som var greia med vårt ihvertfall. Ble ganske flau selv... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Hvis kameraet er gammelt og minnebrikken ny, er det ikke usannsynlig (har i alle fall en slik overgang til et av mine kameraer, fra Sony). Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 kanskje det er support, men kan noen si noen gode sider for å se etter jobb som Aetat? de hadde ingenting til meg.... Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Noen som vil gjøre leksene mine? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 tror hun kjøpte kameraet igår. er ssikkert noe enkelt. bare å RTFM lizm Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 kanskje det er support, men kan noen si noen gode sider for å se etter jobb som Aetat? de hadde ingenting til meg.... 5800129[/snapback] finn.no zett.no og flere her f.eks.. Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Umulig å få jobb når man er under 16 JEG Vill ha en jobb, jeg gjør hva som helst! Jeg kan være slaven din! 100kr så gjør jeg nesten alt! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Noen som vil gjøre leksene mine? 5800132[/snapback] Hvis du drar på jobb for meg i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg