Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, kjøpte den nyeste wallace & grommit filmen da, og det fulgte med en tskjorte. Den var da selvfølgelig i medium barnestørrelse :fun:

5799977[/snapback]

Jeg så den filmen på kino og jeg var ENESTE på min alder som var å så den..alle andre var barn med forreldre og slike stuff. Følte meg konge da :cool:

Lenke til kommentar

Elkjøpmannen er slem. "Jada, dette minnekortet passer garantert til ditt kamera." "Kan du hjelpe meg å sette det inn så vi kan se om det fungerer?". "Det er virkelig veldig enkelt." Jeg betaler, går hjem og gjett hva kamera sier: "Card error". :mad:

Seriøst ... trodde en måtte kunne ting for å jobbe i sånne butikker. :hm:

Lenke til kommentar
Elkjøpmannen er slem. "Jada, dette minnekortet passer garantert til ditt kamera." "Kan du hjelpe meg å sette det inn så vi kan se om det fungerer?". "Det er virkelig veldig enkelt." Jeg betaler, går hjem og gjett hva kamera sier: "Card error".  :mad:

5800033[/snapback]

Hvilket kamera, hvilket kort? og har du satt det i rett vei.. :wee: (tviler på at du klarer sette det i feil da..)

Lenke til kommentar
Elkjøpmannen er slem. "Jada, dette minnekortet passer garantert til ditt kamera." "Kan du hjelpe meg å sette det inn så vi kan se om det fungerer?". "Det er virkelig veldig enkelt." Jeg betaler, går hjem og gjett hva kamera sier: "Card error".  :mad:

5800033[/snapback]

Hihi, jeg var faktisk inneom en sånn Biltema-ting ved Sandvika. Vi manglet noen "hylleknekter". Først tok det meg laaang tid å finne noen som kunne hjelpe, jeg mener, jeg kan jo ikke bare gjette varenummeret til hylleknekter på en sånn maskin? Så sier jeg at jeg skal ha hylleknekter, og han fjompen kommer med noen svære greier. "Er det det der jeg skal ha?" spurte jeg.

"Ja, så klart, detta er hylleknekter"

"javel", sa jeg, og betalte...

Det var visst ikke sånt han fjompesnekkeren vår hadde tenkt på... :shrug:

Lenke til kommentar
Har du satt det i rett vei.. :wee: (tviler på at du klarer sette det i feil da..)

5800047[/snapback]

Fikk en pakke der det er to kort, tok det største og puttet det i og da kom feilmeldingen. Det litt mindre kortet passer jo ikke i kameraet, altfor lite, så jeg skjønner ikke helt hva det kortet skal brukes til? :blush:

JoachimR: Litt vanskelig å vite akkurat hva slags hylleknekt du skal ha da vi har mange forskjellige typer. Da er det veldig fint hvis du hadde fått en beskrivelse av snekkeren først. I mitt tilfelle synes jeg det var en annerledes situasjon, i og med at jeg tok med kameraet og viste han det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...