Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 dude.....samme tilfelle her og. helt meningsløse ting som blir gjort på forumet HVER dag, over alle tråder, men jeg er så heldig og får warn. Tipper moddiser har en sånn "blacklist" og jeg tipper jeg er en av de som er nevnt der.... Jepp. Derfor har jeg en fin advarsel pga litt 1337-snakk... Jeg fikk 10% fordi jeg svarte tåpelig til et (tullete)innlegg i so4. Riktig nok "sms-språk". Derfor må vi rapportere alle som bruker sms-språk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hey.....folkens. Er hjemme i bergen igjen. Føler at eg kom hjem til feil tidspunkt egentlig. Var digg å treffe venner og vofsen men familien var det verre med. Anyways......ting er kjipe nå. Jaja det ordner seg nok......etterhvert. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hey.....folkens. Er hjemme i bergen igjen. Føler at eg kom hjem til feil tidspunkt egentlig. Var digg å treffe venner og vofsen men familien var det verre med. Anyways......ting er kjipe nå. Jaja det ordner seg nok......etterhvert. Velkommen tilbake! *kose litt på * Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Folk får advarsler for de merkeligste ting, sånn er det bare. Alle som får advarsel har fortjent det, selv om enkelte moderatorer kan være litt vel regelkåte noen ganger. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det er bra at moderatorene er strenge på advarslene. På den måten kan ikke småbarna holde på slik de vil. Nå er jeg ferdig med GK Allmenn Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det er bra at moderatorene er strenge på advarslene. På den måten kan ikke småbarna holde på slik de vil. Nå er jeg ferdig med GK Allmenn nå er jeg ikke helt "småbarn" heller. jeg er 20. Men humoren min kan ta litt av til tider, enig med det. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det er bra at moderatorene er strenge på advarslene. På den måten kan ikke småbarna holde på slik de vil. Nå er jeg ferdig med GK Allmenn nå er jeg ikke helt "småbarn" heller. jeg er 20. Men humoren min kan ta litt av til tider, enig med det. ... og postinga di En gang i trance-tråden skrev du jo 5-6 poster på rad Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Oh, yes! Her lyner det og tordner det, og jeg har fotballtrening om 13 minutter! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Oh, yes! Her lyner det og tordner det, og jeg har fotballtrening om 13 minutter! Perfect conditions. Skli-takling here we come Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Oh, yes! Her lyner det og tordner det, og jeg har fotballtrening om 13 minutter! OG alle slusene er åpne, det PØØØØØØØØØØSER... Lykke til... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Oh, yes! Her lyner det og tordner det, og jeg har fotballtrening om 13 minutter! Kan jeg være linjemann? Bare i dag? Pleeeease? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Noen som vet om en fin Trompet Tabs side? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Folk får advarsler for de merkeligste ting, sånn er det bare. Alle som får advarsel har fortjent det, selv om enkelte moderatorer kan være litt vel regelkåte noen ganger. Skriv da bare navnet mitt, jeg vet du sikter til meg Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 AU!!! Klemte fingeren mellom stolen og pulten Sitter i dress jeg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ikke krøll den for mye da ... Lett å krølle dress mot en stofftrekt datastol. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Merkelig nok har vi fint vær utenfor Bergen idag. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg fikk 10% fordi jeg svarte tåpelig til et (tullete)innlegg i so4. Riktig nok "sms-språk".Derfor må vi rapportere alle som bruker sms-språk Var det jeg også gikk inn for den dagen. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ikke krøll den for mye da ... Lett å krølle dress mot en stofftrekt datastol. Å? Whatevah, avsluttningsfesten varer i 1,5 time Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Merkelig nok har vi fint vær utenfor Bergen idag. Digg i Bergen idag ja.. Solen skinner Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Noen som vet om en fin Trompet Tabs side? trompet-tabs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg