Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Guten Morgen meine Leute!

Å stå opp i dag var middels lett. Men nå har det snødd igjen. Helvete, det skal ikke snø her på denne tiden av året. Det er det vi har fjell til. :p

Se Skarstad: Jeg bruker punktum. Er du ikke stolt? :tease:

Over 15 min til jeg skal på skulen trur jeg. Blir kjørt.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Yay, elevundersøkelse på skolen. Får sitte og poste litt mens jeg venter på at de andre skal bli ferdig. :mrgreen:

Alle de andre laster ned bakgrunnsbilder av halnakne damer som spriker med beina på motorsykler. Hm... Jeg har en normal klassen. :ermm:

Lenke til kommentar
Alle de andre laster ned bakgrunnsbilder av halnakne damer som spriker med beina på motorsykler. Hm... Jeg har en normal klassen. :ermm:

5797512[/snapback]

Om "alle" er med læreren gså så har du kanskje en noe unormal klasse.

7 episoder av 24 er planen for idag. Ingenting som å ta seg en fridag og stå opp tidlig, sånn at man faktisk får gjort noe.

5797537[/snapback]

Så sant. Men det er bare så vanskelig å stå opp om man vet at man "egentlig ikke" må.

Jeg vil dra. :---(

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

5797512[/snapback]

Om "alle" er med læreren gså så har du kanskje en noe unormal klasse.

5797541[/snapback]

I don't think so.

Nå animerer de syke filmer på et slags linuxspill som heter "Potetmannen"... Og ser på pr0nfilmer... Jeez, jeg føler meg litt utafor. *Helle bort mot jentene*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...