Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jekka ut en visdomstann for 20 min siden.

Godt å være ferdig... Har tatt begge nede selv...

Ja, tok den nede på høyre side. Det gikk forbausende fort. Var ute av tannlegekontoret etter ca. 15 min. Rett inn. Røntgen. Bedøvelse. Vente et par min. Inn med "skrujernjekken". Skru og jekke lite grann. Morsomme knaselyder. Pop! Løs. Betale 470 kr. ut.

Hjelpeassistenten måtte riktignok vaske meg i ansiktet da hun mente det så ut som om jeg kom rett fra krigen etter alt blodgriset.

Lenke til kommentar
Jekka ut en visdomstann for 20 min siden.

Godt å være ferdig... Har tatt begge nede selv...

Ja, tok den nede på høyre side. Det gikk forbausende fort. Var ute av tannlegekontoret etter ca. 15 min. Rett inn. Røntgen. Bedøvelse. Vente et par min. Inn med "skrujernjekken". Skru og jekke lite grann. Morsomme knaselyder. Pop! Løs. Betale 470 kr. ut.

Hjelpeassistenten måtte riktignok vaske meg i ansiktet da hun mente det så ut som om jeg kom rett fra krigen etter alt blodgriset.

HÆ?! Jeg lå en time i stolen første gangen, og halvannen andre gangen. Andre gangen måtte tannen deles i to for å få den ut, i tillegg til at det var problemer med bedøvelsen... Betalte rundt 2-3000 begge ganger.

Men jeg opperete ut, din hadde brutt frem?

Lenke til kommentar

Tror jeg har trekt 4 tenner i mitt liv. (Ikke visdomstenner) En av dem hadde en betennelse, det gjorde så satans vondt, selv om jeg hadde fått 5 sprøyter i kjeften. Resten av tennene var fordi jeg måtte gjøre plass til noe før jeg fikk regulering.

Lenke til kommentar
HÆ?! Jeg lå en time i stolen første gangen, og halvannen andre gangen. Andre gangen måtte tannen deles i to for å få den ut, i tillegg til at det var problemer med bedøvelsen... Betalte rundt 2-3000 begge ganger.

Men jeg opperete ut, din hadde brutt frem?

Ja, min hadde kommet helt ut. Grunnen til at jeg ville trekke den var at jeg mistet en del av tannen etter å ha tygget på et upoppet popcorn forrige helg. Det samme har skjedd tidligere, men da fiksa de tanna istedenfor. Har hatt masse problemer med smerte og ising i tanna siden, så jeg tenkte det var like greit å kvitte seg med skiten.

Lenke til kommentar
ooo jeeee. fått 2 advarsler på 1 uke. Med slik tempo vil jeg få ferie om 6 uker. oh yes.....

:cry:

Jeg hadde en slik uke for ikke så lenge siden, jeg mistenker at det var et hint... Jeg fikk warn for ting jeg hadde gjort i alle år, det var ikke ekstreme tilfeller en gang. Men men, kan ikke klage, det er vel fortjent.

Lenke til kommentar
ooo jeeee. fått 2 advarsler på 1 uke. Med slik tempo vil jeg få ferie om 6 uker. oh yes.....

Jeg hadde en slik uke for ikke så lenge siden, jeg mistenker at det var et hint... Jeg fikk warn for ting jeg hadde gjort i alle år, det var ikke ekstreme tilfeller en gang. Men men, kan ikke klage, det er vel fortjent.

dude.....samme tilfelle her og. helt meningsløse ting som blir gjort på forumet HVER dag, over alle tråder, men jeg er så heldig og får warn. Tipper moddiser har en sånn "blacklist" og jeg tipper jeg er en av de som er nevnt der....

jeg kan ikke beskrive hvor oppgitt jeg er. Sender jeg pm til moderatoren som ga meg warn, får jeg ikke svar. så bra satt opp *ironi*

Lenke til kommentar
dude.....samme tilfelle her og. helt meningsløse ting som blir gjort på forumet HVER dag, over alle tråder, men jeg er så heldig og får warn. Tipper moddiser har en sånn "blacklist" og jeg tipper jeg er en av de som er nevnt der....

Jepp. Derfor har jeg en fin advarsel pga litt 1337-snakk... :ermm:

Lenke til kommentar

Du slår fortsatt ikke en klassekamerat av meg. Han hadde ikke fått noen brev hele skoleåret, så siste timen før ferien dukket det opp 4 brev.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...