Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg har sikkert gjort noe jeg kommer til å angre på i dag...

Fikk en mail fra aksjespillet.no

Men det synes jeg er noe kjedsommelige, siden jeg ikke ser noe til profitten jeg lager. Så jeg fant noe som heter netfonds.no. Og noen samtaler og en fax senere er jeg nesten klar for shopping. Må få ordnet litt penger på en klientkonto - men du verden, dette blir moro. Første tre månedene slipper jeg også minimumskurtasje, og det er jo fint for sånne som meg som ikke har tenkt å investere særlig stort.

Jeg gleder meg virkelig - dette blir moro!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sikkert gjort noe jeg kommer til å angre på i dag...

Fikk en mail fra aksjespillet.no

Men det synes jeg er noe kjedsommelige, siden jeg ikke ser noe til profitten jeg lager. Så jeg fant noe som heter netfonds.no. Og noen samtaler og en fax senere er jeg nesten klar for shopping. Må få ordnet litt penger på en klientkonto - men du verden, dette blir moro. Første tre månedene slipper jeg også minimumskurtasje, og det er jo fint for sånne som meg som ikke har tenkt å investere særlig stort.

Jeg gleder meg virkelig - dette blir moro!

5795256[/snapback]

Du kan få lov til å oversette det til norsk :thumbup:

Lenke til kommentar
2mass: Jeg vurderer å gjøre det, faktisk.

Ferdig lastet ned om èn og en halv time. Får brenne på DVD og ta med på skolen i morgen. :p

5795072[/snapback]

Skamme deg burde du! La de betale full pris for det i butikken, noe du også burde gjøre!

5795369[/snapback]

Kan man egentlig forvente å unngå slike kommentarer når man poster på et forum at man har lastet ned piratkopiert materiale? :shrug:

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
2mass: Jeg vurderer å gjøre det, faktisk.

Ferdig lastet ned om èn og en halv time. Får brenne på DVD og ta med på skolen i morgen. :p

5795072[/snapback]

Skamme deg burde du! La de betale full pris for det i butikken, noe du også burde gjøre!

5795369[/snapback]

Kan man egentlig forvente å unngå slike kommentarer når man poster på et forum at man har lastet ned piratkopiert materiale? :shrug:

5795393[/snapback]

Ja, med tanke på at de fleste gjør det.

Lenke til kommentar

Så har vi de med andre meninger, og tenkemåter.

De som blåser en lang marsj i at spill blir dyrere, fordi vi laster ned, og bare tenker på oss selv.

Uansett, orker ikke å delta i en lang Piratkopiering kan medføre...-diskusjon nå.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...