Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Aetat har trekt meg 50% av attføringspengene i hele 2006 fordi jeg ikke har levert skattekort. Dette er greit nok, men jeg har ikke fått beskjed om at jeg skal levere inn skattekort, og har heller ikke fått no skattekort for 2006.

Jeg ringte ligningskontoret, og de sa at jeg ikke fått det , fordi jeg ikke hadde inntekt i 2004.

Jeg skulle kanskje ha visst at jeg skulle sende inn skattekort, men jeg har ikke vært i arbeidslivet såpass lenge at jeg veit alt sånt, for jeg har bare brukt frikort osv tidligere.

Dama på ligningskontoret sa jeg kanskje fikk tilbake de penga juni 2007, så nå sitter jeg her med 2000 kroner på konto, og regninger for 5000. YAY!

5792259[/snapback]

Du har et kinkig problem der :dontgetit: Du får kanskje ta deg en eller annen ekstrajobb eller legge noe it for salg :)

5792328[/snapback]

tar jeg en jobb mister jeg all stønad fra aetat, og det er en grunn til at går på attføring :) ... skulle gjerne vært i full jobb jeg :)

5792338[/snapback]

Ehh. Jobbe svart da vettu :tease:

5793095[/snapback]

nok en gang så påpeker jeg at det er en grunn til at jeg går på attføring ;)

5793153[/snapback]

Hehe bare tulla. Selv om det kanskje ikke er noe å tulle med :no: Får håpe det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Damn, blir irritert av de som sniker så innmari - og det værste er; Det er gamle sure damer!

:no:

5793255[/snapback]

Enig. Vanelig folk kan man bare kjefte på/dytte tilbake igjen :p

Men gamle damer er det ikke like enkelt. De klager på oss, ja jøss.

EDIT; skulle ikke spist M&M's i går kveld. Våkna med masse kviser :no:

Har aldri vært så plaga med kviser. Men faren min har samme problemet. Og flere kompiser. Det skal ikke ha noe med godteri og si egentlig, sikkert noe psykisk :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hei sann - Hopp sann :) !

5793252[/snapback]

Deg er det lenge siden jeg har sett, har du vært på ferie eller noe? :p

5793269[/snapback]

Hei! Har ferie hele tiden jeg! kjenner jeg deg ? Huh, du virker kjent :dontgetit:

5793310[/snapback]

Husket brukernavnet ditt, men ikke mer. :p

Lenke til kommentar
Damn, blir irritert av de som sniker så innmari - og det værste er; Det er gamle sure damer!

:no:

5793255[/snapback]

Enig. Vanelig folk kan man bare kjefte på/dytte tilbake igjen :p

Men gamle damer er det ikke like enkelt. De klager på oss, ja jøss.

5793313[/snapback]

Hvorfor tørr man å dytte bort småkids fra køen, men ikke gamle damer? (:

Sikkert mye lettere i vekta og motstand får man lite av :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...