Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aetat har trekt meg 50% av attføringspengene i hele 2006 fordi jeg ikke har levert skattekort. Dette er greit nok, men jeg har ikke fått beskjed om at jeg skal levere inn skattekort, og har heller ikke fått no skattekort for 2006.

Jeg ringte ligningskontoret, og de sa at jeg ikke fått det , fordi jeg ikke hadde inntekt i 2004.

Jeg skulle kanskje ha visst at jeg skulle sende inn skattekort, men jeg har ikke vært i arbeidslivet såpass lenge at jeg veit alt sånt, for jeg har bare brukt frikort osv tidligere.

Dama på ligningskontoret sa jeg kanskje fikk tilbake de penga juni 2007, så nå sitter jeg her med 2000 kroner på konto, og regninger for 5000. YAY!

5792259[/snapback]

Du har et kinkig problem der :dontgetit: Du får kanskje ta deg en eller annen ekstrajobb eller legge noe it for salg :)

5792328[/snapback]

tar jeg en jobb mister jeg all stønad fra aetat, og det er en grunn til at går på attføring :) ... skulle gjerne vært i full jobb jeg :)

5792338[/snapback]

Ehh. Jobbe svart da vettu :tease:

Lenke til kommentar
Cheew up, Bwian! :wee:

Skogli: Har du fått byttet rentevilkår på kontoene også?

5793082[/snapback]

Alt etter sin tid... Han skulle fikse det sa han. Skal snakke med dem senere trur jeg. Stoler ikke helt på det systemet deres.

Har hatt den samme brukskontoen og sparekontoen i mange år. Og plutselig er de byttet om... Hva for et system er det?

Lenke til kommentar
i dag har jeg rettt og slett gitt F i skolen og pådratt meg 3 anmerkninger.

Er sliten jeg.....  :(

5793078[/snapback]

Skole er no dritt!

:love: Sommerferie :love:

5793110[/snapback]

Enig.

Feriene frem over:

Påske: Intens snøbrett-øving.

Sommer: Soling, flytting og bli kjent med min nye bostad. :)

Lenke til kommentar
Aetat har trekt meg 50% av attføringspengene i hele 2006 fordi jeg ikke har levert skattekort. Dette er greit nok, men jeg har ikke fått beskjed om at jeg skal levere inn skattekort, og har heller ikke fått no skattekort for 2006.

Jeg ringte ligningskontoret, og de sa at jeg ikke fått det , fordi jeg ikke hadde inntekt i 2004.

Jeg skulle kanskje ha visst at jeg skulle sende inn skattekort, men jeg har ikke vært i arbeidslivet såpass lenge at jeg veit alt sånt, for jeg har bare brukt frikort osv tidligere.

Dama på ligningskontoret sa jeg kanskje fikk tilbake de penga juni 2007, så nå sitter jeg her med 2000 kroner på konto, og regninger for 5000. YAY!

5792259[/snapback]

Du har et kinkig problem der :dontgetit: Du får kanskje ta deg en eller annen ekstrajobb eller legge noe it for salg :)

5792328[/snapback]

tar jeg en jobb mister jeg all stønad fra aetat, og det er en grunn til at går på attføring :) ... skulle gjerne vært i full jobb jeg :)

5792338[/snapback]

Ehh. Jobbe svart da vettu :tease:

5793095[/snapback]

nok en gang så påpeker jeg at det er en grunn til at jeg går på attføring ;)

Lenke til kommentar
Å herregud, jeg er over varselsgrensen på fravær i tre fag... Og jeg som ikke driver med direkte skulk engang!

5793134[/snapback]

Jeg er flinkere enn snobben Joachim!

:ohmy:

Har null fravær og null orden. Sist jeg sjekket hvert fall. Det har jeg hatt i hele år. :cool:

5793149[/snapback]

Verste er jo økonomi, hvor jeg tørr påstå jeg er best i klassen. Men en time til så kan jeg risikere å ikke få karakter om han skal ri noen paragrafer. Mulig jeg må fikse noen legeattester nå. Er tre fag jeg er over varselsgrensen på, og tre til der jeg er akkurat på varselsgrensen... I de to resterende fagene mangler jeg en time...

UFF.

EDIT: Null orden er vel ikke helt heldig?

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...