Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Jammen var det et GIF-bilde, men da er det jo idiotisk å sette jpg i filnavnet, siden det ikke er en animasjon.

5790940[/snapback]

Du har så alldeles rett. Ble nok eid her.

Men som sagt, hvorfor i svarte skulle han/hun som laget dette bilde prøve å "lure" oss til å tru at dette var et jpg bilde?

Vell, god natt alle sammen. *Gir god-natt-klem til alle*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare jeg som ikke kommer inn på wow? :cry:

5789971[/snapback]

jeg skulle ta strat sc run med noen folk for å farme Devout Bracers for priesten vår. vi whipa, så når vi skulle løpe inn i instancen for å resse, så kunne vi ikke det. Og det var ikke bare oss. Så forsvant plutselig alle mobs i EPL. Masse trøbbel. Det kan hende world server gikk ned.

PS: det gjelder frostwhisper. Det kan hende det gjelder alle servere.

God natt! :)

Lenke til kommentar
jeg skulle ta strat sc run med noen folk for å farme Devout Bracers for priesten vår. vi whipa, så når vi skulle løpe inn i instancen for å resse, så kunne vi ikke det. Og det var ikke bare oss. Så forsvant plutselig alle mobs i EPL. Masse trøbbel. Det kan hende world server gikk ned.

PS: det gjelder frostwhisper. Det kan hende det gjelder alle servere.

God natt! :)

5791119[/snapback]

Det er ikke ofte jeg ikke skjønner noe av hva som blir skrevet her på forumet, men det eneste jeg forstod av innlegget ditt var "god natt". :p

Anette: Gled deg, dersom det er like bra lyd 5. mai som det var på Rockefeller i dag kommer det til å bli konge!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...