Solid Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Kjøp deg noen jævla pastiller. Endret 17. juni 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Da var det ferie da! EDIT: Fikk mine første 3'ere. Overraskende nok kom de i engelsk Endret 17. juni 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Skulle egentlig vært på klasse tur...på en bondegår..: Jeg HATER bondegårder, livredd for kuer! Endret 17. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Skulle egentlig vært på klasse tur...på en bondegår..:Jeg HATER bondegårder, livredd for kuer! På mandag er det jobb, i fjos. Melking av kyr er k0s Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Siste skoledag på tirsdag. :/ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Bare avsluttning i kveld så er det ferie! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Bare avsluttning i kveld så er det ferie! vi skal ikke ha noen avslutning Fri jeg nå!! hadde bare været vert fint så hadde alt vert fint Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Yay! jeg har sommerfeire fram til mandag...så er det jobb for resten av livet mitt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Yay! jeg har sommerfeire fram til mandag...så er det jobb for resten av livet mitt Haddis, du har en DELL på hjemmesida di! :O Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Morn alle sammen! Grattis til Serqevx og magubrothers mm. Æsj, kjedelig vær i dag. Blir en dag foran PC-en da tenker jeg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Yay! jeg har sommerfeire fram til mandag...så er det jobb for resten av livet mitt Haddis, du har en DELL på hjemmesida di! :O Ja, lol... Hele siden var et eksamen oppgave. Lagde den 10 min før jeg skulle ha eksamen Fikk 5 da... Endret 17. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) OK. Her er min jobboversikt for alle som synes det er så jævlig spennende Dere har jo mast så lenge om den. Prisguide: Jeg får ikke utbetalt før jeg har tjent meg opp 3k, hvilket er en stund til. Dermed kan ikke dette regnes som en fast inntektskilde, men heller en bonus den dagen det kommer. Akam: Er så priviligert at jeg har fått lov til å teste videokameraer for dem. Noe som blir litt vanskelig når testkameraet aldri kommer... Altså enda en bonus når det kommer. Torshov Sport: Leverte jobbsøknad i stad. Veldig fin en sådann. Med Curricum Vitae og greier. Sjefen på sporten sa at han hadde 30 andre søknader på sommerjobb i år, så jeg var ganske langt ned i køen. Derimot var det mulighet å jobbe på en del Lørdager. Så det blir spennende se. Dette er ihvertfall en morsom jobb Freia: Noe som ikke er en morsom jobb er Freia. En skulle kanskje tro at det var gøy men... Mor sier hun kan skaffe meg sommerjobb der. Med bra betalt osv. Arbeidstid: 7-tida - 3-tida. Arbeidsoppgaver: Vaske Stipend: Stipendet har ligget som basis i hele år, takk for det Men nå blir det spennende å se om jeg får det til neste år også. Får håpe pappa tjente lite penger... Konklusjonen er at det er mange inntektskilder, men ingen penger... Noen spørsmål, ring eller send e-post. Denne posten er laget, mens jeg hørte på The portrait (Titanic), Little Green Bag(Tarantino) og Gildesangen(grillversjon). Endret 17. juni 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Huff, da var skolen ferdig. Og en lang ferie. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 haddis: Den der linken i signaturen din er verdig 10 % warn. Det fant jeg ut for noen måneder siden. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Var det bare jeg som la merke til SPAM fra Solid Knight helt øverst på side 533? Endret 17. juni 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Nei, men du er visst den eneste som bryr deg? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Var det bare jeg som la merke til SPAM fra Solid Knight helt øverst på side 533? Reportet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg