Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag var jeg på Kongsberg og rente på rumpeakebrett var faktisk utrolig artig, mer om det kommer i et blogginnlegg som kommer i løpet av uken. Skal begynne å blogge en del nå. Dere har kanskje sett mitt nyeste blogginnlegg? kom gjerne med negative og positive tilbakemeldinger på det i bloggen min :) .

Men hvordan går det folket her da? Tenkte jeg skulle kikke innom litt her nå, har liksom ikke noe å finne på (bortsett fra å irritere meg over at jeg syns forumstyret overser meg litt da)

Ble forresten ganske still her nå når dere slutta å snakke om nedlastningshastighetene.

Vært på håndballkamp i dag. Yay.

5790204[/snapback]

Hvem, hva, hvor, hvorfor? Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

cannibal sine riff er bare så geniale at jeg blir redd. *kose med dead human collection*

hva gjør folket som ikke spiller det der bilspillet?

Lenke til kommentar
Men hvordan går det folket her da? Tenkte jeg skulle kikke innom litt her nå, har liksom ikke noe å finne på (bortsett fra å irritere meg over at jeg syns forumstyret overser meg  litt da)

5790257[/snapback]

Er rart med det. :hm:

5790267[/snapback]

Hehe, du venter vel bare på at du skal bli administrator du? :p

Det jeg klager på er at jeg syns de overser forslaga mine og ikke gir skikkelige svar til folk.

Lenke til kommentar
Ble forresten ganske still her nå når dere slutta å snakke om nedlastningshastighetene.

5790257[/snapback]

The masses were silenced :cool:

5790288[/snapback]

Oh yeah! We are the cool ones!

@fredrikrb: Admin var kanskje å ta litt i, men moderator er det jo en mulighet for at du kan bli :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...