Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kongen av Sverige er teit. Dessuten, når man søker på navnet hans på google images, kommer Carl Gustaf RFK opp først :p

5789333[/snapback]

DET er kongevåpen. Kan bare skyte 4 om dagen ellers kan det ødelegge hjerterytmen til de som avfyrer. Smeller godt med en RFK. Dog er noe drit å pusse rent.

Lenke til kommentar
Kongen av Sverige er teit. Dessuten, når man søker på navnet hans på google images, kommer Carl Gustaf RFK opp først :p

5789333[/snapback]

DET er kongevåpen. Kan bare skyte 4 om dagen ellers kan det ødelegge hjerterytmen til de som avfyrer. Smeller godt med en RFK. Dog er noe drit å pusse rent.

5789365[/snapback]

Skulle ha likt å prøve en, men Sørreisa er ikke akkurat den stasjonen som har mest bruk for soldater som avfyrer slike :wee:

Hvor/hva var du, siden du har skutt med den? Nærmeste jeg kommer er å fikle med noen M72 vi har liggende på lageret.

Lenke til kommentar
Skulle ha likt å prøve en, men Sørreisa er ikke akkurat den stasjonen som har mest bruk for soldater som avfyrer slike :wee:

Hvor/hva var du, siden du har skutt med den? Nærmeste jeg kommer er å fikle med noen M72 vi har liggende på lageret.

5789395[/snapback]

Sørreisa? Neh...kom deg til setermoen i panzerbataljonen og kom deg i en av storm-troppene som RFK-skytter du :)

Lenke til kommentar
Idag fikk jeg vite at jeg begynner i ny jobb den 1 april. :fun:

5789100[/snapback]

Så dukker du opp, og får en vannbøtte i hodet. Og David chappelle kommer ut og sier "PSYKED" :!:

5789163[/snapback]

Ja, det tror jeg skjer gitt.

Nei, men uansett, 150kr i timen, fra kl 22.00 til 06.00. Slutter kl 0600 hver fredag, så det er digg. :fun:

Lenke til kommentar
Ja, det tror jeg skjer gitt.

Nei, men uansett, 150kr i timen, fra kl 22.00 til 06.00. Slutter kl 0600 hver fredag, så det er digg. :fun:

5789495[/snapback]

Hva slags jobb er dette da?

---------

Jeg vil skyte med en slik! :dribble:

---------

Blir glad hvis jeg skal i skitrekket på søndag. :)

Lenke til kommentar
Spilles det TMN ennå? Hvilken sørver?

5789413[/snapback]

Den som er satt opp for forumet heter SO4, men den har rounds i steden for timeattack noe som er gørr kjedelig.

5789436[/snapback]

hw.no

er under norske servere, men jeg kommer ikke inn (10061).

å faen, nå kommer idiotene på fra USA på halo2.

Her har jeg 26 kills på no-shields, emns den som har mest på andre laget 4 kills.

Så joiner en mitt team og begynner og drepe meg. Så kan du kicke han fordi han betrayer(x) så lagger hele spillet til hælvette.

5789629[/snapback]

LoL :roll:

Lenke til kommentar
Møkk, TMnations klikka da adobe på liv å død skulle oppdatere *død over adobe*

Men det var fun, skal finne flere crazy maps :D vi var vel 18 stk på det meste...det ble for mye :( blir enda bedre til neste uke da får jeg vist 4000/2000 linje :woot:

5789640[/snapback]

Vi tok skjermdump samtidig :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...