Togo Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Newark er overhodet ikke den verste flyplassen, særlig ikke i forhold til Schipol, med det fantastiske som noen fant på med bare en terminal... Har sittet på Newark 12 timer før de spanderte hotellrom jeg... Det vet jeg ikke, da jeg ikke har vaert paa Schiphol. Men Newark er en daarlig flyplass mtp layout (4? terminaler) og en horribel taxfree. Ser jaggu ikke bra ut i morra heller. Meldt torden for nesten hele helga. Hurra for soving paa flyplassen! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Nå må jeg legge meg. Natta folkz. Drøm søtt, men ikke såsøtt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Newark er overhodet ikke den verste flyplassen, særlig ikke i forhold til Schipol, med det fantastiske som noen fant på med bare en terminal... Har sittet på Newark 12 timer før de spanderte hotellrom jeg... Det vet jeg ikke, da jeg ikke har vaert paa Schiphol. Men Newark er en daarlig flyplass mtp layout (4? terminaler) og en horribel taxfree. Ser jaggu ikke bra ut i morra heller. Meldt torden for nesten hele helga. Hurra for soving paa flyplassen! Kunne vært langt verre enn newark. Flyr du Continental hjem igjen derfra? Via Oslo? Eller? Må være rart hvis du har vært borte et helt år i strekk. Ingen reiser hjem under oppholdet? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Nå har jeg forsøkt å se Men in Black 2 - som alle her anbefalte fremfor Bring it on... Vil bare si at bring it on er tre ganger bedre, og at Men in Black 2 er den første filmen i år jeg ikke gidder å se ferdig... Jeg liker komedier (som f.eks. Monster-in-law! ), men Sci-Fi-Komedie kommer jeg til å styre unna. Dette var lavmål! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Du burde se "Eternal Sunshine of the Spotless Mind". Den orka ikke jeg se ferdig i alle fall. Så slipper MIIB å føle seg så alene. Det kan jo hende du liker filmen også, hva vet jeg. Den har visst fått gode karakterer. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Men whatever, det er sommerferie! Stemmer *høre på summer of 69* Endret 17. juni 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Bryan Adams? uhmmm... ja? EDIT: Eneste sangen jeg fant med "summer" i seg Endret 17. juni 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Togo Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kunne vært langt verre enn newark. Flyr du Continental hjem igjen derfra? Via Oslo? Eller? Må være rart hvis du har vært borte et helt år i strekk. Ingen reiser hjem under oppholdet? PWE - EWR EWR - OSL OSL - TRD Hakke vaert hjemme paa 10 mnd nei.. Continental hele veien, med unntak av Oslo - Trondheim som er SAS. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg fløy businiess på det continental-flyet i fjor sommer. Helt greit fly, og kjekt med direkte til Oslo. Men litt kjedelig å ta ut bagasjen på OSL, og så sjekke inn igjen. Lykke til! Sikker på PWE? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jo, det kommer til aa bli det kjedligste evvar, siden jeg har 3 kofferter, alle veier 25kg+. Men, helddigvis har jeg enda en 20kr mynt og en 10er, saa jeg kan skaffe meg ei tralle. Hurra for meg som skal hjem i morra. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Trallene er gratis på OSL. Sjekket PWE - Det er i Russland vet du? Endret 17. juni 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Togo Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hah, koedda med deg liksom. PWM var flyplassen. Portland Jetport, Maine. Hurra for gardermoen med gratis taller. Her i the land of the free er ingenting gratis. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Du går vel 25 cent igjen hvis du setter den tilbake i stativet gjerne da... Forresten, har du fått samlet opp quartere da? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hmm - hvordan er det med norsk'en etter 10 måneder i usa, da? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hadde 20 dollar i quarters jeg. Gikk i banken saa fikk jeg veksla dem, dog. Men naa maa jeg nyte min siste kveld i Maine. Ha en hyggelig kveld. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Gutten min, har du ikke fått samlet opp stats-quartere? Ha en god kveld! Norsken min er syk etter to måneder der, så etter ti måneder må den vel være helt mishandlet... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Daa legg jeg meg, imorgen er det Wood! Harreeeeem Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Daa legg jeg meg, imorgen er det Wood!Harreeeeem De har 2-300 vakter minst! Helt vilt! En hel armé! Ha det koselig! Om vinden står vestover hører vi musikken hit... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Norsken min er syk etter to måneder der, så etter ti måneder må den vel være helt mishandlet... hehe Anyways - nå legger jeg meg! Natta folkens EDIT: tja - hørt summer of '69 ca. 12 ganger Endret 17. juni 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg