Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Newark er overhodet ikke den verste flyplassen, særlig ikke i forhold til Schipol, med det fantastiske som noen fant på med bare en terminal...

 

Har sittet på Newark 12 timer før de spanderte hotellrom jeg... :)

Det vet jeg ikke, da jeg ikke har vaert paa Schiphol. Men Newark er en daarlig flyplass mtp layout (4? terminaler) og en horribel taxfree.

 

Ser jaggu ikke bra ut i morra heller. Meldt torden for nesten hele helga. Hurra for soving paa flyplassen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Newark er overhodet ikke den verste flyplassen, særlig ikke i forhold til Schipol, med det fantastiske som noen fant på med bare en terminal...

 

Har sittet på Newark 12 timer før de spanderte hotellrom jeg... :)

Det vet jeg ikke, da jeg ikke har vaert paa Schiphol. Men Newark er en daarlig flyplass mtp layout (4? terminaler) og en horribel taxfree.

 

Ser jaggu ikke bra ut i morra heller. Meldt torden for nesten hele helga. Hurra for soving paa flyplassen!

Kunne vært langt verre enn newark. Flyr du Continental hjem igjen derfra? Via Oslo? Eller?

 

Må være rart hvis du har vært borte et helt år i strekk. Ingen reiser hjem under oppholdet?

Lenke til kommentar

Nå har jeg forsøkt å se Men in Black 2 - som alle her anbefalte fremfor Bring it on... Vil bare si at bring it on er tre ganger bedre, og at Men in Black 2 er den første filmen i år jeg ikke gidder å se ferdig...

 

Jeg liker komedier (som f.eks. Monster-in-law! :D ), men Sci-Fi-Komedie kommer jeg til å styre unna. Dette var lavmål!

Lenke til kommentar
Kunne vært langt verre enn newark. Flyr du Continental hjem igjen derfra? Via Oslo? Eller?

 

Må være rart hvis du har vært borte et helt år i strekk. Ingen reiser hjem under oppholdet?

PWE - EWR

EWR - OSL

OSL - TRD

 

Hakke vaert hjemme paa 10 mnd nei..

Continental hele veien, med unntak av Oslo - Trondheim som er SAS.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...