Zappza Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Yey! Har endelig fått meg en komplett liste over alle filmene jeg har på PCen Boattrip Treasure Planet Atlantis - The Lost Empire Atlantis- Milo`s return Brother Bear Finding Nemo Q gjengen Home Alone Home Alone 2 King Kong Master and Commander Svidd neger Van Wilder Eurotrip Dude Wheres my Car? Forrest Gump iRobot Chicken Little Die Another Day Sopranos ses 1-5 CSI Miami Mythbusters Southpark ses 9 Hostage Black Hawk Down Elephant Fahrenheit 9.11 Gladiator LoTR RoT LoTR FotR Ran 1-4 Resident Evil Stigmata Terminator 3 Rise of the Machines The Brothers Grimm The Fast and The Furius The Great Raid The Matrix The Matrix Reloaded The Matrix Revolutions The Sixth Sense Walk the Line 2 Fast 2 Furius Assault on Precinct 13 Bare Bea Blade Trinity Bravo Two Zero Buddy Charlie and the Chocolatefactory Chicken Run Constantine Dark Waters Dawn of the Dead Dodgeball Fartøy Valen Final Destination 2 Final Fantasy VII Advent Children Flightplan Gone in 60 Seconds Hellsing Hitchhikers Guide to Galaxy Into the Blue Izzat Madagascar Madhouse Meet the Parents Naboer Oceans Twelve Poltergeist Sahara Saw 2 Sinbad the Legends of the Seven Seas Team America Terkel i Knipe The Bourne Supremacy The Godfather vol. 1 The Godfather vol. 2 The Godfather vol. 3 The Others The Passion of the Christ The Pirates of the Caribbean Thirteen Days Tobe Hoopers Chainsaw Massacre Top Gun Toystory 2 We Were Soliders White Chicks xXx 2 Serenity American Pie: Band Camp Collateral Doom Austin Powers - Goldmember Honningsvågsrevyen: De e no de gjeld Me My Self and Irene Not another Teenmovie Istid (norsk tale) Final Fantasy VII Last Orde Jarhead Dukes of Hazzard The Longest Yard Ballhoneys Carmen Pena Collage Girl Audition Kopps The Transporter The Transporter 2 Bad Santa Chronicles of Narnia Hackers Hackers 2 Hackers 3 Harry Potter and the goblet of fire S.W.A.T. Lost Ses. 1-2-3 Appleseed Ghost in the Shell Ghost in the Shell 2 Naruto the Movie Hvordan får jeg forresten sortert de etter alfabetisk rekkefølge? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 "Lost Ses. 1-2-3" lol? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Back from shower, nice and clean... 5782455[/snapback] Husket du og vaske tissen din? 5782460[/snapback] Klart. Tok den grundig. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hva faen gutt! Stjeler du voksenbrus fra onkæln din? Pirke tryne! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Yey! Har endelig fått meg en komplett liste over alle filmene jeg har på PCen Boattrip Treasure Planet Atlantis - The Lost Empire Atlantis- Milo`s return Brother Bear Finding Nemo Q gjengen Home Alone Home Alone 2 King Kong Master and Commander Svidd neger Van Wilder Eurotrip Dude Wheres my Car? Forrest Gump iRobot Chicken Little Die Another Day Sopranos ses 1-5 CSI Miami Mythbusters Southpark ses 9 Hostage Black Hawk Down Elephant Fahrenheit 9.11 Gladiator LoTR RoT LoTR FotR Ran 1-4 Resident Evil Stigmata Terminator 3 Rise of the Machines The Brothers Grimm The Fast and The Furius The Great Raid The Matrix The Matrix Reloaded The Matrix Revolutions The Sixth Sense Walk the Line 2 Fast 2 Furius Assault on Precinct 13 Bare Bea Blade Trinity Bravo Two Zero Buddy Charlie and the Chocolatefactory Chicken Run Constantine Dark Waters Dawn of the Dead Dodgeball Fartøy Valen Final Destination 2 Final Fantasy VII Advent Children Flightplan Gone in 60 Seconds Hellsing Hitchhikers Guide to Galaxy Into the Blue Izzat Madagascar Madhouse Meet the Parents Naboer Oceans Twelve Poltergeist Sahara Saw 2 Sinbad the Legends of the Seven Seas Team America Terkel i Knipe The Bourne Supremacy The Godfather vol. 1 The Godfather vol. 2 The Godfather vol. 3 The Others The Passion of the Christ The Pirates of the Caribbean Thirteen Days Tobe Hoopers Chainsaw Massacre Top Gun Toystory 2 We Were Soliders White Chicks xXx 2 Serenity American Pie: Band Camp Collateral Doom Austin Powers - Goldmember Honningsvågsrevyen: De e no de gjeld Me My Self and Irene Not another Teenmovie Istid (norsk tale) Final Fantasy VII Last Orde Jarhead Dukes of Hazzard The Longest Yard Ballhoneys Carmen Pena Collage Girl Audition Kopps The Transporter The Transporter 2 Bad Santa Chronicles of Narnia Hackers Hackers 2 Hackers 3 Harry Potter and the goblet of fire S.W.A.T. Lost Ses. 1-2-3 Appleseed Ghost in the Shell Ghost in the Shell 2 Naruto the Movie Hvordan får jeg forresten sortert de etter alfabetisk rekkefølge? 5782473[/snapback] Lurer på hvor mange av de som er lastet ned... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg er ikke spesielt flink eller spesielt fysisk sterk. Men jeg gjør det beste ut av det og deltar aktivt. Hvis du regelrett gir faen i gymtimene har du ikke andre enn deg selv å takke at du ser negativt på det eller ikke trives. 5782449[/snapback] Kylling eller egg; gir jeg faen fordi jeg ikke trives, eller trives jeg ikke fordi jeg gir faen? Jeg vet bare at jeg uansett hvor fæl nynorsken er, er den fremdeles nyttigere enn gymfaget. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 sånn ca alle sammen tror jeg Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Så godt som ingen faktisk Har bare ISDN Er vel kanskje 4-5 filmer jeg har lasta ned på skolen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Yey! Har endelig fått meg en komplett liste over alle filmene jeg har på PCen Boattrip Treasure Planet Atlantis - The Lost Empire Atlantis- Milo`s return Brother Bear Finding Nemo Q gjengen Home Alone Home Alone 2 King Kong Master and Commander Svidd neger Van Wilder Eurotrip Dude Wheres my Car? Forrest Gump iRobot Chicken Little Die Another Day Sopranos ses 1-5 CSI Miami Mythbusters Southpark ses 9 Hostage Black Hawk Down Elephant Fahrenheit 9.11 Gladiator LoTR RoT LoTR FotR Ran 1-4 Resident Evil Stigmata Terminator 3 Rise of the Machines The Brothers Grimm The Fast and The Furius The Great Raid The Matrix The Matrix Reloaded The Matrix Revolutions The Sixth Sense Walk the Line 2 Fast 2 Furius Assault on Precinct 13 Bare Bea Blade Trinity Bravo Two Zero Buddy Charlie and the Chocolatefactory Chicken Run Constantine Dark Waters Dawn of the Dead Dodgeball Fartøy Valen Final Destination 2 Final Fantasy VII Advent Children Flightplan Gone in 60 Seconds Hellsing Hitchhikers Guide to Galaxy Into the Blue Izzat Madagascar Madhouse Meet the Parents Naboer Oceans Twelve Poltergeist Sahara Saw 2 Sinbad the Legends of the Seven Seas Team America Terkel i Knipe The Bourne Supremacy The Godfather vol. 1 The Godfather vol. 2 The Godfather vol. 3 The Others The Passion of the Christ The Pirates of the Caribbean Thirteen Days Tobe Hoopers Chainsaw Massacre Top Gun Toystory 2 We Were Soliders White Chicks xXx 2 Serenity American Pie: Band Camp Collateral Doom Austin Powers - Goldmember Honningsvågsrevyen: De e no de gjeld Me My Self and Irene Not another Teenmovie Istid (norsk tale) Final Fantasy VII Last Orde Jarhead Dukes of Hazzard The Longest Yard Ballhoneys Carmen Pena Collage Girl Audition Kopps The Transporter The Transporter 2 Bad Santa Chronicles of Narnia Hackers Hackers 2 Hackers 3 Harry Potter and the goblet of fire S.W.A.T. Lost Ses. 1-2-3 Appleseed Ghost in the Shell Ghost in the Shell 2 Naruto the Movie Hvordan får jeg forresten sortert de etter alfabetisk rekkefølge? 5782473[/snapback] Oi, du er tøff! PS: Lost sesong 2 er ikke ferdig, og sesong 3 er ikke påbegynt. Jeg har rundt 2000 fine kroner på kortet mitt, og har veldig lyst til å bruke de. Vil så gjerne shoppe, selv om jeg brukte over 2k på lørdag. Noen burde ta fra meg pengene mine... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hva faen gutt! Stjeler du voksenbrus fra onkæln din? Pirke tryne! 5782488[/snapback] Hvem var den til, egentlig? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Yey! Har endelig fått meg en komplett liste over alle filmene jeg har på PCen Boattrip Treasure Planet Atlantis - The Lost Empire Atlantis- Milo`s return Brother Bear Finding Nemo Q gjengen Home Alone Home Alone 2 King Kong Master and Commander Svidd neger Van Wilder Eurotrip Dude Wheres my Car? Forrest Gump iRobot Chicken Little Die Another Day Sopranos ses 1-5 CSI Miami Mythbusters Southpark ses 9 Hostage Black Hawk Down Elephant Fahrenheit 9.11 Gladiator LoTR RoT LoTR FotR Ran 1-4 Resident Evil Stigmata Terminator 3 Rise of the Machines The Brothers Grimm The Fast and The Furius The Great Raid The Matrix The Matrix Reloaded The Matrix Revolutions The Sixth Sense Walk the Line 2 Fast 2 Furius Assault on Precinct 13 Bare Bea Blade Trinity Bravo Two Zero Buddy Charlie and the Chocolatefactory Chicken Run Constantine Dark Waters Dawn of the Dead Dodgeball Fartøy Valen Final Destination 2 Final Fantasy VII Advent Children Flightplan Gone in 60 Seconds Hellsing Hitchhikers Guide to Galaxy Into the Blue Izzat Madagascar Madhouse Meet the Parents Naboer Oceans Twelve Poltergeist Sahara Saw 2 Sinbad the Legends of the Seven Seas Team America Terkel i Knipe The Bourne Supremacy The Godfather vol. 1 The Godfather vol. 2 The Godfather vol. 3 The Others The Passion of the Christ The Pirates of the Caribbean Thirteen Days Tobe Hoopers Chainsaw Massacre Top Gun Toystory 2 We Were Soliders White Chicks xXx 2 Serenity American Pie: Band Camp Collateral Doom Austin Powers - Goldmember Honningsvågsrevyen: De e no de gjeld Me My Self and Irene Not another Teenmovie Istid (norsk tale) Final Fantasy VII Last Orde Jarhead Dukes of Hazzard The Longest Yard Ballhoneys Carmen Pena Collage Girl Audition Kopps The Transporter The Transporter 2 Bad Santa Chronicles of Narnia Hackers Hackers 2 Hackers 3 Harry Potter and the goblet of fire S.W.A.T. Lost Ses. 1-2-3 Appleseed Ghost in the Shell Ghost in the Shell 2 Naruto the Movie Hvordan får jeg forresten sortert de etter alfabetisk rekkefølge? 5782473[/snapback] Oi, du er tøff! PS: Lost sesong 2 er ikke ferdig, og sesong 3 er ikke påbegynt. Jeg har rundt 2000 fine kroner på kortet mitt, og har veldig lyst til å bruke de. Vil så gjerne shoppe, selv om jeg brukte over 2k på lørdag. Noen burde ta fra meg pengene mine... 5782519[/snapback] Jeg kan godt gjøre det. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Yay! Se hva mattilsynet advarer mot nå: http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article588760.ece Gjett hva jeg spiste 10 stk av igår? Hadde taco og lasagne(kjøttdeig) i helgen, har ikke merket noe enda. Kanskje det ikke er så farlig? *Håpe* Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Yey! Har endelig fått meg en komplett liste over alle filmene jeg har på PCen Boattrip Treasure Planet Atlantis - The Lost Empire Atlantis- Milo`s return Brother Bear Finding Nemo Q gjengen Home Alone Home Alone 2 King Kong Master and Commander Svidd neger Van Wilder Eurotrip Dude Wheres my Car? Forrest Gump iRobot Chicken Little Die Another Day Sopranos ses 1-5 CSI Miami Mythbusters Southpark ses 9 Hostage Black Hawk Down Elephant Fahrenheit 9.11 Gladiator LoTR RoT LoTR FotR Ran 1-4 Resident Evil Stigmata Terminator 3 Rise of the Machines The Brothers Grimm The Fast and The Furius The Great Raid The Matrix The Matrix Reloaded The Matrix Revolutions The Sixth Sense Walk the Line 2 Fast 2 Furius Assault on Precinct 13 Bare Bea Blade Trinity Bravo Two Zero Buddy Charlie and the Chocolatefactory Chicken Run Constantine Dark Waters Dawn of the Dead Dodgeball Fartøy Valen Final Destination 2 Final Fantasy VII Advent Children Flightplan Gone in 60 Seconds Hellsing Hitchhikers Guide to Galaxy Into the Blue Izzat Madagascar Madhouse Meet the Parents Naboer Oceans Twelve Poltergeist Sahara Saw 2 Sinbad the Legends of the Seven Seas Team America Terkel i Knipe The Bourne Supremacy The Godfather vol. 1 The Godfather vol. 2 The Godfather vol. 3 The Others The Passion of the Christ The Pirates of the Caribbean Thirteen Days Tobe Hoopers Chainsaw Massacre Top Gun Toystory 2 We Were Soliders White Chicks xXx 2 Serenity American Pie: Band Camp Collateral Doom Austin Powers - Goldmember Honningsvågsrevyen: De e no de gjeld Me My Self and Irene Not another Teenmovie Istid (norsk tale) Final Fantasy VII Last Orde Jarhead Dukes of Hazzard The Longest Yard Ballhoneys Carmen Pena Collage Girl Audition Kopps The Transporter The Transporter 2 Bad Santa Chronicles of Narnia Hackers Hackers 2 Hackers 3 Harry Potter and the goblet of fire S.W.A.T. Lost Ses. 1-2-3 Appleseed Ghost in the Shell Ghost in the Shell 2 Naruto the Movie Hvordan får jeg forresten sortert de etter alfabetisk rekkefølge? 5782473[/snapback] Oi, du er tøff! PS: Lost sesong 2 er ikke ferdig, og sesong 3 er ikke påbegynt. 5782519[/snapback] Ups da Min kilde er feilinformert Hva faen gutt! Stjeler du voksenbrus fra onkæln din!Pirke tryne! 5782488[/snapback] Hvem var den til, egentlig? 5782522[/snapback] Bundy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Møkk folk!Noen som så pent har parkert BAK bilen min Så nå sitter jeg her på jobb å kommer ikke ut med bilen, ikke finner jeg personen heller som har parkert der.... *vente i spenning* 5782219[/snapback] Åssen i faen får du skrevet innleggene da? 5782326[/snapback] Ganske mange har PC tilgjengelig på jobben nå for tiden. 5782340[/snapback] Joda, men at han gidder å gå inn på jobben igjen Jeg hadde ringt til Falken, så hadde den idioten som parkerer bak meg fått seg en 5782366[/snapback] Det er ca. 10 meter fra parkeringsplassen og kontoret... I tillegg kan jeg se bilen fra kontoret. vel, det var den døds fine blondinen som hadde parkert bak meg. Da var alt tilgitt Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hmm. Faste fra 24:00 og til etter operasjonen i morgen. Noen ideer til hva jeg kan spise i dag som holder meg mett lenge? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hvordan kan du si du har sortert filmer, også sier du at dine kilder er feil-informert. Zappza, man stjeler ikke. Man kjøper fra butikken. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hmm. Faste fra 24:00 og til etter operasjonen i morgen. Noen ideer til hva jeg kan spise i dag som holder meg mett lenge? 5782558[/snapback] Pannekaker, spaghetti, taco++ Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 *spare til* 5782437[/snapback] Pappa? Han har ikke så langt sjegg, men lik hatt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 De to første holder jeg meg ikke mett særlig lenge på av en eller annen grunn. Taco kan jeg vurdere. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Hmm. Faste fra 24:00 og til etter operasjonen i morgen. Noen ideer til hva jeg kan spise i dag som holder meg mett lenge? 5782558[/snapback] Hva skal du operere? Bare de ikke gir deg vasektomi, eller kutter av et bein isteden. Eller kanskje våkner. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Post...15&qpid=5782558 Endret 20. mars 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg