svamp Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Er enig i at nynorsk er litt påtrengende for enkelte, men må overhodet ikke fjernes fra læreplanen. Enkelte liker jo faktisk språket. Gjett hvem som fikk 6 på lekseprøve i samfunnsfag... 5782276[/snapback] Kongen av sverige! 5782283[/snapback] Edit: Arrh, elendige hotlink-protection! Endret 20. mars 2006 av svamp Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Stikker i dusjen nå, jeg. [/Ø.B.] Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Møkk folk! Noen som så pent har parkert BAK bilen min Så nå sitter jeg her på jobb å kommer ikke ut med bilen, ikke finner jeg personen heller som har parkert der.... *vente i spenning* 5782219[/snapback] Åssen i faen får du skrevet innleggene da? Er enig i at nynorsk er litt påtrengende for enkelte, men må overhodet ikke fjernes fra læreplanen. Enkelte liker jo faktisk språket. 5782276[/snapback] Enkelte ja, men flesteparten liker det ei! Valgfag for teh win! ______________ *Organisere filmer i alfabetisk rekkefølge* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Møkk folk! Noen som så pent har parkert BAK bilen min Så nå sitter jeg her på jobb å kommer ikke ut med bilen, ikke finner jeg personen heller som har parkert der.... *vente i spenning* 5782219[/snapback] Åssen i faen får du skrevet innleggene da? 5782326[/snapback] Ikke noe vanskligere en at jeg har gått inn på kontoret satt meg ned på PCen min å skrevet innlegget? Overtid FTW Lenke til kommentar
svamp Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Møkk folk!Noen som så pent har parkert BAK bilen min Så nå sitter jeg her på jobb å kommer ikke ut med bilen, ikke finner jeg personen heller som har parkert der.... *vente i spenning* 5782219[/snapback] Åssen i faen får du skrevet innleggene da? 5782326[/snapback] Ganske mange har PC tilgjengelig på jobben nå for tiden. Vegard_: Nei, dusje vel... hareeem Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det er vanskelig å argumentere mot nynorsken. Man kan si at elever flest ikke liker det, men jeg kan telle på en hånd hvor mange i klassen som liker religionstimene. Man kan si at faget er unødvendig, men elever har gym fra 1. klasse til videregående, og mer unødvendig "fag" skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Nåværende RAGE > gamle RAGE. Og ikke bare litt. 5780178[/snapback] aha oki 5780183[/snapback] Har du ikke hørt RAGE?! Good for you! 5780191[/snapback] Ikke jeg heller. Satt å røyka vannpipe på rommet isted, selv om jeg har lufta med åpent vindu i 3 timer lukter det høgg! 5780346[/snapback] Enten så er du dum eller så lyger du. Argh, nå har jeg hatt Alphaville - Forever young på hjernen i over et døgn. 5781180[/snapback] Jeg har hatt grandiosa-sangen på hjernen like lenge 5781210[/snapback] Ahaha! Genial sang! *synge med* 5781234[/snapback] Død og forbannelse over deg. Grandiosa-sangen må være noe av det mest forferdelig stygge som finnes. 5781313[/snapback] Stygg sang, men genial pizza. 5781318[/snapback] Fikset. haha, trodde jeg skulle dø når jeg så på "Monty Python; and now for something completely different". helt på slutten, "Upper class twit of the year" :!: den var utrolig bra har alle Monty Python langfilmene, og om ca 20 minutter har jeg 45 episoder av Flying Circus sesongene fra 1969- 1973 Monty Pyhton er genialt 5781651[/snapback] Enig! Like over hode mitt står det er en DVD. På den DVDen står det: Monty Python - Livet er Python Grøt når jeg flytter på hybel skal jeg leve på grøt. Billig, raskt og gooodt og med litt kjip lidl saft til så har jeg frokost, lunsj og middag. 5782089[/snapback] Enig! Graut/grøt er kjempe godt. Liker både risengrynsgrøt, rømmegrøt, havregrynsgrøt og slik maisgrøt. Åå jeg er så glad for tida! Fant ut jeg får rundt 5000 i mnd i stipend, og jeg skal gå på skole i sverige (gratis mat, skolebøker osv) , skal kjøpe scooter, bassgitar osv. Når jeg kom hjem hadde mamma kjøpt ei limpe snus til meg --- De fjernet KKK avataren min 5782099[/snapback] 5000 kr i stipen? Bortebuer? --- Like bra. EDIT: Harter quoter fra nå av. Endret 20. mars 2006 av Skogli Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det er vanskelig å argumentere mot nynorsken. Man kan si at elever flest ikke liker det, men jeg kan telle på en hånd hvor mange i klassen som liker religionstimene. Man kan si at faget er unødvendig, men elever har gym fra 1. klasse til videregående, og mer unødvendig "fag" skal man lete lenge etter. 5782341[/snapback] Vel sett at mange av de elevene ikke trener i det hele tatt resten av uka, kan det være meget sunt å opprettholde gymtimene. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Møkk folk!Noen som så pent har parkert BAK bilen min Så nå sitter jeg her på jobb å kommer ikke ut med bilen, ikke finner jeg personen heller som har parkert der.... *vente i spenning* 5782219[/snapback] Åssen i faen får du skrevet innleggene da? 5782326[/snapback] Ganske mange har PC tilgjengelig på jobben nå for tiden. 5782340[/snapback] Joda, men at han gidder å gå inn på jobben igjen Jeg hadde ringt til Falken, så hadde den idioten som parkerer bak meg fått seg en Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Det er vanskelig å argumentere mot nynorsken. Man kan si at elever flest ikke liker det, men jeg kan telle på en hånd hvor mange i klassen som liker religionstimene. Man kan si at faget er unødvendig, men elever har gym fra 1. klasse til videregående, og mer unødvendig "fag" skal man lete lenge etter. 5782341[/snapback] Vel sett at mange av de elevene ikke trener i det hele tatt resten av uka, kan det være meget sunt å opprettholde gymtimene. 5782354[/snapback] Hvem er det som løper, hopper og spretter i gymtimene? Det er selvsagt de flinke, som vil få god karakter i faget. Sånne som meg, som gir faen i alt som heter fysisk aktivitet, velger heller å bli truffet først i kanonball, sånn at vi får sette oss. Hos oss er det ihvertfall slik at de som trener utenom skolen får god karakter, mens de som ikke trener resten av uken gir faen i timene. edit: Jeg kunne forstått det hvis vi ikke fikk karakter i faget, men at en 6er i gym er verdt like mye som en 6er i norsk skriftlig eller bedriftsøkonomi er en regelrett skandale. På skolen skal man belønnes for å være smart/flink, ikke rask eller sterk. Endret 20. mars 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hvilken side bør jeg bestille t-skjorter fra? http://www.allposters.com/ eller http://www.t-shirts.com/ ? )) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hmm, forresten, i dag våkna jeg med en tjukk blod-stripe ut av kjeften(regulering..) og gråt. Hadde mareritt faktisk. OG huska det. Drømte at jeg lo som pokker fordi noen kjørte utfor en bro. Og plasket sto til himmels. Men så var det tanta mi. Våkne opp grinende og koagulert blod stripe fra kjeften er kos. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 kanskje support, men er det noen som vet om noen norske nettbutikker som har denne t-shorta? fant en dansk, men vil heller ha den fra norge... eller den t-shorta som det står:" Im a member of a bomb squad. If you see me run try to keep up." eller no sånt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hvilken side bør jeg bestille t-skjorter fra? http://www.allposters.com/ eller http://www.t-shirts.com/ ? )) 5782382[/snapback] www.t-shirts.com hadde i hvertfall tøffere t-skjorter. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Auda, Bundy, det hørtes ikke bra ut.. Tror du en øvre makt har straffa deg eller noe? Men nå er bror Vegard_ ferdig i dusjen, så da stikker jeg.. :bye: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Auda, Bundy, det hørtes ikke bra ut.. Tror du en øvre makt har straffa deg eller noe? 5782435[/snapback] Nei, men er litt skummelt da. Bruker ikke og være så følsom. Eller drømme. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det er vanskelig å argumentere mot nynorsken. Man kan si at elever flest ikke liker det, men jeg kan telle på en hånd hvor mange i klassen som liker religionstimene. Man kan si at faget er unødvendig, men elever har gym fra 1. klasse til videregående, og mer unødvendig "fag" skal man lete lenge etter. 5782341[/snapback] Vel sett at mange av de elevene ikke trener i det hele tatt resten av uka, kan det være meget sunt å opprettholde gymtimene. 5782354[/snapback] Hvem er det som løper, hopper og spretter i gymtimene? Det er selvsagt de flinke, som vil få god karakter i faget. Sånne som meg, som gir faen i alt som heter fysisk aktivitet, velger heller å bli truffet først i kanonball, sånn at vi får sette oss. Hos oss er det ihvertfall slik at de som trener utenom skolen får god karakter, mens de som ikke trener resten av uken gir faen i timene. edit: Jeg kunne forstått det hvis vi ikke fikk karakter i faget, men at en 6er i gym er verdt like mye som en 6er i norsk skriftlig eller bedriftsøkonomi er en regelrett skandale. På skolen skal man belønnes for å være smart/flink, ikke rask eller sterk. 5782377[/snapback] Jeg er ikke spesielt flink eller spesielt fysisk sterk. Men jeg gjør det beste ut av det og deltar aktivt. Hvis du regelrett gir faen i gymtimene har du ikke andre enn deg selv å takke at du ser negativt på det eller ikke trives. Jeg er enig at karaktergiving i faget er helt blåst. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Back from shower, nice and clean... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Back from shower, nice and clean... 5782455[/snapback] Husket du og vaske tissen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg