Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Spørsmål:

Hei jeg er en gutt på 18 år og lurer på hva jeg skal gjøre jeg har skrøtte på meg at jeg har 17,5 cm lang kuk men har bare 7-8 cm og en jente kommer som er 16 år og skal ha RÅ sex med meg dette er helt seriøst jeg trenger et svar fort... plzz.. help

Svar:

Hei!

 

Du har bare to valg slik jeg ser det. Enten finne på en unnskyldning for at du likevel ikke vil ha sex med henne, eller innrømme det slik det er og ta de følger det får. Det er ikke mulig å få den lengre, og har du sex med henne vil sannheten uansett komme for en dag.

 

 

Med vennlig hilsen

Helsesøster

Fy faen, håper i allefall at den er sann :D Det er så qlt med lang tiss lizm!!!11

Endret av Grundig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som har fått kjæresten min til å insistere på at jeg tar kontakt med noen (som jeg nå gjør mitt første spede forsøk på her) er følgende: jeg onanerte min kjæreste og han mente jeg var flink. Dette er noe jeg har gjort for pappa så lenge jeg kan huske.

 

Jeg har så mye annet jeg skal ha gjort, men det er så utrloig mye påden siden der.

Lenke til kommentar
Neida, jeg synes det er kjempe kult når folk skryter på seg at de har lang tiss :) Det står det rett og slett respekt av!

Men å virkelig ha lang tiss... Å skryte på seg at man har lang tiss og at man har pult noen tidlig er übertåpelig.

 

Samma det..

Alle med lang tiss må kappe den ned i riktig størrelse umiddelbart, kan ikke ha forskjellsbehandling av damene. :p

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Dagen min har vært ett helvete. Etter kun 2 timers søvn dro jeg på jobb, veldig fyllesjuk. Nå har jeg endelig kommet meg hjem, og jeg trur jeg snart kollapser av utmattelse. Vell, snakkes folkens! Nå skal loppekassen smake godt.

Natt. Vurderer å legge meg snart jeg også. Skal tidlig opp, og sent til sengs (tror jeg).

Lenke til kommentar

Skjebnens ironi. Dette maa vaere det rareste jeg har vaert borti - ever.

Ok, planen var at jeg skulle fly hjem i kveld til norge klokka 1753. Meeen, due to thundershowers, all flights are cancelled. Hurraaaaa. Saa jeg drar i morra til newark, NJ (verdens vaerste flyplass). Der skal jeg vaere i fem timer foer jeg drar hjemover til norge. Jeeeej, fem timer.

Flyturen tar vel en 8 1/2 timer. Jeeeej.

Vel, jeg er overdue +1 dag.

Lenke til kommentar
Skjebnens ironi. Dette maa vaere det rareste jeg har vaert borti - ever.

Ok, planen var at jeg skulle fly hjem i kveld til norge klokka 1753. Meeen, due to thundershowers, all flights are cancelled. Hurraaaaa. Saa jeg drar i morra til newark, NJ (verdens vaerste flyplass). Der skal jeg vaere i fem timer foer jeg drar hjemover til norge. Jeeeej, fem timer.

Flyturen tar vel en 8 1/2 timer. Jeeeej.

Vel, jeg er overdue +1 dag.

Newark er overhodet ikke den verste flyplassen, særlig ikke i forhold til Schipol, med det fantastiske som noen fant på med bare en terminal...

 

Har sittet på Newark 12 timer før de spanderte hotellrom jeg... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...