Litejk Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Dagens nedtur: Fare for stryk i engelsk Dagens opptur: 5100kr i lønn for en ukes arbeid hmm, jaja, det er en god nyhet og en dårlig... men stryk i engelsk er stress! men jeg går i 8. så det er ikke så ekstremt gæli, men "my mother" blir sinna som faen! det er ikke noe kjekt!... Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Regner med at jeg får ordna ståkarakter på en måte, en ekstra prøve eller noe... Siden jeg over 18år får heldigvis ikke foreldrene mine vite noe. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Regner med at jeg får ordna ståkarakter på en måte, en ekstra prøve eller noe... Siden jeg over 18år får heldigvis ikke foreldrene mine vite noe. Ligg med lærern Funka for meg Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Alle på skaulen min i går bare "Stian, du må spelle fotball, for da kommer du mye fortere hjem " Vi hadde sånn balldag, enten kunne du sykle langt, for jeg måtte sykte til skolen, for å møte opp, og sykle sammens med andre elever til Stranda, som lå veldig langt unna, det er mer enn 7km. så sykle opp til skolen etterpå, og så hjem igjen, som er like langt som stranda. Vi skulle møte opp klokka 9 på skolen Men jeg sov til 11, sykla pent og rolig til butikken, kjøpte meg en brus og en skole brød , så sykla jeg enda 500m før jeg var framme, snakka med lærer, som jeg kjenner godt, så sa jeg at jeg ikke gadd noe som helst, og at jeg heller ville sove. Greit nok sa hu, det er en lærer det. Hun er drit fin å Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Argh... Ingen snus eller den nye maskinen vil ikke starte opp Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Regner med at jeg får ordna ståkarakter på en måte, en ekstra prøve eller noe... Siden jeg over 18år får heldigvis ikke foreldrene mine vite noe. Ligg med lærern Funka for meg Go Bundy ? Læreren min er gift, men jeg får vel slå hu med en kjepp i bakhue ellerno, og ta hu med i skauen ? hehe _det_er_sykt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Go Bundy ? Læreren min er gift, men jeg får vel slå hu med en kjepp i bakhue ellerno, og ta hu med i skauen ? hehe _det_er_sykt Du er virkelig syk, alle ryktene på #ryktespredern på EFnet var visst sanne.. Herre min S, jeg kjeder meg.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nå ramlet det 7.500,- inn på min konto. Perfekt timet i forhold til den siste helgen i russetiden. Nå skal det festes! Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Regner med at jeg får ordna ståkarakter på en måte, en ekstra prøve eller noe... Siden jeg over 18år får heldigvis ikke foreldrene mine vite noe. Ligg med lærern Funka for meg Hadde du sett hun læreren jeg har hadde du ikke dratt den spøken en gang... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Heheehe.. Da trekker jeg det tilbake.. Tror jeg skal spille litt på xboxen litt Endret 13. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Cognac for pokker..? Tror jeg hadde daua lenge før jeg hadde blitt full på det.. Neida, varmer opp med 2-3 øl og så går man på congac. Er beste fylla en kan få Og så er jo jeg nordlending Haha, det er sant. Det hadde jeg glemt. Hjelper sikkert med militærerfaring også. Pokker at jeg dimma. Endret 13. mai 2005 av Marvil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Haha, det er sant. Det hadde jeg glemt. Hjelper sikkert med militærerfaring også. Pokker at jeg dimma. Nei, egentlig ikke. Var hjemme hver helg så jeg har ikke drukket med de folka fra militæret :\ Angrer litt på det nå, men men, that's life. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg har bursdag idag Gammel blir du? Gratulerer med dagen! *Blåser i en fløyte* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 -FriedDude- er ute og handler, så jeg må sitte her og kjede meg til han kommer tilbake... Look at my eye Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 @Stish; Grattis med dagen..! Var hos legen idag, de mistenker hjertefeil elns... :S Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg har bursdag idag Gammel blir du? Gratulerer med dagen! *Blåser i en fløyte* Takk takk Jeg blir nok bare 14 år Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) fUzZy^ : KAn ikke se noe galt der Pokker, jeg har vært hjemme, med 38,4 i feber hele dag, mens resten av klassen fikk russehuer og tok masse knuter :/ Kjæresten min fikk rosa fjær, og jeg var ikke engang der for å se det Congrats Stish Endret 13. mai 2005 av b0berg Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hva må du gjøre for å få rosa fjær? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kjæresten min fikk rosa fjær, og jeg var ikke engang der for å se det Hva er det man må gjøre for å få den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg