Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Dagens nedtur: Fare for stryk i engelsk

 

Dagens opptur: 5100kr i lønn for en ukes arbeid

hmm, jaja, det er en god nyhet og en dårlig... men stryk i engelsk er stress! men jeg går i 8. så det er ikke så ekstremt gæli, men "my mother" blir sinna som faen! det er ikke noe kjekt!...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle på skaulen min i går bare "Stian, du må spelle fotball, for da kommer du mye fortere hjem "

 

Vi hadde sånn balldag, enten kunne du sykle langt, for jeg måtte sykte til skolen, for å møte opp, og sykle sammens med andre elever til Stranda, som lå veldig langt unna, det er mer enn 7km. så sykle opp til skolen etterpå, og så hjem igjen, som er like langt som stranda.

Vi skulle møte opp klokka 9 på skolen

 

Men jeg sov til 11, sykla pent og rolig til butikken, kjøpte meg en brus og en skole brød , så sykla jeg enda 500m før jeg var framme, snakka med lærer, som jeg kjenner godt, så sa jeg at jeg ikke gadd noe som helst, og at jeg heller ville sove.

 

Greit nok sa hu, det er en lærer det. Hun er drit fin å ;)

Lenke til kommentar
Regner med at jeg får ordna ståkarakter på en måte, en ekstra prøve eller noe... Siden jeg over 18år får heldigvis ikke foreldrene mine vite noe.

Ligg med lærern :thumbup:

Funka for meg :yes:

 

 

 

 

 

 

 

:tease:

Go Bundy ?

 

Læreren min er gift, men jeg får vel slå hu med en kjepp i bakhue ellerno, og ta hu med i skauen ?

 

hehe _det_er_sykt

Lenke til kommentar
Cognac for pokker..? Tror jeg hadde daua lenge før jeg hadde blitt full på det..

Neida, varmer opp med 2-3 øl og så går man på congac.

Er beste fylla en kan få :)

 

Og så er jo jeg nordlending :wee:

Haha, det er sant. Det hadde jeg glemt.

 

Hjelper sikkert med militærerfaring også. Pokker at jeg dimma.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

fUzZy^ : KAn ikke se noe galt der :p

 

Pokker, jeg har vært hjemme, med 38,4 i feber hele dag, mens resten av klassen fikk russehuer og tok masse knuter :/

Kjæresten min fikk rosa fjær, og jeg var ikke engang der for å se det :cry:

 

Congrats Stish :w00t:

Endret av b0berg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...