Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hihi, alltid like morsomt å se hvordan komformister blir usikre når de ser noe som utfordrer dem til å tenke med et åpent sinn. :wee:

5781447[/snapback]

Unnskyld meg, men hva er en komformist?

5781572[/snapback]

Conformity is the degree to which members of a group will change their behavior, views and attitudes to fit the views of the group.

Kort sagt: folk som holder seg til "standardene" og ikke evner å en gang vurdere noe som er utenfor denne standarden. (Som etter mitt syn i veldig mange tilfeller desverre er snever. )

PS: Skrev forresten konformist feil, skal være en n der jeg skrev en m.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
yep, har det tastaturet selv, og har alltid brukt tastatur som er delt på midten...er knall fornøyd :D

5781570[/snapback]

Skjønner ikke at andre klarer å sitte dag ut å dag inn med standard A4-tastaturene. Ødelegger håndleddene er det de gjør rett og slett og folk er ikke tenker over belastningsskadene det gjør.

Lenke til kommentar
yep, har det tastaturet selv, og har alltid brukt tastatur som er delt på midten...er knall fornøyd :D

5781570[/snapback]

Skjønner ikke at andre klarer å sitte dag ut å dag inn med standard A4-tastaturene. Ødelegger håndleddene er det de gjør rett og slett og folk er ikke tenker over belastningsskadene det gjør.

5781612[/snapback]

helt enig, jeg brukte A4 tastatur på den forrige jobben min, og jeg merka godt forskjell på hvor sliten jeg blei i håndledda... da var det digg å komme hjem til gode tastaturet :D

Lenke til kommentar

haha, trodde jeg skulle dø når jeg så på "Monty Python; and now for something completely different".

helt på slutten, "Upper class twit of the year" :!:

den var utrolig bra :p har alle Monty Python langfilmene, og om ca 20 minutter har jeg 45 episoder av Flying Circus :)

sesongene fra 1969- 1973 :cool: Monty Pyhton er genialt :D

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Monty Python er helt sinnsykt bra!

En av mine favoritt sketsjer er VM i gjemsel!

Gutta gjemmer seg over hele verden, også tar det 20 år eller no før han ene finner han andre, og da er det han sin tur til å leite!  :!:  :!:

5781713[/snapback]

Jeg foretrekker filmene, men sketsjene er utrolig gode de også.

EDIT: YAYAYAY! Post nummer 2000 i OT-Baren! :fun:

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Monty Python er helt sinnsykt bra!

En av mine favoritt sketsjer er VM i gjemsel!

Gutta gjemmer seg over hele verden, også tar det 20 år eller no før han ene finner han andre, og da er det han sin tur til å leite!  :!:  :!:

5781713[/snapback]

Jeg foretrekker filmene, men sketsjene er utrolig gode de også.

EDIT: YAYAYAY! Post nummer 2000 i OT-Baren! :fun:

5781742[/snapback]

er veldig glad i filmene jeg også :)

*Edit: hvordan ser du hvor mange poster du har i OT baren?

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar
Hihi, alltid like morsomt å se hvordan komformister blir usikre når de ser noe som utfordrer dem til å tenke med et åpent sinn. :wee:

5781447[/snapback]

Unnskyld meg, men hva er en komformist?

5781572[/snapback]

Det er en som er lik alle andre. En anti-comformist er en som er lik alle de andre som ikke vil være som de andre. Eksempler er emos, goths, osv.

Goth Kid 1: "Dancing is so conformist. I'm not gonna join."

Goth Kid 2: "Yeah, no kidding. There's no way I'd join a dance team."

Goth Kid 3: "I'm the biggest non-conformist of all. I'm not joining."

Goth Kid 4: "You know what? I'm such a non-comformist that I'm not gonna conform with any of you. I'll join the team."

Goth Kid 2: "Damn. We just got goth-served"

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Det er en som er lik alle andre. En anti-comformist er en som er lik alle de andre som ikke vil være som de andre. Eksempler er emos, goths, osv.
Goth Kid 1: "Dancing is so conformist. I'm not gonna join."

Goth Kid 2: "Yeah, no kidding. There's no way I'd join a dance team."

Goth Kid 3: "I'm the biggest non-conformist of all. I'm not joining."

Goth Kid 4: "You know what? I'm such a non-comformist that I'm not gonna conform with any of you. I'll join the team."

Goth Kid 2: "Damn. We just got goth-served"

5781775[/snapback]

Den episoden er bare Zå KeWl

Dette var forresten innlegg nummer 1000 i OT-Baren tror jeg.

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Satt å røyka vannpipe på rommet isted, selv om jeg har lufta med åpent vindu i 3 timer lukter det høgg!

5780346[/snapback]

ORLY

5780497[/snapback]

Hadde dårlig tid i morges. Så jeg tar den på nytt.

Du er så jævla kul som skryter av at du har røyka bong med kompisene dine. Rart du ikke ble skikkelig full og så kjøttkaker, det skjer med alle oss andre, ikke sant folkens?( :!: )

Pluss, nå ble du mye kulere.

Men jeg er kulest, fordi jeg røyker hver dag.

:whistle:

5781063[/snapback]

Mener du de dansende kjøttkakene med blå lue og rosa skjørt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...