Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Godt og ha deg tilbake Tonio, du må slutte og spille så mye WoW.

5779226[/snapback]

Jeg spiller ikke WoW.
Hvem da? Bilde?  :dribble:

5779232[/snapback]

Du kjenner dem ikke, tok ei bilder.

Edit: Fikset quotefeilen.=)

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snakkes i morgen. Gjetter jeg må lese jeg gjennom 4-5 sider med SO da...

5779276[/snapback]

Du leser også alt som blir posta i SO :ohmy:

Hmm, hvilken film skal jeg se?

DVD 1: Serenity, American Pie: Band Camp, Collateral, Doom

DVD 2: Austin Powers - Goldmember, Honningsvågsrevyen: De e no de gjeld, Me My Self and Irene, Not another Teenmovie, Russejenter EP1

DVD 3: Istid (norsk tale), Final Fantasy VII Last Order, Jarhead, Dukes of Hazzard, The Longest Yard

DVD 4: Ballhoneys Carmen Pena, Collage Girl Audition, Kopps, The Transporter, The Transporter 2

DVD 5: Bad Santa, Chronicles of Narnia, Worms World Party, Hackers, Hackers 2, Hackers 3

DVD 6: Harry Potter and the goblet of fire, S.W.A.T., Teen Hitchhikers

DVD 7: Cheerleeder Auditions, Dirty Girls Cum Clean, Dream Teens 2, Jenna Jameson is the Massage

DVD 8: Rocco og Russen, Long Lesbians, Night Nurses, Horny Euro Sluts, Doctor Shameless, Cherries 46, Ballhoneys Carmen Pena

DVD 9: College Girls Audition, Japanese Squirt vol3, Sweet Teen Lily Thai, Lesbians: Ginger & Christy, Paris Hilton Home Video

5779293[/snapback]

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Snakkes i morgen. Gjetter jeg må lese jeg gjennom 4-5 sider med SO da...

5779276[/snapback]

Du leser også alt som blir posta i SO :ohmy:

Hmm, hvilken film skal jeg se?

DVD 1: Serenity, American Pie: Band Camp, Collateral, Doom

DVD 2: Austin Powers - Goldmember, Honningsvågsrevyen: De e no de gjeld, Me My Self and Irene, Not another Teenmovie, Russejenter EP1

DVD 3: Istid (norsk tale), Final Fantasy VII Last Order, Jarhead, Dukes of Hazzard, The Longest Yard

DVD 4: Ballhoneys Carmen Pena, Collage Girl Audition, Kopps, The Transporter, The Transporter 2

DVD 5: Bad Santa, Chronicles of Narnia, Worms World Party, Hackers, Hackers 2, Hackers 3

DVD 6: Harry Potter and the goblet of fire, S.W.A.T., Teen Hitchhikers

DVD 7: Cheerleeder Auditions, Dirty Girls Cum Clean, Dream Teens 2, Jenna Jameson is the Massage

DVD 8: Rocco og Russen, Long Lesbians, Night Nurses, Horny Euro Sluts, Doctor Shameless, Cherries 46, Ballhoneys Carmen Pena

DVD 9: College Girls Audition, Japanese Squirt vol3, Sweet Teen Lily Thai, Lesbians: Ginger & Christy, Paris Hilton Home Video

5779293[/snapback]

5779320[/snapback]

Har litt flere filmer da :) Hadde bare ikke brent de ut ;)

boat trip, treasureplanet, Atlantis, Atlantis: Milo's Return, Brother Bear, Finding Nemo, Q-gjengen, Home Alone, Home Alone 2, King Kong, Master and Commander, Euro Trip, Forrest Gump, iRobot, Matrix Revolutions, Svidd Neger, Van Wilder, Walk The Line, Sopranos, MythBusters, South Park, Chicken Little, Die Another Day, The Aviator :)

Tror det var nesten alle -45 :green:

Lenke til kommentar
Har litt flere filmer da :) Hadde bare ikke brent de ut ;)

boat trip, treasureplanet, Atlantis, Atlantis: Milo's Return, Brother Bear, Finding Nemo, Q-gjengen, Home Alone, Home Alone 2, King Kong, Master and Commander, Euro Trip,  Forrest Gump, iRobot, Matrix Revolutions, Svidd Neger, Van Wilder, Walk The Line, Sopranos, MythBusters, South Park, Chicken Little, Die Another Day, The Aviator :)

Tror det var nesten alle -45 :green:

5779358[/snapback]

Lenke til kommentar
Har folk hatt en fin helg ?  :)

5778679[/snapback]

Joda. Besøk fra min gode kamerat fra Bømlo.

o_O Sender du en Stifler video :dribble:

5778849[/snapback]

Hehe :p drøm!

5778860[/snapback]

Shall do :dribble:

*Droemme om Eline og tverrfloeyte*

5778883[/snapback]

Second that :dribble:

5778958[/snapback]

Så enig, så enig.

Jeg har ogsaa ofte den foelelsen med Tonio. Hun liker ikke gutter hvis navn begynner paa A? :wee:

5779173[/snapback]

Faen. :hrm:

:wee: Saldo:

Disponibelt i kort: 1.000.00

Disponibelt på konto: 46.872.00

Mye ja. Men banken har sett på feil konto og gitt meg kort til sparekontoen. Får ta meg en tur ned til banken i morgen da. :)

Lenke til kommentar
Kan jo hende det er en heldig tulling her på forumet. :fun:

5779496[/snapback]

Meibi me? :innocent:

______

En ting jeg la merke til på flyplassen, at alle kvinnelige vektere (som jeg har truffet) er kortvokste og har samme rumpe (langstrukket). Stemmer dette eller er det bare noe jeg innbiller meg?
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Kvinnelige vektere er veldig maskuline. Eller.. Uniformene deres er så baggy at det ikke går an å se forskjell på en mannekropp og en kvinnekropp, så man antar at det er en mannekropp siden vektere flest er menn.

Trick of teh m1nd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...