Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Bare jeg som fikk serverfeilmelding nå?

5777087[/snapback]

Bare du som dobbel poster nå?

5777088[/snapback]

Var jo 23 minutter etter, og dette er tross alt SO4. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Vi snakker lørdagspizza, vi snakker ekte kjærlighet.

5777113[/snapback]

Skal du ha technosang som handler om mat, må du laste ned Erlend og Steinjos technoremix av deres kjære potetgullsang. Den eier. :cool:

Lenke til kommentar
Skal du ha technosang som handler om mat, må du laste ned Erlend og Steinjos technoremix av deres kjære potetgullsang. Den eier. :cool:

Den har jeg hørt før. "Har dere mere poteeeetgull?" Noe sånnt...

Edit: Men ikke technoremix da... :D

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Den har jeg hørt før. "Har dere mere poteeeetgull?" Noe sånnt...

Edit: Men ikke technoremix da... :D

5777126[/snapback]

Technoremixen er bedre enn originalen! Kan lastes ned i en technomedley fra Slå på rings sider på www.nrk.no.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Dumt man ikke kan laste ned Bertine Zetlitz-versjonen av Hello Carousel. :( Den er faen meg det beste som er sendt på TV noensinne.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Dumt man ikke kan laste ned Bertine Zetlitz-versjonen av Hello Carousel. :(  Den er faen meg det beste som er sendt på TV noensinne.

5777224[/snapback]

Noen som har noen synspunkter/uheldige historier om det kraftige snøfallet i år? Trenger litt stoff til en artikkel jeg skriver på.

Og er "Siri Kalvig" riktig stavet?

EDIT: klarte å trykke på "SVAR" og ikke "REDIGER"... *Småstolt*

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Dumt man ikke kan laste ned Bertine Zetlitz-versjonen av Hello Carousel. :(  Den er faen meg det beste som er sendt på TV noensinne.

5777224[/snapback]

Noen som har noen synspunkter/uheldige historier om det kraftige snøfallet i år? Trenger litt stoff til en artikkel jeg skriver på.

Og er "Siri Kalvig" riktig stavet?

EDIT: klarte å trykke på "SVAR" og ikke "REDIGER"... *Småstolt*

5777268[/snapback]

Siri Kalvig er riktig stavet ja!

Jeg har ikke så mange uheldige historier med unntak av at jeg måtte gå til bussen kl6 om morgenen i 20->. Og at det var is på bakken fra bussholdeplassen til skolen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...