Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Haha!

Lokalavisa, TA, er anmeldt til PFU av et Vigrid-medlem for rasisme når de trykket en blondinevits. Han mener avisa må betale en bot på 6 millioner kroner.

http://www.ta.no/nyheter/article2005346.ece

Å, så latterlig... Måtte hele bevegelsen omkomme momentant.

Herr Brun, dette innlegget var morsommere:

https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...dpost&p=1508769

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg driver med sånne grupper i MSN. Men nå har det blitt litt tull. Et par kontakter har havnet i flere grupper!! Og sletter jeg kontakten i den ene gruppen, forsvinner den helt. Faen i helvete, jeg blir irritert.

Merk at jeg ikke har stilt noe spørsmål, og derfor heller ikke anser det som support - kun et utløp for irritasjon.

Lenke til kommentar
Jeg driver med sånne grupper i MSN. Men nå har det blitt litt tull. Et par kontakter har havnet i flere grupper!! Og sletter jeg kontakten i den ene gruppen, forsvinner den helt. Faen i helvete, jeg blir irritert.

Merk at jeg ikke har stilt noe spørsmål, og derfor heller ikke anser det som support - kun et utløp for irritasjon.

5776376[/snapback]

Haha, msn-n00b! :tease:

Det var stilt her i dag.

Lenke til kommentar
*wehi... modulen funka... (vb)*

5776320[/snapback]

Visual Basic? I så fall, så må jeg advare deg om at du kanskje får mange PM-er med n00b-spørsmål fra meg med det første. :p

5776372[/snapback]

Jepp... holder på å designe et program i VB.NET 2005.

Modulen jeg sjekka gjør at programmer først logger seg på en server for å sjekke om programmet skal kjøre... og om brukernavn og passord er riktig.

Så jeg kan liksom trekke tilbake rettigheter uten å faktisk installere det på nytt :w00t:

Lenke til kommentar
Jepp... holder på å designe et program i VB.NET 2005.

Modulen jeg sjekka gjør at programmer først logger seg på en server for å sjekke om programmet skal kjøre... og om brukernavn og passord er riktig.

Så jeg kan liksom trekke tilbake rettigheter uten å faktisk installere det på nytt :w00t:

5776457[/snapback]

Hm ... jeg skal (prøve å) lage et program som setter opp heat for billøp. So far, no luck. :p

Lenke til kommentar
Edit:

Nå har jeg lenge sett etter en billig, holdbar telefon som duger. For en stund siden Fikke en kamerat av meg seg en 3200. Lurer på, duger den? Er det noen andre billige kamera-telefoner som er så billige og enda bedre? 

Fant du telefon? :wee:

5776115[/snapback]

Herr Brun, dette innlegget var morsommere:

https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...dpost&p=1508769

5776196[/snapback]

Kjeft! :whistle: Alle har vært unge og dumme. Bare vær glad jeg ikke var her i OT i den tiden

rnbwmrcd.jpg

Lenke til kommentar
Tro meg, de forestiller seg deg uten klaer paa naar de sier du er sexy i kjoeredress. Garantert.

Been there, done that :wee:

5776115[/snapback]

Du tar aldri feil gjoer du vel?:wee:

5776915[/snapback]

fixed

Faen jeg er stappmett

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...