Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gratulerer!

 

Men, jeg sjønner ikke at du gidder å ha fransk :D

Hadde det i 2 månader, må si det var helt forferdelig, men det kan jo også ha noe med at læraren som kommer fra Jæren og har forbanna stygg stemme tilfeldigvis skulle måtte vere Fransklærer :thumbdown:

Hater personen... :p

Jeg husker at jeg gjorde leksene mine 1 gang , og det var i begynnelsen av timen så jeg fikk ikke så mye med meg...

 

Så da for jeg over til Praktisk Prosjektarbeid som jeg ikke angrer 1 sekund på...

Lenke til kommentar

Merkelig så mye som har skjedd her de månedene jeg har vært borte fra forumet... Og det er merkelig hvor fristende det er å komme tibake, helt til man sitter og poster.. Selv om man sa man hadde lagt inn siste post...

 

Jaja.. Kan nevne at jeg har siste skoledag i morgen, kom ikke opp i skriftlig/muntlig almenneksamen, men måtte selvfølgelig ta muntlig tverrfaglig (media) eksamen og fikk 4. Nå er jeg sliten, og skal legge meg for å samle nye krefter.. Skal i helgen jobbe litt med min første bil så den er klar når jeg har lappen om 9 måneder... :)

 

Men blir nok sittende litt og poste tror jeg.. En gang forumposter, alltid forumposter...! :)

Lenke til kommentar

Jaja , siste dagen på skolen i morra!

 

Blir kjekt med ferie, og ikke minst på Lan neste helg, skal da spille leeenge :p

I sommer skal jeg være heime , og så til tyrika i 2 måner...(si ifra om noen andre skal så skal vi se om vi skal på samme plass(verden er lite) )

 

Og så når jeg komme hjem skal bade osv,

Lenke til kommentar

Tusen takk Anette..Jeg er ikke heeeelt fornøyd da.. siden jeg har 5 og 6 i de fagene egentlig...

 

Og sommerferie ja, det skal bli kos.. Drar til Danmark en uke fra neste fredag, også 6. Juli drar jeg til spania og blir der i 4 uker.. kos deg...

 

Poor_Leno: Byfesten ja.. `Dit skal jeg og i morgen og Lørdag, Big Bang i morgen, og Wig Wam på Lørdag.. <3 Blir morsomt det... Var nede der en tur isted, men tok bare å dro hjem. :p Vakke så fett...

Lenke til kommentar

Tja - da var jeg også ferdig med grunnskolen :dontgetit:

 

Gikk mye raskere enn jeg hadde trodd.

 

Ble ikke akkurat overrasket over karakterene jeg fikk på skriftlig eksamen, 4 nynorsk og 3 bokmål, men jeg kommer nok forstatt inn på allmenn.

 

Sitter igjen med litt blandede følelser nå rett etter avslutninga, så jeg håper at videregående blir like ok som ungdomsskolen.

 

Anyways - Time will show :)

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar

Videregående blir verken bedre eller like bra etter min mening..

 

jeg savner så mye fra ungdomsskolen.. Alt var liksom så perfekt på slutten.. Var eldst, mye fri, kjente lærerene og hvordan man lurer dem osv.. Det var rett og slett chill... Savner det kjempemasse jeg.. Har nesten ikke truffet igjen noen venner fra ungdomsskolen etterpå heller.. Går på skolen 4 mil vekke fra alle som gikk på skolen min (jeg er den eneste der jeg går fra gamle skolen :p) også er jeg hjemme kvart over 5 hver dag og er sliten så jeg orker egentlig ikke å dra ut osv.. Kunne jeg fått igjen 10'ende klasse så ville jeg gjort det...

Lenke til kommentar
Fantes det ikke en samletråd om GMail-invites for en tid tilbake? Trenger en konto så snart som mulig til backup av bildearkivet før formatering... PM hvis noen kan hjelpe. :whistle:

Det fantes en tråd, vet ikke om den er aktiv.

 

Uansett sendte deg mail + PM med gmail-adressen min. Har masse invites, som alle andre.

 

edit: ser du har fått respons ja. Da dropper jeg PM-en.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Hun ligner på en dukke.  :love:

Tror du misforsto, niesen er hun til venstre.

:!:

 

Jepp, er hun til venstre. Digger hu (ikke på "Vår" måte Steffy). Morsom alder, fylte 2 år i februar, prater masse og finner på mye rart.

 

Barn er kult, så lenge man kan levere de fra seg når man ikke orker mer. :p

 

Takk, AnAnAs. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...