Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

En forbannelse hviler over deg. FireFox er den ultimate nettleserer etter mine tester.

Opera skal være så "fancy" Firefox er meget rent synes jeg.

Alt du trenger for å se nedlastinger er å trykke: Ctrl + J

Mens på Opera så har du den irriterende fanen som jeg ikke kunne lukke ned, hvis je husker rett.

Så var det mye "pop-up" på Opera, da tenker jeg ikke på "pop-up" fra forskjellige sider, men fra selve Opera. Som for eksempel når du skal skrive inn nye webadresse. Da kommer det ned en liten rute med "bokmerker" og slikt.

Status-linjen på Opera er jeg stolt over. Men dere bør holde dere til FireFox. :)

5772144[/snapback]

For meg virker det som om det er en god stund siden du brukte Opera sist.

Kommer aldri noe nyttig ut av noen av Opera vs Firefox-diskusjonene, uansett.

Jeg trives veldig godt med både Opera og Firefox. Kommer nok til å bruke begge nettleserene.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5772044[/snapback]

Seriøst?! Amex annonserte noen sammen med regningen i dag... :shrug:

Er det utsolgt egentlig? I såfall: Fysj på Amex. Tror dog ikke det var aktuelt for noen her å dra. :p

5772060[/snapback]

møkkamann :p Nei får dra dit å finne billetter ved inngangen vel.

5772101[/snapback]

det der irriterer meg faktisk! Amex tilbød dem for 1100 eller noe, og de selges jo for både to og tre og fire ganger den prisen på nettet. Men pappa syntes visst ikke det var noe å gå inn i vidresalgsbransjen. Men Amex tilbød fire billetter, og det hadde jo blitt litt små-profitt på Jocke... Jajaja...

Lenke til kommentar
For meg virker det som om det er en god stund siden du brukte Opera sist.

Kommer aldri noe nyttig ut av noen av Opera vs Firefox-diskusjonene, uansett.

Jeg trives veldig godt med både Opera og Firefox. Kommer nok til å bruke begge nettleserene.

5772176[/snapback]

Det er ikke så veldig lenge siden. Brukte det en liten stund etter Opera 8 (?) kom ut.

Så sant, så sant. Hele familien her untatt muttern, som bruker idioten sin data, har Firefox. Min far gikk nettopp over til det, men han er ikke så veldig datavennlig så han trykker av og til på IE. He he.

Lenke til kommentar
Jocke: du visste at du kunne ha fått solgt de med profitt. Ikke lek så jævlig dum :wee:

Men hadde vært morsomt å sett de en gang til live ja. Lenge siden sist

5772219[/snapback]

Faktisk ikke. Pappa drev og spøkte med mamma, om hun vil være med til Bergen for noe sånt. Hvordan kunne jeg vite at billettene egentlig er utsolgt?

Lenke til kommentar
Jocke: du visste at du kunne ha fått solgt de med profitt. Ikke lek så jævlig dum :wee:

Men hadde vært morsomt å sett de en gang til live ja. Lenge siden sist

5772219[/snapback]

Faktisk ikke. Pappa drev og spøkte med mamma, om hun vil være med til Bergen for noe sånt. Hvordan kunne jeg vite at billettene egentlig er utsolgt?

5772229[/snapback]

Vet nå ikke med deg, men jeg har faktisk både hørt om og vært på Stoneskonsert før, og vet at billettene blir revet vekk relativt fort. ;)

Lenke til kommentar
Jeg gikk fra Opera til Firefox. I'm special!!111oneoen :dribble:

5772011[/snapback]

Opera har en fantastisk popup blokker.

Konsoll som lett lar deg se downloads.

Irc klient.

Fantastisk funksjon for flere sider.

5772104[/snapback]

Alt for mange funksjoner, hvis du skal surfe nettet.

Opera spiste kraft her også.

Lenke til kommentar
Vet nå ikke med deg, men jeg har faktisk både hørt om og vært på Stoneskonsert før, og vet at billettene blir revet vekk relativt fort. ;)

5772241[/snapback]

Har vært på Westlife-konsert istedet jeg.

Var faktisk ikke klar over billettvanskene.

Jaja, får prøve å leke litt privatist... Det er jo plutselig mars, og jeg bør vel snart være halvveis... Må innarbeide bedre arbeidsvaner ja..

Lenke til kommentar
En forbannelse hviler over deg. FireFox er den ultimate nettleserer etter mine tester.

Opera skal være så "fancy" Firefox er meget rent synes jeg.

Alt du trenger for å se nedlastinger er å trykke: Ctrl + J

Mens på Opera så har du den irriterende fanen som jeg ikke kunne lukke ned, hvis je husker rett.

5772144[/snapback]

Feil. Kan trykke Ctrl+T i Opera, og kan lukke fanen som alle andre faner.

Så var det mye "pop-up" på Opera, da tenker jeg ikke på "pop-up" fra forskjellige sider, men fra selve Opera. Som for eksempel når du skal skrive inn nye webadresse. Da kommer det ned en liten rute med "bokmerker" og slikt.

5772144[/snapback]

Kan slås av.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...