Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Av alle ting så diskuteres det badeender. Vil heller diskutere oter og dybden på Mjøsa.  :hrm:

5771120[/snapback]

har du noe imot disse vidunderlige skapningene som ikke gjør noe annet enn å spre glede? de fortreffelige dyrene med et majestetisk slør over seg, og en aura som er fyllt av glede og trivelighet!

5771154[/snapback]

 

oter.jpg

 

Oter ftw. Her er det fisken som ble eid.

Endret av mompen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Kalle og Molo gikk på tv i dag.

 

:roll:

5771203[/snapback]

suger å ikke ha tilgang på tv... :(

5771208[/snapback]

 

Hvor er tv`en din? :ermm:

5771211[/snapback]

har ikke tv. den eneste tven vi har er i stua, men den er okkupert på heltid av en mor som liker å høre på radio mens hun har tven på mute eller en pappa som har den på teksttv mens han leser avisa og hører på radioen

Lenke til kommentar
Fulle folk bør ikke få lov å gå på buss!

Nettopp fått kåpen tilsølt med masse cider og fått slengt en hel del skjellsord etter meg fordi jeg avviste en fyr (han som sølte) Kødden begynte å røyke på bussen også. Jeg stinker av røyk og alkohol nå.  :hrm:

5771232[/snapback]

 

Dummeste jeg har hørt. Så du mener de skal gå hjem å sovne i snøen og fryse ihjel?

Lenke til kommentar
Fulle folk bør ikke få lov å gå på buss!

Nettopp fått kåpen tilsølt med masse cider og fått slengt en hel del skjellsord etter meg fordi jeg avviste en fyr (han som sølte) Kødden begynte å røyke på bussen også. Jeg stinker av røyk og alkohol nå.  :hrm:

5771232[/snapback]

 

Dummeste jeg har hørt. Så du mener de skal gå hjem å sovne i snøen og fryse ihjel?

5771251[/snapback]

 

Noen som har sølt cideren sin i kveld? :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...