Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm... Jeg spiller trompet, piano, gitar og el-bass fast, men kan også en del andre instrumenter i det små. Er det derfor jeg er evig singel?

5770694[/snapback]

Piano kan funke.

5770731[/snapback]

Har flere kompiser som spiller piano, og ingen av dem har dame.

Er bare gitaristene som har det faktisk, av alle "musikere" jeg kjenner.

Menmen. God natt. det har faktisk vaert overraskende god aktivitet her i kveld. Kanskje forumet ikke er helt fortapt likevel?

*klemmepaa* :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Gakk-gakk. Det sier badeanda mi.

5770789[/snapback]

min sier *SKVIIIK SKVIIIIK*, men det kan være fordi den har en sånn nordnorsk akksent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Min sier "død død" Den har nemlig fuglevirus! :cry:

( :tease: )

5770802[/snapback]

dakar :( er litt synd at myndighetene ikke tar tak i denne pesten som sprer seg blandt badeender. er jo de vi er mest glad i

edit: nei, den har kofte og blåvodka, stolle fra en russetrålar

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
men... jeg spiller både bass og gitar, men jeg får ingen dame :cry:

5770783[/snapback]

Ikke rart det. Det er jo vokalisten og trommisen som drar damer i band. Så her har du nok valgt feil. Det var på 80 tallet i de glade gitar-soloenes dager at gitaristene dro damer. bassistene er nok desverre nederst på rangstigen når det gjelder draget.

men nå er det jo ikke nok og bare spille instrumentene, du må jo ha et tøft band og eksponere deg med. ellers gjør det liten nytte, hjelper ikke og sitte klimpre på gutterommet for deg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Ikke rart det. Det er jo vokalisten og trommisen som drar damer i band. Så her har du nok valgt feil. Det var på 80 tallet i de glade gitar-soloenes dager at gitaristene dro damer. bassistene er nok desverre nederst på rangstigen når det gjelder draget.

men nå er det jo ikke nok og bare spille instrumentene, du må jo ha et tøft band og eksponere deg med. ellers gjør det liten nytte, hjelper ikke og sitte klimpre på gutterommet for deg selv.

5770823[/snapback]

greit. har fått band, vi skal starte nå til sommeren når leadguitaren og vokalen får ræva si tilbake til norge.

da blir det vel extreme heavy metal regner jeg med... noe ala ulver burzum emperor :) håper jeg

Lenke til kommentar
dakar :( er litt synd at myndighetene ikke tar tak i denne pesten som sprer seg blandt badeender. er jo de vi er mest glad i

5770810[/snapback]

Min hadde rosa vinger og lille hodepryd.

Øynene var skifergrå.. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

5770810[/snapback]

Min hadde rosa vinger og lille hodepryd.

Øynene var skifergrå.. :love:

5770839[/snapback]

min er gul, med store flotte vinger. øynene har en blanding mellom hvitt og blott med en helt svart pupill. nebbet er i samme farge som resten av fugeln, og den er bare så skjønn :love:

*kose på* (skviik skviik)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...