TSP Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Faen da! Hvorfor satt jeg med ned å så på Resident Evil jeg hopper i stolen her jo . Jeg har tydeligvis ikke trening i å se "skumle" filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) RHYTHM 2 E|---------------------------------|-----------------------------| A|---------------------------------|-----------------------------| F|---------------------------------|------------------------------| C|--------------2-2---------------|--------------2-2------------| G|--8-5---3-5-------3-------3-5-|--8-5---3-5-------3---3-5--| C|0-----0-----0-------0-3-5-----|0-----0-----0-------0------3| prøv å spill den. som 16dels noter..... *me goes mad* men Benjamin får jo det til. Så det ER mulig. Men NÅ skal jeg gå og spise middag og så lage gulrotkake 5770353[/snapback] lærte den nå nettopp. jeg ville anbefalt å spilt den sånn: D|-------------------------------------|------------------------------------|A|-------------------------------------|-----------------------------------| F-|-------------------------------------|-----------------------------------| C|-------------------------------------|-----------------------------------| G|----8-5---3-5---7--7-3-------3-5-|----8-5---3-5---7--7-3---3-5----| C|---0-----0-----0----------0-3-5-----|--0-----0-----0--------0-----3--| dessuten gikk den ikke så alt for fort... EDIT: ca. 80 bpm Endret 17. mars 2006 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Poenget mitt var at det aa "spille det i sekstendedeler" ikke betyr noe som helst... Du kan nemlig bare forandre takten, og vips er det ikke noe problem. Jeg ville sannsynligvis ikke klart det der uansett hvordan du legger det og uansett hvor sakte det gaar, fordi: 1: Jeg kan ikke lese tabs, hverken til trommer (jeg spiller trommer og har gjort det lenge) eller gitar 2: Jeg er vanvittig daarlig paa gitar. Jeg avskyr foroevrig tabs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Poenget mitt var at det aa "spille det i sekstendedeler" ikke betyr noe som helst... Du kan nemlig bare forandre takten, og vips er det ikke noe problem. Jeg ville sannsynligvis ikke klart det der uansett hvordan du legger det og uansett hvor sakte det gaar, fordi: 1: Jeg kan ikke lese tabs, hverken til trommer (jeg spiller trommer og har gjort det lenge) eller gitar 2: Jeg er vanvittig daarlig paa gitar. Jeg avskyr foroevrig tabs. 5770503[/snapback] 16deler sier bare hvordan du må spille iforhold til takta. siden dette er standard vest musikk som går i 4/4 så betyr det at en takt er delt opp i 16 og pr annslag (4 16deler) er ved 80 BPm altså, 80 gang i minuttet (metronom ftw). du er trommis så dette bør være lett kost. å bare si spill det i 16 deler betyr ingenting nei, ikke før du oppgir taktarten og BPM'en Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 seriøøøøøøøøst. Tempoet i Breaking Benjamin - So cold er så forbanna kjapt. Hyyyyyyyyyl. Torswin? Gitar suger. Period *går bort i skammekroken og griner mens jeg slår huet i veggen* 5770224[/snapback] ok. spill et annet instrument da, ingen som tvinger deg til å spille gitar 5770335[/snapback] Er ikke så mange damer som vil sitte inntil deg hvis du denger løs på et trommesett eller spiller trompet. Newtons #29 lov. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Er ikke så mange damer som vil sitte inntil deg hvis du denger løs på et trommesett eller spiller trompet. Newtons #29 lov. 5770538[/snapback] kjenner en som har seg dame hele tiden, og er en jævel på fiolin om jentene bare liker en person pga han kan spille et instrument så følte jeg meg plutselig glad... kanskje jeg også får noe snart Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Poenget mitt var at det aa "spille det i sekstendedeler" ikke betyr noe som helst... Du kan nemlig bare forandre takten, og vips er det ikke noe problem. Jeg ville sannsynligvis ikke klart det der uansett hvordan du legger det og uansett hvor sakte det gaar, fordi: 1: Jeg kan ikke lese tabs, hverken til trommer (jeg spiller trommer og har gjort det lenge) eller gitar 2: Jeg er vanvittig daarlig paa gitar. Jeg avskyr foroevrig tabs. 5770503[/snapback] 16deler sier bare hvordan du må spille iforhold til takta. siden dette er standard vest musikk som går i 4/4 så betyr det at en takt er delt opp i 16 og pr annslag (4 16deler) er ved 80 BPm altså, 80 gang i minuttet (metronom ftw). du er trommis så dette bør være lett kost. å bare si spill det i 16 deler betyr ingenting nei, ikke før du oppgir taktarten og BPM'en 5770526[/snapback] Det jeg ville fram til da. Foroevrig, taktarten har lite aa si for 16deler eller 4deler eller whatever. De spilles like fort uansett. Er bare BPM som har noe aa si Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Det jeg ville fram til da. Foroevrig, taktarten har lite aa si for 16deler eller 4deler eller whatever. De spilles like fort uansett. Er bare BPM som har noe aa si 5770563[/snapback] ikke anntall 16deler da 3/4 har det plutselig forsvunnet 4 16deler fra! hlEP Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 seriøøøøøøøøst. Tempoet i Breaking Benjamin - So cold er så forbanna kjapt. Hyyyyyyyyyl. Torswin? Gitar suger. Period *går bort i skammekroken og griner mens jeg slår huet i veggen* 5770224[/snapback] ok. spill et annet instrument da, ingen som tvinger deg til å spille gitar 5770335[/snapback] Er ikke så mange damer som vil sitte inntil deg hvis du denger løs på et trommesett eller spiller trompet. Newtons #29 lov. 5770538[/snapback] Skrevet under av en tubaist og trommis. Ikke rart jeg ikke drar damer. Maa kanskje laere meg et par grep paa gitaren? Problemet er at jeg ikke har noe annet enn en ustembar moekkasak. Hmm. Jaja. Faar ligge. Har nok med trommer og tuba jeg, damer faar jeg finne blant groupies etter konsertene Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jippi! Sitter nå for første gang hos pappa med bredbånd! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Det jeg ville fram til da. Foroevrig, taktarten har lite aa si for 16deler eller 4deler eller whatever. De spilles like fort uansett. Er bare BPM som har noe aa si 5770563[/snapback] ikke anntall 16deler da 3/4 har det plutselig forsvunnet 4 16deler fra! hlEP 5770573[/snapback] Antall 16deler per takt varierer ja, men hvor fort du spiller 16 noter varierer ikke. Hvis BPM er den samme, saa vil en 4/2 takt vare dobbelt saa lenge som en 4/4... Og en 3/4 vare tre fjerdedeler av en 4/4. Poenget er og blir det samme, farten du spiller i kommer ann paa hvilke noter du spiller og BPM. Aa oppgi bare den ene sier ingenting. Kverulering slutt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Skrevet under av en tubaist og trommis. Ikke rart jeg ikke drar damer. Maa kanskje laere meg et par grep paa gitaren? Problemet er at jeg ikke har noe annet enn en ustembar moekkasak. Hmm. Jaja. Faar ligge. Har nok med trommer og tuba jeg, damer faar jeg finne blant groupies etter konsertene 5770578[/snapback] Nåda. Med din sjarm klarer du nok å dra damer samtidig som du spiller surt på tubaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Antall 16deler per takt varierer ja, men hvor fort du spiller 16 noter varierer ikke. Hvis BPM er den samme, saa vil en 4/2 takt vare dobbelt saa lenge som en 4/4... Og en 3/4 vare tre fjerdedeler av en 4/4. Poenget er og blir det samme, farten du spiller i kommer ann paa hvilke noter du spiller og BPM. Aa oppgi bare den ene sier ingenting. Kverulering slutt. 5770598[/snapback] jau Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Og saa Newtons foerste lov: Kraften som to legemer utfoerer paa hverandre er proporsjonell av massen og motsatt proporsjonell av kvadratet av distansen mellom dem. Fa/b=Fb/a=g(Ma*Mb)/Dab g=6*10^-9 tror jeg. Er ikke helt sikker. Endret 17. mars 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Skrevet under av en tubaist og trommis. Ikke rart jeg ikke drar damer. Maa kanskje laere meg et par grep paa gitaren? Problemet er at jeg ikke har noe annet enn en ustembar moekkasak. Hmm. Jaja. Faar ligge. Har nok med trommer og tuba jeg, damer faar jeg finne blant groupies etter konsertene 5770578[/snapback] Nåda. Med din sjarm klarer du nok å dra damer samtidig som du spiller surt på tubaen. 5770601[/snapback] Seff pus. Bare spoer Milla Jeg drar ikke bare damer dog, det vet vel du alt om. Spiller foroevrig aldri surt med Tubaen. Saa det saa. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Er ikke så mange damer som vil sitte inntil deg hvis du denger løs på et trommesett eller spiller trompet. Newtons #29 lov. 5770538[/snapback] kjenner en som har seg dame hele tiden, og er en jævel på fiolin om jentene bare liker en person pga han kan spille et instrument så følte jeg meg plutselig glad... kanskje jeg også får noe snart 5770558[/snapback] jeg velger fortsatt å tro slik at det er bare tull. Jeg vil helst "plukke opp" jenter med den jeg er enn å plukke dem om med gitar. MEN jeg har rimelig fin dobbeltmoral, så jeg plukker gjerne dem opp med gitaren ;D men okai. @ Torswin og Herr Brun. 80 bpm? O_o i selve låta høres det så forbanna fort ut :| kan ikke skjønne at det er bare 80. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg spiller ikke noe instrument, og det eneste jeg får er innrøyka husmødre og tullegutter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 @ Torswin og Herr Brun. 80 bpm? O_o i selve låta høres det så forbanna fort ut :| kan ikke skjønne at det er bare 80. 5770652[/snapback] hehe, den sangen var da ikke så vanskelig. lyst å lære noe litt morsom fingerspill? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hm... Jeg spiller trompet, piano, gitar og el-bass fast, men kan også en del andre instrumenter i det små. Er det derfor jeg er evig singel? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Du er småunge, er ikke så uvanlig å være singel da. edit: Kluss med antall ikke enda mer kluss. Hehe. Fikset nå Endret 17. mars 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg