Bruker-33331 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Fått psp, og internetten funker, fikk 2.01. Ikke 2.0 Jaja. edit: kankje samme da. Endret 17. mars 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 http://kollstad.no/musikk/56/Jeg_elsker_deg_skreppa_mi.mp3 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 hvordan vet man om man er deprimert . ? eller mansik depresiv for den saks skyld ? 5769699[/snapback] Helsesøster. ALternativt psykolog. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 føler liksom ikke for og oppsøke en psykolog og tror ikke det er så mange helsesøstre i arbeids livet Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Du bør ha en viss anelse om at det er ugles in the mose da. Trenger ikke alltid psykolog for å finne ut av slikt Menneh *Idol* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Am soooooo bored! *insane* Hade godt Iselin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 http://kollstad.no/musikk/56/Jeg_elsker_deg_skreppa_mi.mp3 5769757[/snapback] hvem er det? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Å gode min... Her prøvde jeg å henge opp et bilde på murveggen min... Prøvde først med sånne stifter jeg har benyttet før... Men i det jeg hang opp bildet, falt jo bare stiftene ut. Og den ene stiften slo jeg jo i stykker med hammeren da jeg skulle henge det opp. Jeg prøvde noe som heter slagbor, som mamma sa var enkelt. Gid av meg, maken til slit. Stod først fem minutter før jeg forstod at man ikke kunne borre "utover", og var gjennomsvett allerede. Hendene ristet, og jeg la all kroppstygnden på. Men kom jeg innover? Neida! Jeg forsøkte vidre, og stod sikkert lent opp mot den dumme veggen et kvarter. Ødela tre ekspandere før jeg fikk en til å sitte i med skrue i. Og hva oppdager jeg nå? Bildet henger 2,4 centimeter lengre til høyre enn bildene over. Faen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Høres mistenkelig ut som den gangen jeg skulle bygge et bord..... Det er som jeg alltid har sagt, kroppsarbeid er livsfarlig. Endret 17. mars 2006 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 hvordan vet man om man er deprimert . ? eller mansik depresiv for den saks skyld ? 5769699[/snapback] du kan være deppa en dag og kanskje om par dager er du i knall humør, men så depper du igjen, etc etc. Sånn berg og dal bane av tilstand, kan en si. Da er du manisk depresiv, noe jeg lurer på om jeg er :| Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Å gode min... Her prøvde jeg å henge opp et bilde på murveggen min... Prøvde først med sånne stifter jeg har benyttet før... Men i det jeg hang opp bildet, falt jo bare stiftene ut. Og den ene stiften slo jeg jo i stykker med hammeren da jeg skulle henge det opp. Jeg prøvde noe som heter slagbor, som mamma sa var enkelt. Gid av meg, maken til slit. Stod først fem minutter før jeg forstod at man ikke kunne borre "utover", og var gjennomsvett allerede. Hendene ristet, og jeg la all kroppstygnden på. Men kom jeg innover? Neida! Jeg forsøkte vidre, og stod sikkert lent opp mot den dumme veggen et kvarter. Ødela tre ekspandere før jeg fikk en til å sitte i med skrue i. Og hva oppdager jeg nå? Bildet henger 2,4 centimeter lengre til høyre enn bildene over. Faen. 5769876[/snapback] It's time to go for... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Å gode min... Her prøvde jeg å henge opp et bilde på murveggen min... Prøvde først med sånne stifter jeg har benyttet før... Men i det jeg hang opp bildet, falt jo bare stiftene ut. Og den ene stiften slo jeg jo i stykker med hammeren da jeg skulle henge det opp. Jeg prøvde noe som heter slagbor, som mamma sa var enkelt. Gid av meg, maken til slit. Stod først fem minutter før jeg forstod at man ikke kunne borre "utover", og var gjennomsvett allerede. Hendene ristet, og jeg la all kroppstygnden på. Men kom jeg innover? Neida! Jeg forsøkte vidre, og stod sikkert lent opp mot den dumme veggen et kvarter. Ødela tre ekspandere før jeg fikk en til å sitte i med skrue i. Og hva oppdager jeg nå? Bildet henger 2,4 centimeter lengre til høyre enn bildene over. Faen. 5769876[/snapback] It's time to go for... 5769897[/snapback] dagens LOL Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Det skal jo se pent ut også. Jeg slutter visst ikke å svette, så tror dusjen er neste. Så må rommet rengjøres, halvparten av rommet er jo støvet ned av murpussen etter borringen min... Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Å gode min... Her prøvde jeg å henge opp et bilde på murveggen min... Prøvde først med sånne stifter jeg har benyttet før... Men i det jeg hang opp bildet, falt jo bare stiftene ut. Og den ene stiften slo jeg jo i stykker med hammeren da jeg skulle henge det opp. Jeg prøvde noe som heter slagbor, som mamma sa var enkelt. Gid av meg, maken til slit. Stod først fem minutter før jeg forstod at man ikke kunne borre "utover", og var gjennomsvett allerede. Hendene ristet, og jeg la all kroppstygnden på. Men kom jeg innover? Neida! Jeg forsøkte vidre, og stod sikkert lent opp mot den dumme veggen et kvarter. Ødela tre ekspandere før jeg fikk en til å sitte i med skrue i. Og hva oppdager jeg nå? Bildet henger 2,4 centimeter lengre til høyre enn bildene over. Faen. 5769876[/snapback] hæhæhæhæhæhæ! *se for seg jokke som handyman* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Neste gang ringer jeg vår utenlandske handyman! Han fikser det meste, relativt rimelig. Han har revet vegger og hengt opp bilder og alt mulig sånt her så. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Gjoer det du. Hvor lenge har du lett etter rimelig multifunksjons-fargeprinter btw? Syns det har staatt i signaturen din ganske lenge. *skrive mail* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg har vel egentlig bestilt en separat scanner og en farvelaser til min mor nå, så kan i grunnen endre signaturen. Men om noen skulle vite om rimelige multifunksjonsgreier, laser, hadde det jo vært kjekt. Har til orientering en gigantisk "multifunksjonsdings" stående på hjemmekontoret her. Men mamma ville ha noe ved PCen sin. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) 3 av timene har vært i dag Edit: img tag Edit2: 4 av timene tydeligvis Endret 17. mars 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
quakie Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 3 av timene har vært i dag Edit: img tag Edit2: 4 av timene tydeligvis 5770040[/snapback] Å, du spiller Generals. Dumt at jeg har *host*versjon.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 det er zero hour. ikke vanlig generals. har den first decade edition. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg