Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahaha. Noen folk er sære :p

En jente fra bergen la meg til på msn i går (jeg bor i Narvik), og så fikk hun msn-adressen til en av byens største særinger. I dag hadde hun "Jeg elsker deg ******" i nicket sitt. Samtalen mellom meg og henne lød slik:

Meg: Så nå er du liksom sammen med ******?

Hun: Ja, jeg elsker ham!

Meg: Hvordan kan du elske en du aldri har møtt?

Hun: Jeg har sett ham på webcam.

 

Tragisk!

 

Herr Brun

Ikke lett å være 14år...

Jeg er 15 år og var 14 år for under en måned siden, jeg oppførte meg ikke slik :p

---------------

 

Ja kviser suger! Hater dem! Finnes det noe mer irriterende? Jeg tviler på det. Har en på overleppen pluss en del i ansiktet. Det å klemme kviser på overleppa er forsåvidt svært vanskelig av en eller annen grunn.

 

Herr Brun

Lenke til kommentar
Noen som har noe og anbefale for og fjerne kviser?

Jeg bruker en sånn krem-sak med salt og mineraler spesielt utvunnet i en gruve i polen. Fungerer helt greit, du lar det stivne i ti minutter og vasker det av. Gjennta inntril tre ganger om dagen. Kvisen minsker allerede etter første behandling.

 

Jeg får ikke såå mye kviser - får en nå og da, men få store.

Lenke til kommentar

Jeg bruker en sånn krem-sak med salt og mineraler spesielt utvunnet i en gruve i polen.

Skikkelige saker med andre ord :w00t:

Silisium eller noe er den basert på så vidt jeg husker.

 

Så lenge de ikke tilsetter så mye øst-europeisk duft - så fungerer den veldig godt. Jeg vil jo gjerne støtte u-land gjennom handel - dette er et av mine bidrag!

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...