PlatinumFlyer Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hvis man tar vare på fjeset sitt blir det mindre utsatt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hahaha. Noen folk er sære En jente fra bergen la meg til på msn i går (jeg bor i Narvik), og så fikk hun msn-adressen til en av byens største særinger. I dag hadde hun "Jeg elsker deg ******" i nicket sitt. Samtalen mellom meg og henne lød slik: Meg: Så nå er du liksom sammen med ******?Hun: Ja, jeg elsker ham! Meg: Hvordan kan du elske en du aldri har møtt? Hun: Jeg har sett ham på webcam. Tragisk! Herr Brun Ikke lett å være 14år... Jeg er 15 år og var 14 år for under en måned siden, jeg oppførte meg ikke slik --------------- Ja kviser suger! Hater dem! Finnes det noe mer irriterende? Jeg tviler på det. Har en på overleppen pluss en del i ansiktet. Det å klemme kviser på overleppa er forsåvidt svært vanskelig av en eller annen grunn. Herr Brun Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Det å klemme kviser på overleppa er forsåvidt svært vanskelig av en eller annen grunn. Jeg har bestemt meg for å ikke klemme. Det har faktisk fungert gansek bra. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Ta bedre vare på fjesene deres! Noen som har lest bladet "chica"? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hvis man tar vare på fjeset sitt blir det mindre utsatt. Har no Nivea for men - shit. Funker som faen etter noen dager, men kviser suger likevel. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Noen som har lest bladet "chica"? Jeg har nå kommet til punktet hvor jeg har begynt å tvile på deg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hvis man tar vare på fjeset sitt blir det mindre utsatt. Har no Nivea for men - shit. Funker som faen etter noen dager, men kviser suger likevel. Hva vasker du ansiktet med? Apropos Chica - holdt på å bli intervjuet. Men forstod ikke dialekten til journalisten. To venner, eller en venn og en bekjent, ble intervjuet. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hvis man tar vare på fjeset sitt blir det mindre utsatt. Har no Nivea for men - shit. Funker som faen etter noen dager, men kviser suger likevel. Hva vasker du ansiktet med? Nivea for men sak. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Det sier meg veldig mye... Vasker du deg med en fuktighetskrem? Eller er det ansiktsrens? Gå og sjekk hva som står på den. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Noen som har noe og anbefale for og fjerne kviser? Endret 16. juni 2005 av ketchez Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Noen som har anbefaling for og fjerne kviser? Lommekniv. Kvise-tråd her. Endret 16. juni 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Noen som har noe og anbefale for og fjerne kviser? Bli voksen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Noen som har noe og anbefale for og fjerne kviser? Jeg bruker en sånn krem-sak med salt og mineraler spesielt utvunnet i en gruve i polen. Fungerer helt greit, du lar det stivne i ti minutter og vasker det av. Gjennta inntril tre ganger om dagen. Kvisen minsker allerede etter første behandling. Jeg får ikke såå mye kviser - får en nå og da, men få store. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Takk TSP for at du fikset nettet mitt igjenn I dag har jeg og en venn begynt på vann- og planteolje kjøling av en PSU, satser på og bli ferdige til tirsdag, siden han drar på ferie på onsdag. *spise opp og spille BF2* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Vann og PLANTEOLJE? Hvordan fungerer det? Planteolje/mye varme/230volts strømm høres ut som en dårlig kombinasjon spør du meg Herr Brun Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg bruker en sånn krem-sak med salt og mineraler spesielt utvunnet i en gruve i polen. Skikkelige saker med andre ord Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Jeg bruker en sånn krem-sak med salt og mineraler spesielt utvunnet i en gruve i polen. Skikkelige saker med andre ord Silisium eller noe er den basert på så vidt jeg husker. Så lenge de ikke tilsetter så mye øst-europeisk duft - så fungerer den veldig godt. Jeg vil jo gjerne støtte u-land gjennom handel - dette er et av mine bidrag! Endret 16. juni 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 da får jeg gratulere meg selv med bestått fagprøve og ny tittel som IKT-Driftsfag Operatør Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Vann og PLANTEOLJE? Hvordan fungerer det? Planteolje/mye varme/230volts strømm høres ut som en dårlig kombinasjon spør du meg Herr Brun Planteolje leder ikke strøm: http://www.markusleonhardt.de/oelrechner.html Skal kjøle mosfet med en blokk, Planteoljen skal kjøle alt annet og bli kjølt av blokken. I morgen tror jeg vi skal gjøre PSU helt tett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg