TSP Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg slår full retrett, maurene har overvunnet mitt hus og forsvarsverker! Jeg forlater dere herved og går i eksil til vinteren. Da skal jeg igjen ta tilbake makten ! Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Men satan heller.. hvor vanskelig er det å spørre om en dame blir med på kino? *Weako* -Jar Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Gjeeesp! Da var frokosten fortært. Sto opp for ca. en time siden. Jeg elsker sommerferie. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 *kose på K750i* Insane! Det som er mer insane er at en liten drittunge i 3. klasse i området her løper rundt med en slik en Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Ordet autofil får helt ny betydning. Old. Din mor er old. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Fyllesjuk på jobb. Det er et helvete! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg skal visst ned til Lillestrøm idag før halv åtte jeg...... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Fyllesjuk på jobb. Det er et helvete! + at all søvnen jeg fikk var 2 timer, fult påkledd, liggende på sofaen til en kamerat av meg. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg har ikke sovet enda, fikk Diablo 2 i går Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hahaha. Noen folk er sære En jente fra bergen la meg til på msn i går (jeg bor i Narvik), og så fikk hun msn-adressen til en av byens største særinger. I dag hadde hun "Jeg elsker deg ******" i nicket sitt. Samtalen mellom meg og henne lød slik: Meg: Så nå er du liksom sammen med ******?Hun: Ja, jeg elsker ham! Meg: Hvordan kan du elske en du aldri har møtt? Hun: Jeg har sett ham på webcam. Tragisk! Herr Brun Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 hehe..... Masse rare ting som skjer ute i verden! Lenke til kommentar
simerix Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Det som er mer insane er at en liten drittunge i 3. klasse i området her løper rundt med en slik en ohmy.gif Hva er det som er så farlig med det? Det er jo bare en mobil, ikke en AG3, sjalu eller? Endret 16. juni 2005 av simerix Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Hahaha. Noen folk er sære En jente fra bergen la meg til på msn i går (jeg bor i Narvik), og så fikk hun msn-adressen til en av byens største særinger. I dag hadde hun "Jeg elsker deg ******" i nicket sitt. Samtalen mellom meg og henne lød slik: Meg: Så nå er du liksom sammen med ******?Hun: Ja, jeg elsker ham! Meg: Hvordan kan du elske en du aldri har møtt? Hun: Jeg har sett ham på webcam. Tragisk! Herr Brun Ikke lett å være 14år... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hjemme fra å jobbe på hytta, og tjene litt penger. Nå skal jeg slappe av. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Ei i fra klassen min la til broren min (23) til på msn, forbanna fjortiss jenter som tror di faktisk har sjangs på såpass elde folk, + hu fra klassen min stinker drit å er stygg Sjønner ikke at folk er med hu Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Tabbe. ^^ Spurte en en i klassen om hun ble med på kino, men så sier hun at hun har rotet med en annen fyr, Øystein, en stund. Haha - sikker på at det var broren hennes *Eid* -Jar Endret 16. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Kviser i trynet suger. Veit. Har to kviser på overleppa nå, av alle steder. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Kviser i trynet suger. Veit. Har to kviser på overleppa nå, av alle steder. Kviser suger, har to under underleppa, er faen meg noe drit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg