Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja nå har jeg virkelig hatt det artig. Det startet i går tidlig med at jeg såvidt kom meg ut døra med alle sakaedne jeg skulle ha med på teltturen. Det var altså en sykkeltelttur. Og jeg rakk ikke frokost. Velvel, etter 2 mil i oppoverbakker (seriøst, for det meste), kom vi endelig til teltplassen. Der hadde vi det veldig gøy og sosialt. Ekstremt gøy og sosialt, når jeg tenker meg om. Ja, det var så kewlt at vi faktisk var oppe hele natta (ikke alle da). Så jeg er nå trøtt, men etter enda 2 mil trenger jeg mer føde.

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare kjøre forbi?

Nei, vi måtte holde oss bak henne hele veien :ermm:

 

Tilbake fra en fantastisk sykkeltur. Nå sitter jeg her med venstre albue skrapt opp med åpne sår, ryggen min er helt skrapt opp. Jeg klarer så vidt å reise meg opp uten å få vondt.

Som dere sikkert skjønner gikk ikke turen helt fint.

Lenke til kommentar

Ja da var skolen over for min del!

Skal på ferie neste torsdag!

Skal være i Tunisia i 2 uker, blir deilig å slappe av, dykke, og gå på jakt. Blir sikkert digg. men tor jeg må skaffa meg en mp3-spiller før jeg reiser.

Lurer på hva jeg skal finne på etter den turen. :hmm:

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare kjøre forbi?

Nei, vi måtte holde oss bak henne hele veien :ermm:

 

Tilbake fra en fantastisk sykkeltur. Nå sitter jeg her med venstre albue skrapt opp med åpne sår, ryggen min er helt skrapt opp. Jeg klarer så vidt å reise meg opp uten å få vondt.

Som dere sikkert skjønner gikk ikke turen helt fint.

Er det straffen for å prøve å kjøre forbi? Ond lærer :p

 

 

@Poor Leno: Det tok sin tid ...

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare kjøre forbi?

Nei, vi måtte holde oss bak henne hele veien :ermm:

 

Tilbake fra en fantastisk sykkeltur. Nå sitter jeg her med venstre albue skrapt opp med åpne sår, ryggen min er helt skrapt opp. Jeg klarer så vidt å reise meg opp uten å få vondt.

Som dere sikkert skjønner gikk ikke turen helt fint.

Er det straffen for å prøve å kjøre forbi? Ond lærer :p

Nei, nei. Straffen for å kjøre forbi: linky.

Endret av nr.4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...