Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde dødd om jeg fikk noe til 4000 :dontgetit:  Kordan ser min gave plutselig ut då? jo..kjip! og jeg hadde tenkt at oi, no er det blitt seriøst mellom oss. *angst*

5758105[/snapback]

Hehe...

Jah =) du har et poeng.

Men igjen, noen ganger er kanskje kjærlighet som du tror det ikke før du får se det. Og då hjelper vel fine gaver på :p :!:

Lenke til kommentar

Huh? :dontgetit: den skjønte jeg ikke helt chills. Forklare på nytt?

men..setter jo såklart pris på å få fine gaver og jeg liker å gi dyre ting til folk selv. Men bruker man for mye så blir det litt upersonlig på en måte. Selvfølgelig skal man få lov til å bruke så mye man vil på den man er glad i ..det er bare det at noen ganger kan ting sies bedre med en enkel rose og et "jeg elsker deg" på en helt vanlig dag.

Lenke til kommentar
Huh? :dontgetit:  den skjønte jeg ikke helt chills. Forklare på nytt?

5758269[/snapback]

Viss kjæresten din sier -"Jeg elsker deg" så virker det kanskje litt sånn... wow for gått til å være sant osv... og mulig dåh en veldig fin gave i tillegg vil vise hvor mye han er villig til å satse på forholdet.

:hmm:

Dog i sammenheng med når neste steg i forholdet lissom setter inn...

Akkurat... den rosen og et -"Elsker deg". Er perfekt. :)

Endret av chills
Lenke til kommentar

Damn. De dagene jeg har tid til å stashe meg opp og faktisk ser ok ut i dagslys så kan jeg aldri se typen. Bah. Føler at han bare får "dårlig hårdag" dagene mine :hrm::p

I dag har eg fregner. Det er artig. Skjønner ikke helt opplegget da. Masse brune prikker i ansiktet lissom?wtf?..det ser kanskje sunt ut. Føles i hvert fall som jeg gløder i ansiktet.

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Damn. De dagene jeg har tid til å stashe meg opp og faktisk ser ok ut i dagslys så kan jeg aldri se typen. Bah. Føler at han bare får  "dårlig hårdag" dagene mine :hrm:  :p

I dag har eg fregner. Det er artig. Skjønner ikke helt opplegget da. Masse brune prikker i ansiktet lissom?wtf?..det ser kanskje sunt ut. Føles i hvert fall som jeg gløder i ansiktet.

5758349[/snapback]

No offense, men fregner er små-stygt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...