Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Bare le du! :D

Men når lønninga mi kommer den 24. så er alle regninger betalt.

Og da kommer den faste lønninga på 24.000 brutto + 72 timer overtid til 160,- pr time. så da er jeg raskt oppe der jeg var igjen.

Endret av Vt-iversen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Korrektsjon, han stjal 3 brus i går.

I dag stjal han 2 brus, 2 store sjokolade plater. 3 sånne dent greier. Masse tyggis. Mellers.

Vi står og snakker i sandvika ikke sant, så mista han de 2 store jsokolade platene ut av jakka, og alle sammen får totalt latterkrampe :!:

Ene veninna mi ble flau da.

Lenke til kommentar

o_O

Im goin to liek pwn fishes for liek about a month. Ya know? Its goin to be liek tuff and stuff :green:

Norsk:

Jeg skal på havet og fiske i tre uker. Det kommer til å bli drit tungt, men hey jeg får fri fra skolen, og jeg får meg bærbar til 15k :green:

Lenke til kommentar
o_O

Im goin to liek pwn fishes for liek about a month. Ya know? Its goin to be liek tuff and stuff :green:

Norsk:

Jeg skal på havet og fiske i tre uker. Det kommer til å bli drit tungt, men hey jeg får fri fra skolen, og jeg får meg bærbar til 15k :green:

5757474[/snapback]

Soh didt ai teh last saummer vokation.

Norsk: Det gjorde jeg i sommerferien i fjor.

Lenke til kommentar
Skullcandy GI

:love:  :love:  jeg har fått nye headphones  :love:  :love:

5757265[/snapback]

Åååh, de ser heftige ut! Er på jakt etter nytt hodesett for tiden, og de der står absolutt på kandidatlista!

Fortelle litt? :green:

5757351[/snapback]

Hakke testa dem så mye enda, men førsteinntrykket var knall bra :D

Volumkontroll på ledningen er knall, så slipper jeg å grave frem ipoden hver gang jeg vil tukle med volumet...Jeg driver å spiller dem inn akkurat nå

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Skullcandy GI

:love:  :love:  jeg har fått nye headphones  :love:  :love:

5757265[/snapback]

Åååh, de ser heftige ut! Er på jakt etter nytt hodesett for tiden, og de der står absolutt på kandidatlista!

Fortelle litt? :green:

5757351[/snapback]

Hakke testa dem så mye enda, men førsteinntrykket var knall bra :D

Volumkontroll på ledningen er knall, så slipper jeg å grave frem ipoden hver gang jeg vil tukle med volumet...Jeg driver å spiller dem inn akkurat nå

5757621[/snapback]

Skullcandy har et genialt opplegg.

Husk å skrive lesererfaring i prisguiden. <-Etterspurt.

Lenke til kommentar
:lol:

Flire til de over mens jeg koser meg med hvitløksbrød som mamma kjøpte til meg :love:

Det er skjønt å bo hjemme og ikke gå VGS :green:

5757419[/snapback]

:!: verste jeg har lest. Jaja, du får kose deg hjemme hos mor på gutterommet med all friheten, den svulmende økonomien og de uhyre interessante leksene!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...