Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
wtf? 53 sek?

5756206[/snapback]

I og med at jeg ikke er stort til nettsurfer og jeg har hatt mye dødtid på jobben oppgjennom tida, har det blitt en del kabal :p

jeg har klart edderkopp kabal med 4 forskjellige farger. Ikke lett, kan du tro..!

5756206[/snapback]

Det skjønner jeg ikke engang hva betyr og om det er noe jeg vet så er det det at ting man ikke forstår hva betyr er alltid vanskelig ;)

Lenke til kommentar
Zappza: Jojo, for all del, men nå minte du MEG på hele episoden. Din oppgave å få meg på bedre tanker. NÅ.

5755655[/snapback]

Hmm... Gidda ikke svare før nå jeg :)

Du kan jo tenke på den søte kukosten du nevnte tidligere :tease:

Eventuelt kan du tenke på din nåverende kjærest og si: Er glad jeg er i lag med han, og ikke den idioten som knulla meg når jeg var 13 ^^

53 sekunder på kabal? wtf? Da har du en übercracka kabal du! For jeg tviler på at du klarer og legge et kort i sekundet opp til essene :) Jeg krever videobevis ;)

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
53 sekunder på kabal? wtf? Da har du en übercracka kabal du! For jeg tviler på at du klarer og legge et kort i sekundet opp til essene :) Jeg krever videobevis ;)

5756216[/snapback]

Nja.. det bør ikke være nødvendig. Gå til startmeny og kjør. Skriv "Sol". Altså solitaire. Del ut nye kort helt til du ser du har minst ett ess der og trykk høyre musetast. se magien.

Lenke til kommentar

5756216[/snapback]

Nja.. det bør ikke være nødvendig. Gå til startmeny og kjør. Skriv "Sol". Altså solitaire. Del ut nye kort helt til du ser du har minst ett ess der og trykk høyre musetast. se magien.

5756228[/snapback]

Det driter jeg langveis i :) Jeg krever videobevis, hvis du ikke tør legge det ut så nekter jeg og de fleste andre å tro på deg ;)
Lenke til kommentar
Flate ass Zappza... jeg fikk ikke try for bf2 klanen din en gang jo!! :(

5756241[/snapback]

Sa jo at det kanskje ikke var plass :)

Jeg er sikret plass når jeg skal begynne å spille igjen, siden jeg bare er "pangsjonert" ^^

1. Aner ikke hvordan du mener jeg skal få gjort det, da jeg ikke vet noe om hvordan man tar bevegelige bilder av sitt eget skrivebord. Ei heller har jeg kamera.

2. Ikke mitt problem om ingen tror på meg ;) Spiller bare for gøy uansett :)

5756242[/snapback]

Du kan bruke dette programmet :)

Skjønner at du ikke bryr deg, men hadde det ikke vært kult hvis du hadde vært forumets kjappeste kabalspiller (aka Jobbsnylter delux :p)

Lenke til kommentar
Bare ikke prøv å si at du aldri har spilt kabal på jobben :roll:

5756288[/snapback]

Bare når jeg ikke har noe bedre å gjøre :)

kimman: I am glad i could enlighten you on the subject of the magic right-click. Go now, my son, and spread the message of kab-al.

Elns.

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke synes det var så jævlig kult om eksene mine pratet om (lite flatterende ting) vårt tidligere sexliv på et forum på Internet. Menmen, det nå bare meg  :roll:

5756093[/snapback]

Er enig i det. Dette ble skrevet for lenge siden, og derfor kan jeg le av det nå. Hvis han noen gang leser dette, må han da skjønne at det var en traumatisk opplevelse og at det bare måtte ut ... her. :p

Har egentlig fri i dag, men skal møte venninnen min på skolen 11 for å lage powerpoint til henne. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...