Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler meg også så alt for voksen i forhold til resten av klassen...

Ene gutten synes enda det er artig å prate om sex og sånt, og at det å plage voksne er drit artig :hm:

Han er for øvrig tilbakestående i klassen... dvs han er ikke med på det sosiale liv, og jeg synes nesten synd på han... Hadde syntes synd, hadde det ikke vært for at han er den idioten han er :hm:

Jeg har forøvrig den flotte tingen at jeg kan sprette ned på det lave fjortis nivået som resten av klassen min har når jeg er sammen med de :)

Lenke til kommentar
Alder er jo bare et tall, er det i hodet som teller. Og det er mange som er mye verre/barnslig mentalt enn Agressive her på forumet.

5755368[/snapback]

Jupp, absolutt enig, fikk bare opp et bilde av min søte, uskyldige lillebror klikke seg fram i Babethreaden her på forumet. :cry:

Lenke til kommentar

Hva er så galt med det? Bare fordi han er lillebroren din skal ikke han få lov til det alle andre gutter på hans alder gjør?

Vet forresten hvordan du har det, var sånn ovenfor lillesøstern min for en stund siden... Stakkars henne :p

Lenke til kommentar

Får legge meg nå. Tar nok ikke så lang tid før pappa finner ut at jeg fortsatt sitter her uansett, så det er best å gi seg mens leken er god. :!:

Jeg vil óg sitte oppe med resten av gjengen hver natt og synge irske drikkeviser. God natt, gærninger. :)

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Hva er så galt med det? Bare fordi han er lillebroren din skal ikke han få lov til det alle andre gutter på hans alder gjør?

5755424[/snapback]

Har vel noe med at jeg mistet jomfrudommen som 13åring, så vil ikke akkurat at han skal følge i mine fotspor. :p

EDIT: Sykt at du er tolv og har så få skrivefeil. Broren min skriver jo fortsatt ordet kanskje som kangsje. :w00t:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Alder er jo bare et tall, er det i hodet som teller. Og det er mange som er mye verre/barnslig mentalt enn Agressive her på forumet.

5755368[/snapback]

Jupp, absolutt enig, fikk bare opp et bilde av min søte, uskyldige lillebror klikke seg fram i Babethreaden her på forumet. :cry:

5755393[/snapback]

Lillesøster har kjæreste og greier, rart å tenke på igrunn.

Lenke til kommentar
Får legge meg nå. Tar nok ikke så lang tid før pappa finner ut at jeg fortsatt sitter her uansett, så det er best å gi seg mens leken er god. :!:

Jeg vil óg sitte oppe med resten av gjengen hver natt og synge irske drikkeviser. God natt, gærninger. :)

5755426[/snapback]

Irish Drinkin Songs :love:

Dere hadde aldri sunget på de uten meg :green:

5755424[/snapback]

Har vel noe med at jeg mistet jomfrudommen som 13åring, så vil ikke akkurat at han skal følge i mine fotspor. :p

5755432[/snapback]

Omg, 13 år :ohmy: Glad jeg ikke har gjort det så tidlig ;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...