Zlatzman Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hvorfor bli poster som inneholder personlig info til en forumbruker som ligger åpent tilgjengelig på internett, lagt ut av han selv på hjemmesiden hannes, slettet fra denne posten? tenker da på slikt som man finner på denne siden.. Ser liksom ikke noe galt i det? Det er jo frivillig lagt ut av brukeren. og vil han ikke at folk skal lese det så er det vel bare å fjerne siden? anyone? 5754763[/snapback] Noen som fikk seg noen prosent på advarselgrafen? 5754988[/snapback] Adressen og telefonnumeret mitt ligger på nett. Gulesider.no. 5755139[/snapback] Øhh, hva har det med dette å gjøre? Lykke til Haddis Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Ahahahahaha! *latterkrampe* Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Øhh, hva har det med dette å gjøre? 5755204[/snapback] Misforsto litt. Skumleste litt, og sjønner innlegget bedre nå. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hva faen har skjedd nå da Plutselig er flere sider borte fra forumet og jeg hører prat om Impotent90, en heftig diskusjon om alienspråket nynorsk, SO4 har vært stengt, midlertidig SO tråd... HVA FAEN?? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Impetus90 og en annen kompis av han truet meg med å komme å ringe på døren min, og banke meg hvis jeg skrev mail til skolen der Impetus90 om at han hadde stjålet en form for kort til datamaskinen. Han skrev selv i SO4 at han hadde stjålet det fra skolen. Jeg fikk flere PMer av flere personer som skulle være med på å banke meg, hvis jeg tystet. De kom også med utsagn og begrunnelser på lik linje med barnehageunger, og de ba meg om å gå og se på barne-tv pga min lave alder. Alle var på min side, og Bundy, min helt, "truet" med å banke de personlig hvis de skulle komme til å gjøre noe. En liten oppsummering. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg og gikk glipp av det. Muff. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Impetus90 og en annen kompis av han truet meg med å komme å ringe på døren min, og banke meg hvis jeg skrev mail til skolen der Impetus90 om at han hadde stjålet en form for kort til datamaskinen. Han skrev selv i SO4 at han hadde stjålet det fra skolen. Jeg fikk flere PMer av flere personer som skulle være med på å banke meg, hvis jeg tystet. De kom også med utsagn og begrunnelser på lik linje med barnehageunger, og de ba meg om å gå og se på barne-tv pga min lave alder. Alle var på min side, og Bundy, min helt, "truet" med å banke de personlig hvis de skulle komme til å gjøre noe. En liten oppsummering. 5755277[/snapback] Tok visst av helt etter jeg dro. Før det var det personlige detaljer samt personangrep. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Godnatt folkens. Stakk til farmor og klipte meg i dag jeg. Har fortsatt ørene i behold så det er et godt tegn Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 En liten oppsummering. 5755277[/snapback] Tok visst av helt etter jeg dro. Før det var det personlige detaljer samt personangrep. 5755289[/snapback] Det tok helt av, ja. Gjett om jeg ble skremt når SO plutselig var stengt! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Mange brukere begynte å protestere og hetse personer (les: Impetus90). Det var rene sirkuset. Jeg gjorde ikke noe galt da. Skal legge meg nå (sier pappa ). Det er leit å være tolv år, og ikke kunne bestemme over sin egen leggetid. Endret 14. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hvis Impetus fikk folk til å e-banke det synes jeg at vi skal e-banke han Han har ingen rett til å hevne seg på folk som er ærlig Lenke til kommentar
Seether Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Godnatt folkens. Stakk til farmor og klipte meg i dag jeg. Har fortsatt ørene i behold så det er et godt tegn 5755303[/snapback] Natta duh *ta på det nyklipte håret til Ø.B.* sweet Tror jeg også køyer nå. Natta alle andre Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Nei, han skulle ikke få folk til å e-banke meg, men han truet med RL-vold. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Klarer bare ikke å fatte at du bare er tolv år Du oppfører deg så voksent at det er skummelt Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Det er leit å være tolv år, og ikke kunne bestemme over sin egen leggetid. 5755314[/snapback] Er du tolv? Henger jeg på samme sted som en på alderen til lillebroren min? *få syke tanker i hodet* ALDRI mer RPP, nei. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg må være utrolig moden for alderen da. Må innrømme at jeg er skuffet over å gå i samme klasse som de jeg går sammen med. De er så ...umodne. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Alder er jo bare et tall, er det i hodet som teller. Og det er mange som er mye verre/barnslig mentalt enn Agressive her på forumet. Uansett, god natt tøsene. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Det er vettet, og tenkemåte som teller. Den fysiske alderen kan være så langt ifra den mentale alderen. God natt god-tøsen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Godnatt folkens. Stakk til farmor og klipte meg i dag jeg. Har fortsatt ørene i behold så det er et godt tegn 5755303[/snapback] Natta duh *ta på det nyklipte håret til Ø.B.* sweet Tror jeg også køyer nå. Natta alle andre 5755340[/snapback] Jada ble så saklig så Godnatt ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg