Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kanskje min e-brud; Marius kan svare deg.

Han brukte sine telepatiske evner til å stenge ned vg sin server, men samtidig sette min pc til live igjen! <3 e-Bruden er en legende! <3

5754658[/snapback]

Jeg veit jeg har store evner... :cool:

Nei, sånn helt ærlig. Det var nok strømforsyningen, låner en kompis sin nå, så alt er oppe og går. Må anskaffe meg ny før TG da. :-)

5754679[/snapback]

Er du utro? Stoler du ikke på meg? Din slabadask! :!:

Lenke til kommentar
Uæ! Nei, nei, jeg bare koste litt med kompisen min sin strømforsyning.

Helt sant Marius Olga! Lover! <3 Du er alt.

5754701[/snapback]

Er du sikker på at du e-liker meg fortsatt da? :cry:

Jeg e-liker bruden min. :love:

Ja, det er du som er brud.

Lenke til kommentar

Hvorfor bli poster som inneholder personlig info til en forumbruker som ligger åpent tilgjengelig på internett, lagt ut av han selv på hjemmesiden hannes, slettet fra denne posten?

tenker da på slikt som man finner på denne siden.. Ser liksom ikke noe galt i det? Det er jo frivillig lagt ut av brukeren. og vil han ikke at folk skal lese det så er det vel bare å fjerne siden?

anyone?

Lenke til kommentar
Kjææære, kan ikke du klø meg på ryggen? Jeg går og legger meg, så kan du komme med melk, kaker og tøfler til meg?

5754755[/snapback]

Eh, NEI.

God natt, alle sammen. (e-smask, Garden)

5754755[/snapback]

Natta ja. :-) Sov godt i den andre enden av e-dobbeltsenga vår. <3

Lenke til kommentar

gMail funker ikke :wallbash:

Mailen til netshop:

###

Sony MDR EX71SLB - hodetelefoner sort, lagerstatus

---

For en stund tilbake bestilte jeg et kamera av dere; Panasonic FZ-30.

Dere hadde ikke dette produktet på lager, men det sto på sidene deres at dere ville få dem på lager ca. to-tre dager senere. Dette viste seg at dere bare utsatt datoen med en dag for hver dag som gikk. Det endte med at jeg måtte kjøpe kamera et annet sted, noe jeg ikke angrer på.

Men så skal jeg kjøpe et par øreplugger som dere ikke har på lager. Vil dere gjøre det samme som med kameraet, eller er "ubekreftet" bare en ren gjetting for at dere skal holde på potensielle kunder?

MVH Kristoffer

###

Noen som vil tilføye noe?

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
... eller er "ubekreftet" bare en ren gjetting for at dere skal holde på potensielle kunder?

5754851[/snapback]

ubekreftet betyr akkurat det, at det er ubekreftet når de får varen inn. at du likevel velger og bestille derfra er nå helt og holdent din feil.

Lenke til kommentar
Hvorfor bli poster som inneholder personlig info til en forumbruker som ligger åpent tilgjengelig på internett, lagt ut av han selv på hjemmesiden hannes, slettet fra denne posten?

tenker da på slikt som man finner på denne siden.. Ser liksom ikke noe galt i det? Det er jo frivillig lagt ut av brukeren. og vil han ikke at folk skal lese det så er det vel bare å fjerne siden?

anyone?

5754763[/snapback]

Noen som fikk seg noen prosent på advarselgrafen?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at du klager på det.

Ubekreftet er jo nettopp det.

5754942[/snapback]

Ok, skal fjerne det. Men syns det lurer andre kunder (meg før).

anyone?

5754763[/snapback]

Noen som fikk seg noen prosent på advarselgrafen?

5754988[/snapback]

Adressen og telefonnumeret mitt ligger på nett. Gulesider.no.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...