Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg er jo faen ingen drittsekk.
Personlig ville jeg anbefalt en reorganisering av setningen. Jeg ville f.eks. foreslått noe omkring "Jeg er da faen meg(?) ingen drittsekk". Eventuelt kunne du skrevet det om til et retorisk spørsmål; "Jeg er da vel ingen drittsekk?" På sistnevnte vis unngår du også bruk av banneord, noe en kjekk kar som deg burde tilstrebe.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Personlig ville jeg anbefalt en reorganisering av setningen. Jeg ville f.eks. foreslått noe omkring "Jeg er da faen meg(?) ingen drittsekk". Eventuelt kunne du skrevet det om til et retorisk spørsmål; "Jeg er da vel ingen drittsekk?" På sistnevnte vis unngår du også bruk av banneord, noe en kjekk kar som deg burde tilstrebe.

5753795[/snapback]

Dette er jo regelrett flaming. :ermm:

Lenke til kommentar

5753795[/snapback]

Dette er jo regelrett flaming. :ermm:

5753807[/snapback]

Et bedre norsk ord ville f.eks. være "mobbing"/"plaging"/"erting"/"hetsing" eller lignende. Om du er uenig, setter jeg pris på din definisjon av "flaming".

EDIT: En viktig bokstav hadde falt ut. :)

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Jeg hater alt som har med Ivar Aasen å gjøre. Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg fått ham overkjørt av en hestekjerre.

5753648[/snapback]

*Utnevne Fredrik til sjef i nynorskens fanklubb, avdeling Skien*

Han lagde heller ikke flisespikkeri, slik som du ofte bedriver. :)

5753744[/snapback]

Flisespikking er en pen bil.

5753769[/snapback]

Er så lei av den bil- og båtgreia :cry:

For å rette litt på meg selv(før noen andre gjør det), skapte ikke Knud Knudsen noe sprog i det hele tatt. Imidlertid representerte han den sproglige linjen som gav oss riksmålet.

5753770[/snapback]

Sprog?

5753795[/snapback]

:D

Vt-iversen og Vegard_: *dysse ned*

Lenke til kommentar
Om du synes det er plagsomt at jeg retter på deg, kan du heller ta det med selvironi og tenke at du faktisk ikke kan alt.

5753776[/snapback]

Det er et ord du har brukt i et sammensatt ord i det du skrev der som kan brukes om mine innlegg. Jeg er slettes ikke ute etter noen som helst.

Eller, ok ... Et par stykker.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

With the taste of your lips

I'm on a ride

You're toxic I'm slippin' under (Ohh Ohh)

With a taste of the poison paradise

I'm addicted to you

Don't you know that you're toxic?

And I love what you do

Don't you know that you're toxic?

Jeg har vært i Trysil. Yay! Det var kos.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Fikk dere med dere det som skjedde for bare få timer siden?

Jeg lukter en ny advarsels-stengning av SO4.

5753811[/snapback]

La nå kosebamsene få more seg litt. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...