Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Gidd nynorsk. Det fører ikke til noe godt!

5753602[/snapback]

Kva er gale med nynorsken?

5753614[/snapback]

Ingenting, men når den blir pressa på folk som gir absolutt faen i den så blir den til et problem. :mad:

5753621[/snapback]

Men ikke vær sur på nynorsken, da, vær heller sur på de folka som presser nynorsken på deg. Om du hadde skrevet nynorsk og plutselig måtte lære bokmål (som faktisk er vanskeligere å lære enn nynorsk), hadde du jo hatet bokmål.

Er enig med dere. Det burde være frivillig å lære nynorsk.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jeg hater alt som har med Ivar Aasen å gjøre. Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg fått ham overkjørt av en hestekjerre.

5753648[/snapback]

Om det var ironisk, var det veldig gøy.

Om ikke, kan du ikke innlede et forhold til Knud Knudsen hvis du er så glad i han? :)

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Knud Knudsen, så er vi enige. DU SKREV FEIL!

5753700[/snapback]

Føkk, de avsnittene jeg droppa å lese om bokmåls historie kommer tilbake som et slag i trynet.. Har bare hørt det muntlig.

Lenke til kommentar

5753700[/snapback]

Føkk, de avsnittene jeg droppa å lese om bokmåls historie kommer tilbake som et slag i trynet.. Har bare hørt det muntlig.

5753717[/snapback]

To punktum? Hva er det for noe? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Knud Knudsen lagde intet bokmål. Han skapte det som etterhvert ble til riksmål, senere modernisert, liberalisert og radikalisert til bokmål.

EDIT: Vegard: Føkk er hverken bokmål eller nynorsk, ei heller riksmål.

5753726[/snapback]

Han lagde heller ikke flisespikkeri, slik som du ofte bedriver. :)
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

5753700[/snapback]

5753717[/snapback]

To punktum? Hva er det for noe? :dontgetit:

5753722[/snapback]

Nå må du slutte å være barnslig. Ikke behandle meg som om jeg har påstått at jeg er mer verdt enn deg fordi jeg noen ganger retter på grammatiske feil.

Dessuten retter jeg bare på folk når de skriver feil i innlegg som "Jeg hater skolen, for skole er kjempe kjedelig.", for å bevise at skole er nyttig, etc..

Og jeg har aldri rettet på noen i den hensikt å mobbe/være slem.

Ikke tro at jeg sitter her og føler meg som kongen av haugen og går og retter på alle mann, for det gjør jeg ikke. Jeg er jo faen ingen drittsekk.

Om du synes det er plagsomt at jeg retter på deg, kan du heller ta det med selvironi og tenke at du faktisk ikke kan alt.

Og jeg vet godt at jeg ikke er perfekt, om noen skulle lure.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...