Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Som jeg sa, gamleklassen. Hadde sikkert vært litt kult å drikke med dem og se hvordan guttene utviklet sin mojo synkront med øl-inntaket.

Du kunne sikkert banket de.

Finnes det ingen grenser for innlegg som redefinerer begrepet "meningsløst"?

Lenke til kommentar
Som jeg sa, gamleklassen. Hadde sikkert vært litt kult å drikke med dem og se hvordan guttene utviklet sin mojo synkront med øl-inntaket.

Du kunne sikkert banket de.

Finnes det ingen grenser for innlegg som redefinerer begrepet "meningsløst"?

Tror ikke det. :hmm:

 

Det lå en kjempedyp mening bak det. :)

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
PS:Folk blir DREPT hver eneste dag, flere hundre tusen om dagen. Mange av de er barn. Nå leste jeg ett innlegg hvor en sa at "han var skikkelig fornøyd med verden han lever i , og at det er bra verden". DUDE, Wake the F***K UP! Uskyldige mennesker blir drept hverdag uten noe spess grunn. Kan ikke fatte det.

Det kunne vært verre. Vi kunne gått tom for Cola, f eks.

Lenke til kommentar
Har noen av dere forresten tenkt på hvor slitsomt det må være å være skikkelig Blues-fan? Alle mulige mp3-filer kategoriseres jo til Blues, så det må være vanskelig å finne godmusikken.

Bluesfan her :w00t:

Da kan du jo si om det virkelig krever litt ekstra arbeid å sortere musikken i iTunes eller hva du nå bruker, eller om det er jeg som har fått en "god idé".

Lenke til kommentar
Fresh windows, oppdaterte drivere til ALT, nyeste BIOS, ny install, og San Andreas klikker fortsatt etter ca 2 minutter. Dette er ikke support fordi det er tydeligvis klin forbanna umulig å spille San Andreas på denne PC-en.

"D r fordi du har lastet ned azz!!!111oneone"

 

Sånt fikk jeg til svar når jeg spurte :). Catalyst -> Omega driverbytte fikset biffen for meg. Meeen, nå har plutselig alle folka blitt HELT kritthvite... Uff. Problemspill dette.

Lenke til kommentar

Da skal man på kino og se på Der Untergang, med resten av 9ende-trinnet.

Men jeg må ta toget inn (betale selv) og kjøpe billetten på kinoen selv :mad: .

 

Og jeg har bare 80 kroner :no: !

 

@ Til min gud: Beklager jeg syndet, og la meg før jeg fikk sjekket om nettet holdt seg stabilt. Jeg ber om din tilgivelse.

 

TSP

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...