Bandidos-Pelle Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Sier bare se sig. Hadde ikke Arve vært så fet på håret, så hadde jeg sagt: HUH? Hva snakker han om? Har noen lett etter en dataskapt verden? Skal alle gres under samme kam fordi en idiot sa indirekte: "Åååh, livet mitt er herlig, derfor har hele verden det bra!"? Endret 15. juni 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Som jeg sa, gamleklassen. Hadde sikkert vært litt kult å drikke med dem og se hvordan guttene utviklet sin mojo synkront med øl-inntaket. Du kunne sikkert banket de. Finnes det ingen grenser for innlegg som redefinerer begrepet "meningsløst"? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Som jeg sa, gamleklassen. Hadde sikkert vært litt kult å drikke med dem og se hvordan guttene utviklet sin mojo synkront med øl-inntaket. Du kunne sikkert banket de. Finnes det ingen grenser for innlegg som redefinerer begrepet "meningsløst"? Tror ikke det. Det lå en kjempedyp mening bak det. Endret 16. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
svamp Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Egentlig ikke. Hadde det vært bra, om situasjonen var slik?: i toeren -------- Nå er det noen få timer til jeg reiser til oslo, og om noen flere timer er jeg på fly til ferie Snakkes om to uker! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Snakkes om to uker! Baj baj. Nå stikker jeg også.... til noen gode drømmer. Natta! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Natta, bitsjes! Skole i dag fant jeg ut. ^^ *Stå opp om tre timer* Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Det er virkelig fascinerende å se at de samme folka klarer å holde ut i denne/disse trådene så lenge... Antar det er noe medfødt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Eller kanskje det er kulturbestemt? Virker som en bra tanke. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Har noen av dere forresten tenkt på hvor slitsomt det må være å være skikkelig Blues-fan? Alle mulige mp3-filer kategoriseres jo til Blues, så det må være vanskelig å finne godmusikken. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Har noen av dere forresten tenkt på hvor slitsomt det må være å være skikkelig Blues-fan? Alle mulige mp3-filer kategoriseres jo til Blues, så det må være vanskelig å finne godmusikken. Bluesfan her Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 PS:Folk blir DREPT hver eneste dag, flere hundre tusen om dagen. Mange av de er barn. Nå leste jeg ett innlegg hvor en sa at "han var skikkelig fornøyd med verden han lever i , og at det er bra verden". DUDE, Wake the F***K UP! Uskyldige mennesker blir drept hverdag uten noe spess grunn. Kan ikke fatte det. Det kunne vært verre. Vi kunne gått tom for Cola, f eks. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Har noen av dere forresten tenkt på hvor slitsomt det må være å være skikkelig Blues-fan? Alle mulige mp3-filer kategoriseres jo til Blues, så det må være vanskelig å finne godmusikken. Bluesfan her Da kan du jo si om det virkelig krever litt ekstra arbeid å sortere musikken i iTunes eller hva du nå bruker, eller om det er jeg som har fått en "god idé". Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hvorfor legger jeg meg ikke? Jeg blir gal. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Fresh windows, oppdaterte drivere til ALT, nyeste BIOS, ny install, og San Andreas klikker fortsatt etter ca 2 minutter. Dette er ikke support fordi det er tydeligvis klin forbanna umulig å spille San Andreas på denne PC-en. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Fresh windows, oppdaterte drivere til ALT, nyeste BIOS, ny install, og San Andreas klikker fortsatt etter ca 2 minutter. Dette er ikke support fordi det er tydeligvis klin forbanna umulig å spille San Andreas på denne PC-en. "D r fordi du har lastet ned azz!!!111oneone" Sånt fikk jeg til svar når jeg spurte . Catalyst -> Omega driverbytte fikset biffen for meg. Meeen, nå har plutselig alle folka blitt HELT kritthvite... Uff. Problemspill dette. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Da var man kommet hjem fra fest. Hadde glemt nøkkelen, så jeg måtte vekke mamma. Heldigvis ble hun ikke sur. *trøtt* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Natta, bitsjes! Skole i dag fant jeg ut. ^^ *Stå opp om tre timer* ... eller ikke. Forsov meg til å sitte på med pappa, gidder ikke ta bussen om en time heller. *Legge seg igjen* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Huff...frykter for at det blir mye kaffe på jobb i dag..er dautrøtt. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Da skal man på kino og se på Der Untergang, med resten av 9ende-trinnet. Men jeg må ta toget inn (betale selv) og kjøpe billetten på kinoen selv . Og jeg har bare 80 kroner ! @ Til min gud: Beklager jeg syndet, og la meg før jeg fikk sjekket om nettet holdt seg stabilt. Jeg ber om din tilgivelse. TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg