Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En kompis trenger nettverkskort og på skolen i dag falt "tilfeldigvis" dette kortet i lomma mi :D

Mohaha

5752017[/snapback]

øhm.. tyveri?

edit: fundere på om man skulle gidde sende en liten mail til skolen din med link til denne posten.. ;)

Endret av phax
Lenke til kommentar
En kompis trenger nettverkskort og på skolen i dag falt "tilfeldigvis" dette kortet i lomma mi :D

Mohaha

5752017[/snapback]

øhm.. tyveri?

edit: fundere på om man skulle gidde sende en liten mail til skolen din med link til denne posten.. ;)

5752048[/snapback]

A fine idea

Lenke til kommentar

Mohaha

5752017[/snapback]

øhm.. tyveri?

5752048[/snapback]

Øhn jah?

Er alle her slike uskyldige mammagutter eller?

edit: Jah for dere vet hva skolen min heter? :!:

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar
Øhn jah?

edit: Jah for dere vet hva skolen min heter?  :!:

5752067[/snapback]

Nei det vil jeg ikke påstå, men kan ikke si jeg har helt sansen for simpel stjeling og slikt. Du får sikkert samme holdning selv etterhvert som du blir litt eldre og kanskje får frastjelt noen av dine egne eiendeler.

tro meg, det er NULL problem og finne ut hvilken skole du går på hvis man bare gidder.. så bare pass deg ellers setter jeg freddy på saken. ;)

edit: hahaha, ble redd nå ja. bytta location fra Eidskog til Melhus og fjerna www.impetushjem.com fra profilen! :!:

Endret av phax
Lenke til kommentar
Melhus vgs? :shrug:

5752111[/snapback]

Stemmer, byttet nettopp adresse til Melhus :)

phax: er ingen stor fan av stjeling selv, men anledningen bydde seg og jeg kjenner en som trenger nettverkskort.

Har selv fått frastjelt en sykkel til 4000 kr så vet hvordan det er.

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar

Da sniffer vi IPen din, så kontakter vi nettverksleveradøren, bruker litt social enginerring, og spør hvilken person som ble tildelt denne IPen, noe de kan besvare. Deretter kontakter vi den personen, og vi har da kontaktet foreldrene dine. Sender også mail til skolen du går ved. :D

Lenke til kommentar
Kos å søke på brukernavnet ditt i google og se hvor du har vært :fun:

5749032[/snapback]

Resultater 1 - 10 av ca. 2 280 000 for Bundy. (0,22 sekunder)

*Dilla på*

FSR = Futuristic sex robots :love:

5749293[/snapback]

Har du ikke linka til den engang før Bundy?

Jeg liker Halo2 jeg og :)

5749311[/snapback]

Posta den en gang før.

I dag hoppa jeg på coag, og skjøt ene fyren som var på turreten, og hoppa engang til, headshot x2. Mens jeg hoppa for og se over en klippe, den var nice.

Jeg digger på snipers, og ellers og bare bruke sniper'n som hovedvåpen. Folk kommer med swords og je gfår headshot, eller skyter dem 2 ganger :!:

5749357[/snapback]

Halo er dritråe spill ja! Jeg og vennegjengen har spilt og spiller nesten alltid halo1og2 på MP(4stk) når vi er hos hverandre. Det er så morro! Bare synd at alle er bitt av WoW basillen så blir ikke så mye lenger :( Han ene er ganske god i forhold til oss andre da, men morro: :yes:

Lenke til kommentar
phax: er ingen stor fan av stjeling selv, men anledningen bydde seg og jeg kjenner en som trenger nettverkskort.

Har selv fått frastjelt en sykkel til 4000 kr så vet hvordan det er.

5752122[/snapback]

Hvis du vet hvordan det er, hvorfor i helvete gjør du det da?

Hater folk som stjeler, har blitt frastjålet seks mobiler, en dyr veske og mange lipglosser som lå i vesken. :cry:

Lenke til kommentar
Øhn jah?

edit: Jah for dere vet hva skolen min heter?  :!:

5752067[/snapback]

edit: hahaha, ble redd nå ja. bytta location fra Eidskog til Melhus og fjerna www.impetushjem.com fra profilen! :!:

5752120[/snapback]

Hahahah!

Eid :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...