Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
sitter å har en semi-erotisk samtale over msn med en nedelender som inneholder pisket krem, melkesjokolade og jordbær :love:

 

dauer snart av latter :D men bburde kanskje ikke gjøre sånn når man skal forberede seg til tentamen som er imorgen

5749173[/snapback]

 

runk til du blør! .....zen fire ze missailz :D

5749184[/snapback]

hahaah ja jeg skal det. mamma kom faktisk inn å lurte på hva jeg holdte på med :D (pga lattern, ikke få noen litt skittende tanker inni deres søte hoder)

Lenke til kommentar
sitter å har en semi-erotisk samtale over msn med en nedelender som inneholder pisket krem, melkesjokolade og jordbær :love:

 

dauer snart av latter :D men bburde kanskje ikke gjøre sånn når man skal forberede seg til tentamen som er imorgen

5749173[/snapback]

 

runk til du blør! .....zen fire ze missailz :D

5749184[/snapback]

hahaah ja jeg skal det. mamma kom faktisk inn å lurte på hva jeg holdte på med :D (pga lattern, ikke få noen litt skittende tanker inni deres søte hoder)

5749205[/snapback]

 

dont u hate it when they do that? seriøst. "han ler...jeg må gå og sjekke, noe er gærnt" -_- blæææh *låse rommet*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
dont u hate it when they do that? seriøst. "han ler...jeg må gå og sjekke, noe er gærnt" -_- blæææh *låse rommet*

5749218[/snapback]

ja, hater det. Er enda verre om jeg har tenkt å bruke den mikrofonen til noe nyttig, så kommer de inn å lurer på hvem jeg snakker med. æ vrænges!

 

får ikke lov å låse rommet uheldigvis... ikke etter første gangen jeg hadde ei jente på besøk :p de vil ha kontroll over sånn at jeg ikke gjør noe dumt jeg kommer til å angre over resten av mitt liv...

 

edit: ikke missforstå, er enda ukyssa og jomfru. går vel ann å være venn med ei jente uten at de skal tro jeg banger henne ved første mulighet...

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Jaggu meg klarte jeg ikke å få en 45 år gammel mann fra Finnmark til å runke på cam på MSN nå nettopp. Plukket han opp på popit-chatten, ved navn jente13.

5749206[/snapback]

 

Før syntes jeg sånt var morsomt, men jeg lurer litt på hva hensiktene dine er. Du har pent lite å gjøre hvis du tråler Popit-chatten etter menn som kan runke på cam.

Lenke til kommentar
dont u hate it when they do that? seriøst. "han ler...jeg må gå og sjekke, noe er gærnt" -_- blæææh *låse rommet*

5749218[/snapback]

ja, hater det. Er enda verre om jeg har tenkt å bruke den mikrofonen til noe nyttig, så kommer de inn å lurer på hvem jeg snakker med. æ vrænges!

 

får ikke lov å låse rommet uheldigvis... ikke etter første gangen jeg hadde ei jente på besøk :p de vil ha kontroll over sånn at jeg ikke gjør noe dumt jeg kommer til å angre over resten av mitt liv...

 

edit: ikke missforstå, er enda ukyssa og jomfru. går vel ann å være venn med ei jente uten at de skal tro jeg banger henne ved første mulighet...

5749238[/snapback]

:!:

AHAHAHAHHAHAH

 

Du må ta avstand fra brystvorta til moren din.

Lenke til kommentar

You look good in high-res

You've got uber chat skills

Won't you grind quests with me - endlessly

Tanking mobs is my role

I maintain aggro

But the rogue doesn't know, he's not MT (main tank) tonight

 

World of Warcraft is a feeling

Who needs a social life

I can't wait to log in,

Hop on a griffin

 

Stockades, gnomer, SM

Won't you join me, on an instance farming run

Let me hit the vendor, free up some bag space

Once I repair, I'll be good to go

 

World of Warcraft is a feeling

Who needs a social life

Stratholme, Scholo, and UBRS

He just dropped my valor helm

How could I roll a 6?

Grats to my guildmate, but I can't believe this shit

 

This is the best game

This is the best game I've ever played

This is the greatest game

World of Warcraft you're the greatest game

World of Warcraft you're the greatest game

The best game I've ever played

Woah

I can't wait to log on

Hop on griffin

World of Warcraft, a World of Warcraft

A reality.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
:!:

AHAHAHAHHAHAH

 

Du må ta avstand fra brystvorta til moren din.

5749307[/snapback]

jada jada... men har ikke samvittighet til sånt. forbanna kommunistheim jeg bor i.. skal jeg dra til noen så må jeg oppgi både adresse, fullt navn på personen og foreldrene. like før de krever personnr og kroppsinspisering

 

(ja, jeg har litt småparanoide foreldre)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...